mulla iso ongelma, polttarit lauantaina, suurin osa porukasta on perunut tulonsa. eli tietää sitä että ohjelmaa on karsittu. kertokaa mitä kivaa voi tehdä ns. ilmaiseksi ja mitä tekemistä keksitään morsiammelle. aika paska tilanne :(
Auttakaa
1
876
Vastaukset
- apuni tässä
Hei!
Antakaa morsiamen nukkua pidempään ja aloittakaa polttarit vaikkapa myöhäisellä bruncilla morsiamen kotona eli piknik koria mukaan. Mieluummin aloitatte myöhemmin ja sitten täysillä loppuaika kuin että ohjelmien väliin tulee pitkiä taukoja. Mukavia tehtäviä paikkaamaan ohjelmaa, kuten vaikka yhteistä visailua kuka tuntee morsiamen parhaiten ja sitten morsian saa tietty kertoa itse oikeat vastaukset. Tai perinteisempää tuttujuttua haastatellen sulhasta etukäteen. Myös perinteisten pulmatehtävien ratkaisut, kuten pirunnyrkki voivat olla ihan ok ajanvietettä. Aina voi myös poiketa bubiin yhdelle neuvoa antavalle... Polttareissa hyviä puheenaiheita on kaikki polttareihin ja naimisiin menoon sekä avioliittoon liittyvät aiheet ja ennen kaikkea kavereiden yhteiset muistot niistä vapaista ajoista, kuitenkaan mollaamatta tulevaa. Ja muutenkin on syytä keskittyä juhlakaluun, etenkin kun porukka on pieni. Jos ne vähäisetkin vieraat tekevät omia juttujaan, moikkaavat kaikki vastaan tulevat tutut ja puhuvat puhelimessa omien kavereidensa kanssa (kun morsiamen puhelin on viety) niin saattaa tulla hieman orpo olo juhlakalulle. Eli enen kaikkea aitoa yhdessä oloa sen aikaa kun olette ja aloitetaan ja lopetetaan sen mukaan miten ohjelmaa on. Tsemppiä polttareihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635