Norjalainen turska maksattaa turisteilla tiestönsä,tunnelit, sillat ja hotellit. Semmoinen on norskiturska, sillinsiittäjä. Minua ei saa norskiin ilmasillakaan asioilla. No tai päivän käyn kääntymässä omineväin ja reittejä joissa ei ole maksuja, yöksi kotiin. Nordcappi on KAAMEAN KALLIS, ja rahastusta mennen tullen.
Vastaukset 7
- Normanni
Rahattomalle kaikki on kallista. Norjassakin.
- vai mitä?
Juu ei kannata työkkäri rajoilla sinne lähteä_:=)
- Pikkusilakka
Turska on roskakala, siis sikakallis !Mie pyyhinnii seteleillä !
- Kummeliturska
Pikkusilakka kirjoitti:
Turska on roskakala, siis sikakallis !Mie pyyhinnii seteleillä !
Kummeliturskan pala keitettynä "pystyturskana" voittaa edestä ja takaa isot ja pienet silakat
- Joulupukinmaa
Turistit valittaa, että Linnanmäki ja Joulupukinmaa ovat sikakalliita. Köyhät suomalaiset maksattaa mennen tullen tiestönsä ja siltansa "rikkailla" turisteilla. Hyi kun hävettää olla suomalainen. Halvempaa on matkailla naapurimaissa.
- Mai17
Jos ei ole pätäkkää / hilloa / hunajaa / mansikoita, niin Nordkappiin verrattavissa oleva kokemus on ajaa Kaunispään huipuille Saariselällä Ivalossa. Aivan vastaavalla tavalla viimeinen etappi ennen Nordkappin tierahastusasemaa on maaston nousua yhä ylös päin metsättömällä ja pensaattomalla maaperällä. Tunnelma on yhtä eksentrinen.
Jäämeri ei sentään näy (vielä) Kaunispäältä, mutta jopa pysäköintikin on Pään päällä ilmainen!
Vielä kun saariselkäläinen matkailuyrittäjä saisi hommattua maapallopatsaan sinne korkeuksiin (Kaunispää on 438 m mpy, Nordkapp 308 m mpy), niin siitäpä saataisiin korvike Petsamon menetykselle äärimmäisyyden päätepisteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593