Voimat pois ja järkyttävä kurkkukipu

.,.,.,.....,,,,

Moi!
Mulla oli 2 päivää aiva järkyttävä kurkkukipu, siis kitarisat oli ihan turvoksissa ja nielu punainen ku mikä. Ei silti minkäänlaisia peitteitä. päivässä otin 1200mg ibuxiinia auttoi kyllä ja laski hieman turvotusta. Nenäontelossakin joku turvoksissa ja puhueesani "honotan" Varsinaista räkää ei tule eikä paljoa joudu niistämään. Kurkku vaan sika kipee ja voimat poissa, ei jaksa mitään tehdä, istuminenkin tuottaa ongelmia.
Siis onko tällasta muilla, että kurkku vaan jumalattoman kipee ja voimat pois?? Ei muita oireita.

Nyt kolmantena päivänä kurkkukipu on vähän hellittänyt, mutta niellessä ja puhuessa kyllä sattuu jonkunverran. Voimat edelleen aika lopussa, mutta huomenna olisi pakko mennä kouluun, pahentaisiko se tilannetta jos otan hyvin rauhallisesti?

4

4355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitit

      varmastikin nielurisoja. Kannattaisi varmastikin käydä nieluviljelyssä, kaiken varalta.

    • kurkku pipi

      Minulla ollut kurkku kipeänä jo yhteensä 11pv. Nyt on liikkeellä virusta, joka on tosi sitkeä. Kurkku ollut tosi punanen ja turvonnut sekä kovaa yskää. Nuhaa ei ole oikeastaan yhtään. Heikottaa!!!! Lepoahan se vaan vaatii, että paranee. Ei mitään hikoilua ja rehkimistä, muuten seuraa pian jälkitauteja.

      • Nimetön

        Kävinkin tossa sitten lääkärissä, vaikka kurkku ei ollutkaan kovin kipeä ja ei enää niinkään punainen. Ensin lääkäri epäili virusta, mutta nielunäytteen mukaan olikin streptokokki bakteeri. Siten sain 10 päivän antibioottikuurin. Enää ei ole kuin ongelmana, kuin turvonneet imusolmukkeet ja koko kaula ihan kipeä ):

        Mutta sun kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä kun sun kurkku on ollut jo noin kauan kipeä, jollet ole sitten käynyt jo. Normaalisti kurkku on kipeä 1-2 päivää jos on viruksen aiheuttamaa.
        Jos sulla on sama, sama kun mulla on niin hoitamattomana voi käydä tosi kehnosti. Saat esim: reumaattisen kuumeen ja pahimmillaan se voi aiheuttaa sydäntulehduksen aiheuttaman sydänläppä vian. Eli meneppäs nyt lääkäriin!


    • Anonyymi

      Mulla on toi ihan tällä hetkellä paitsi käveöy sattuu ja puhua en pysty nieleminen SATTUU! ja samat ku sulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe