Blue1:n sivut ovat mielestäni informaatioltaan (ainakin minun tarpeisiini) hyvin yhtä tyhjän kanssa, joten käännyn tämän palstan puoleen.
Tarkoituksena olisi lentää ihan Suomen sisällä, Vaasasta Helsinkiin. Kelpaako tälle matkalle pelkkä ajokortti henkilöllisyystodistuksesta? Blue1:n sivuilla asiasta sanotaan ei yhtään mitään, Finncomm Airlinesin sivuilla taas on hyvinkin selkeät ohjeet, mutta eri lentoyhtiöiden käytännöt voivat poiketa toisistaan. Muissa lähteissä taas sanotaan, ettei ajokortti ole virallinen henkilöllisyystodistus, koska sillä ei pysty todistamaan kansallisuutta. Tuntuisi kovin turhalta ottaa passi mukaan, joten kelpaako se ajokortti?
Matkustusasiakirjat
3
1273
Vastaukset
- Nimetön
Ei kyllä mulle mene perille ettei muka löytyisi heidän sivuiltaan. Ihan selkeästi sanotaan, että:
"Kaikkien matkustajien tulee esittää EU-hyväksymä, voimassa oleva, kuvallinen henkilöllisyystodistus jokaisen lennon lähtöselvityksessä. Huomaa, että joihinkin kansainvälisiin kohteisiin matkustettaessa vaaditaan voimassa oleva passi. "
Vähän viitseliäisyyttä peliin, please!- sisäisillä lennoilla
riittää ajokortti tai kuvallinen henk. kortti. Passia ei tarvita.
- epäselvästi
Äärimmäisen epäselvästi sanottu. Käytännössähän myös Pohjoismaiden lennoilla riittää ajokortti, vaikka tosta tekstistä ei kyllä saa sitä käsitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637