tunne vikainen

tunne vikainen

olenko ainoa neitsyt ketä neljättä vuotta sinkkuna? ei vaan siis ketään kolahda, vaikka hyviä miehiä on tullut paljon vastaan.

21

3838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin se

      kertoo tunneviasta. Tää neitsyt on viettäny suurimman osan elämästään yksin, kukaan ei kolahda. Parempi yksin kuin väkisin ihmisen kanssa jossa ei oo sitä jotain. Ok, voin olla nirso ja vaativa, mut todettu on ettei mun "vaatimuksia" oo mahdoton täyttää. Harmi vain etten minä ollu toiselle se jonka kanssa ois voinu loppuelämän taapertaa :)

    • "yksinäinen"

      Olen ollut "uusiosinkkuna" kuusi vuotta, matkan varrella olen kohdannut monenlaisia miehiä, kukaan ei vaan kolahda. Tai jos kolahtaa, niin kopaus on pieni, ja tunne kestää muutaman viikon jos sitäkään. Itse olen samaa miettinyt, että olenko jotenkin "tunnevammainen" kun en vaan kertakaikkiaan rakastu tai edes vakavasti ihastu. Vaan mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa :)

      • tunne vikainen

        sama juttu mulla. Alan olemaan jo aika epätoivoinen. olen 28v ja kiva olis löytää joku. minkä ikäinen oot?


    • Nimetön

      no ei, mut mä olen ollu vast n. 3v 11kk. meitä neitsyt ihmisiä on läjä sinkkuina.

      • .....

        neitsyitä on joo paljon sinkkuina ja mulla on tuttuja sinkkuja ketkä "seurustelee" muuten vaan , vaikka ei yhtään kiinnosta


    • pireee

      ...niin kerronpa sinulle, että tilastojen mukaan neitsyt-naisissa on eniten vapaaehtoisesti naimattomia - no sinä haluat suhdetta ok, mutta kyllä tässä jotain perää on. Nimittäin ainakin se, että neitsyet eivät kammoksu yksinoloakaan.

      terv. yksi neitsyt

      • miiiii

        Viimeinen kommentti puhui asiaa. Itse nautin sinkkuna olemisesta Vapaudesta ja itsenäisyydestä.

        En halua ketään moralisoimaan tai kontroloimaan tekemisiäni. Ja jos totta puhutaan liian pitkä suhde alkaa lopulta ahdistamaan. Näin käy joskus ihan vain kavereidenkin kanssa, joskus kun asuin asuntolassa ja jaettiin huone ystävän kanssa, en todellakaan kestänyt sitä. Niimpä haalin harrastuksia joihin huonekaverini (jousimies) ei varmasti haluaisi osallistua.

        Tämä kertoo neitsyen (ainakin minun) tietystä oman ajan ja vapauden halusta. En halua selitellä menemisiäni tarkemmin. Sinkkuudessa on toki muitakin puolia jotka viehättävät... Lisäksi rakastan lukemista ja bilettämistä. Eli vapautta ja rauhaa :)


      • juuri näitä:
        miiiii kirjoitti:

        Viimeinen kommentti puhui asiaa. Itse nautin sinkkuna olemisesta Vapaudesta ja itsenäisyydestä.

        En halua ketään moralisoimaan tai kontroloimaan tekemisiäni. Ja jos totta puhutaan liian pitkä suhde alkaa lopulta ahdistamaan. Näin käy joskus ihan vain kavereidenkin kanssa, joskus kun asuin asuntolassa ja jaettiin huone ystävän kanssa, en todellakaan kestänyt sitä. Niimpä haalin harrastuksia joihin huonekaverini (jousimies) ei varmasti haluaisi osallistua.

        Tämä kertoo neitsyen (ainakin minun) tietystä oman ajan ja vapauden halusta. En halua selitellä menemisiäni tarkemmin. Sinkkuudessa on toki muitakin puolia jotka viehättävät... Lisäksi rakastan lukemista ja bilettämistä. Eli vapautta ja rauhaa :)

        lukemista ja bilettämistä :)


    • neitsykkä

      itse olen monesti kanssa pohtinu, että onko sitä tunnevammanen vai mikä on homman nimi, kun kukaan ei tunnu kolahtavan tarpeeksi, jotta mielenkiinto säilyisi ks. ihmistä kohtaan. ja juu kyllä, olen kaveriporukassamme tunnettu nimellä "ikisinkku". niin kuin te monet jo tuossa ylhäällä mainitsitte viihdyn todella hyvin yksin. saa tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. ei ole riippuvainen toisesta tai hänen tekemisistä. ehkä tää on vaan meidän neitsyt naisten kohtalo :D

