Olin etelänmatkalla tammikuussa ja ihanaa oli, palmut huojuivat ja sangria virtasi. No, eihän ne matkatkaan pelkkää juomista ja syömistä ole. Menimme traditionaalisiin possujuhliin loman lopuksi ja siellä sitten mässätiin ja juotiin niin että napa natisi. En ole tottunut juoja, enkä yleensä syö rasvaista ruokaa. Tällä kertaa kuitenkin tein poikkeuksen kun oli niin halpaa. Ilma oli lämmin ja ihan kivaa oli kun nuotiolla istuttiin ja mietittiin millaista suomessa tällä hetkellä on. Sitten lähdimme takaisin bussilla hotelliin ja yllättäen rupesi kiertämään vatsassa niin paljon, että oli pakko pyytää bussia pysähtymään. Nopasti menin bussin toiselle puolelle (tien puolelle) ja laskin housut alas. Sitten töräytin ripulipaskan asvaltille. Yhtäkkiä siihen ilmestyi poliisi ja rupesi huutamaan jotain. Sain sakot oppaan selostuksista huolimatta. Ajattelin valittaa paikalliselle poliisilaitokselle
saamastani kohtelusta, joten pyysin opasta ottamaan todisteet mukaan. Mikään ei kuitenkaan auttanut, joten sakko piti maksaa.
"Ei enää ahmimista etelänmatkoilla"
Kakat retkellä ja sakot
5
2071
Vastaukset
- sama provo
..joka kertoi mamman sammuneen lentokoneeseen.
Hyvä yritys, paremmalla onnella seuraavalla kerralla.- SeMamma
juttu löytyy?
Kaikki on matkalla mahdollista, olen minäkin nähnyt lentokoneessa ihmisen(aikuinen). Jolla oli ainakin ykköset housuissa(ihan märät housut haaruksista), vessajonossa... - Kanaria-palstalla
SeMamma kirjoitti:
juttu löytyy?
Kaikki on matkalla mahdollista, olen minäkin nähnyt lentokoneessa ihmisen(aikuinen). Jolla oli ainakin ykköset housuissa(ihan märät housut haaruksista), vessajonossa...Joo, tarina oli siis semmonen, että mamma sammui koneeseen ja pariskunta viettin ensimmäisen yön putkassa. Sen jälkeen meni jo paremmin, eli harrastivat parinvaihtoa jonkun toisen samanhenkisen pariskunnan kanssa. Ihan täyttä skeidaa tietysti, mutta epäilen samaa kirjoittajaa. Tarina löytyy siis Kanaria-palstalta jokunen viikko taaksepäin.
- HyväTarina
Hyvä läppä!
- experence
Ihmekö se on jos on paskatauti, eikä voi pidätellä pitempään. Ovatko kaikki niin kokemattomia, etteivät ole housuun paskanneet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882