Kertokaa mulle, joka en ikimaailmassa maksais satoja euroja siitä että pääsen pääsiäisenä laskettelemaan, että mitä tekemistä siellä sitten iltaisin on, kun lasketteleminen on alkanut kyllästyttää? Älkääkä sanoko ryyppääminen ja ravintolassa syöminen, sillä minä en harrasta niitä.
Mitä tekemistä Levillä on?
4
1164
Vastaukset
- öööööööh
no mitä tekemistä sitten muissa lomakohteissa on iltaisin?
varmasti levillä voi tehdä aivan samat asiat. - juppe-100
No mitä kukakin missäkin harrastuksessa näkee. Kyllä Levi ja Ylläs ovat Suomen ykköspaikkoja vrt. vaikkapa joku Himos tms.
Lapin luonto luo outoa taikaa. - Huono kunto
Onneksi mulla on sen verran huono kunto, että kun rinteessä laskee 10-17 ja käy sen jälkeen syömässä ja viettää perheen kanssa vielä pari tuntia vaikka korttia pelaten niin pitääkin jo mennä nukkumaan.
Onneksi Keski-Euroopassa rinteisiin pääsee jo yhdeksältä aamulla niin siellä pitää mennä nukkumaan jo aikaisemmin. - Missuliva
Hyviä vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069