mulla iso ongelma, polttarit lauantaina, suurin osa porukasta on perunut tulonsa. eli tietää sitä että ohjelmaa on karsittu. kertokaa mitä kivaa voi tehdä ns. ilmaiseksi ja mitä tekemistä keksitään morsiammelle. aika paska tilanne :(
Auttakaa
1
866
Vastaukset
- apuni tässä
Hei!
Antakaa morsiamen nukkua pidempään ja aloittakaa polttarit vaikkapa myöhäisellä bruncilla morsiamen kotona eli piknik koria mukaan. Mieluummin aloitatte myöhemmin ja sitten täysillä loppuaika kuin että ohjelmien väliin tulee pitkiä taukoja. Mukavia tehtäviä paikkaamaan ohjelmaa, kuten vaikka yhteistä visailua kuka tuntee morsiamen parhaiten ja sitten morsian saa tietty kertoa itse oikeat vastaukset. Tai perinteisempää tuttujuttua haastatellen sulhasta etukäteen. Myös perinteisten pulmatehtävien ratkaisut, kuten pirunnyrkki voivat olla ihan ok ajanvietettä. Aina voi myös poiketa bubiin yhdelle neuvoa antavalle... Polttareissa hyviä puheenaiheita on kaikki polttareihin ja naimisiin menoon sekä avioliittoon liittyvät aiheet ja ennen kaikkea kavereiden yhteiset muistot niistä vapaista ajoista, kuitenkaan mollaamatta tulevaa. Ja muutenkin on syytä keskittyä juhlakaluun, etenkin kun porukka on pieni. Jos ne vähäisetkin vieraat tekevät omia juttujaan, moikkaavat kaikki vastaan tulevat tutut ja puhuvat puhelimessa omien kavereidensa kanssa (kun morsiamen puhelin on viety) niin saattaa tulla hieman orpo olo juhlakalulle. Eli enen kaikkea aitoa yhdessä oloa sen aikaa kun olette ja aloitetaan ja lopetetaan sen mukaan miten ohjelmaa on. Tsemppiä polttareihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056