Auttakaa

mervi221

mulla iso ongelma, polttarit lauantaina, suurin osa porukasta on perunut tulonsa. eli tietää sitä että ohjelmaa on karsittu. kertokaa mitä kivaa voi tehdä ns. ilmaiseksi ja mitä tekemistä keksitään morsiammelle. aika paska tilanne :(

1

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuni tässä

Hei!

Antakaa morsiamen nukkua pidempään ja aloittakaa polttarit vaikkapa myöhäisellä bruncilla morsiamen kotona eli piknik koria mukaan. Mieluummin aloitatte myöhemmin ja sitten täysillä loppuaika kuin että ohjelmien väliin tulee pitkiä taukoja. Mukavia tehtäviä paikkaamaan ohjelmaa, kuten vaikka yhteistä visailua kuka tuntee morsiamen parhaiten ja sitten morsian saa tietty kertoa itse oikeat vastaukset. Tai perinteisempää tuttujuttua haastatellen sulhasta etukäteen. Myös perinteisten pulmatehtävien ratkaisut, kuten pirunnyrkki voivat olla ihan ok ajanvietettä. Aina voi myös poiketa bubiin yhdelle neuvoa antavalle... Polttareissa hyviä puheenaiheita on kaikki polttareihin ja naimisiin menoon sekä avioliittoon liittyvät aiheet ja ennen kaikkea kavereiden yhteiset muistot niistä vapaista ajoista, kuitenkaan mollaamatta tulevaa. Ja muutenkin on syytä keskittyä juhlakaluun, etenkin kun porukka on pieni. Jos ne vähäisetkin vieraat tekevät omia juttujaan, moikkaavat kaikki vastaan tulevat tutut ja puhuvat puhelimessa omien kavereidensa kanssa (kun morsiamen puhelin on viety) niin saattaa tulla hieman orpo olo juhlakalulle. Eli enen kaikkea aitoa yhdessä oloa sen aikaa kun olette ja aloitetaan ja lopetetaan sen mukaan miten ohjelmaa on. Tsemppiä polttareihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3335
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2744
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2364
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      41
      1659
    5. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1281
    7. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1255
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1203
    9. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      258
      1080
    10. Apua pyydän

Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte
      Ikävä
      33
      1056
    Aihe