    • Codetsu

      muistelen pienenä miten aina aikuiset ihmettelivät kuinka hyvin (lue hiljaa) osasin olla omissa leikeissäni
      neitsyt taitaa olla tähtikartan ainoita merkkejä jotka pystyvät helposti elämään koko elämänsä ilman suhdetta toiseen ihmiseen koska viihtyvät omissa oloissaan ja keksivät siihen mielenkiintoista sisältöä
      seurustelu elämäni alkoi myöhään yli 18v
      muistan kuinka nuorempana olin päättänyt unohtaa seurustelun kokonaan katsellessani muiden tappeluita ja vaikeuksia tunteiden saralla tms.
      ala koulussa valitsin rättikässyt puutöiden edelle vain siksi että jo silloin tiesin että eläisin yksin suurimman osan ajastani ja mietin
      niistä olisin enemmän hyötyä tulevaisuudessa

      nyt vanhempana 15v seurustelu ja naimisissa olemisen jälkeen olen taas samassa tilassa ei kiinnosta enään elää toisen kanssa joka saattaa huomenna olla jo entinen pettymysten jälkeen luottamus on kadonnut melko täysin samalla kiinnostus edes yrittää sisuskalujensa verille repiminen edes vähäisissä määrin aiheuttaa jo puistatuksia miksi tehdä sellasta mikä ennen pitkää kuitenkin satuttaa jos on jo kokenut rakkautta täydellistä puhdasta joka silti päättyi eikö ole helpompaa siirtää see tunne purkkiin kaapin päälle ihastella sitä silloin tällöin muistella niitä hienoja hetkiä itkeä tirauttaa onnesta ja muistoista joita se mieleen tuo
      kuin tyytyä vähempään epävarmenpaan

      yksin oleminen nykyään on kuin päivä paratiisi saarella auringon paisteessa kun siihen jälleen on tottunut siitä osaa nauttia ja muistojen myrskypilvet ovat haihtuneet taivasta pimentämästä
      asiat jotka eivät vain toimi
      miksi niitä toistaa uudestaan ja uudestaan

      • neitsyt se minäkin

        Neitsyttä arvostellaan myös koko hänen elämänsä ajan näistä "epäsosiaalisuuksista"; eli ei ymmärretä, että tällainen käytös on neitsyelle aivan luontaista. Muut kuvittelevat, että neitsyt panttaa jotakin elämänvalhetta, kun on niin "salamyhkäinen", mutta eihän se niin ole, ja me neitsyet vain tiedämme tämän.

        Moni neitsyt on elänyt elämänsä "yksin". Hyvä esimerkki on Greta Carbo; miettikääpä hänen elämäänsä - siinä oli aivan pesunkestävä neitsyt!


      • Coppis
        neitsyt se minäkin kirjoitti:

        Neitsyttä arvostellaan myös koko hänen elämänsä ajan näistä "epäsosiaalisuuksista"; eli ei ymmärretä, että tällainen käytös on neitsyelle aivan luontaista. Muut kuvittelevat, että neitsyt panttaa jotakin elämänvalhetta, kun on niin "salamyhkäinen", mutta eihän se niin ole, ja me neitsyet vain tiedämme tämän.

        Moni neitsyt on elänyt elämänsä "yksin". Hyvä esimerkki on Greta Carbo; miettikääpä hänen elämäänsä - siinä oli aivan pesunkestävä neitsyt!

        tais olla pesunkestävä Bi vai oliks se lesbo? "Yksin"


      • Niin...
        Coppis kirjoitti:

        tais olla pesunkestävä Bi vai oliks se lesbo? "Yksin"

        Niin, joidenkin mielestä lesbo tai bi = ei-naimisissa oleva nainen.


      • stereotypiat
        Niin... kirjoitti:

        Niin, joidenkin mielestä lesbo tai bi = ei-naimisissa oleva nainen.

        Jos nainen elää liian kauan yksin, hän on lesbo

        Jos mies elää liian kauan yksin, hän on tavoiteltu poikamies (- tai peräkammarin poika).


    • LionDragon

      Juu ensin kannattis aloitella rakastamaan itseään ja lopettaa se toisen etsiminen, sillä ei sitä löydä ketään etsimällä ja se oikea tulee siellä vastaan missä vähiten odotat, vaikka joku sun naapureista, koulukavereista tai vaikka jostain harrastuksen parista.
      Sanon tän koska olin itse 4 vuotta kans sinkkuna ja menevä tyyppi, mut ku ei kolahtanu ja ei sytyttäny mikään eikä kukaan, niin muutin tapojani(siis ei ollut huonoja tapoja) ja elämän suuntaa ja ajattelin et joka ikistä pientäkin tekosta touhua arvostaisin ja samalla kohottelin sisälläin niitä tunne arvoja, ja elämän arvoja mitä halusin saada esiin itsestäni.
      Sit meni puol vuotta ja alko tulla huomiota ja tapahtumaa, mut ei syttynyt vieläkään, mut samaan aikaan olin ystävystynyt yhden LADYN kans ja kappas kummaa mä olin yht äkkiä vain niinku salaman iskun saaneena rakastunu ja kaikki menee niinku olen aina halunnut, me alettiin seuresteleen ja rakastuttiin, nyt olemme menneet naimisiin ja on lapsikin tulossa ja elämä ei vois hymyillä enempää, mut kaikki alko ko lopetin etsimisen, itselleni ruikutuksen, ja yksin kertaisesti olin onnellinen ilman ketään ihmistä mun elämässä, mut loppu onkin historiaa ja hieno opetus miten kaikki alkaa kun vaan rakastaa itseään ja antaa sen tuoda/tehdä itsensä onnelliseksi, pienistäkin asioista voi olla onnellinen....ehkä se onkin se juju ;)

      • Nimetön

        niinhän se menee, ettei hakemalla löydä. Enkä ole hakenutkaan.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        niinhän se menee, ettei hakemalla löydä. Enkä ole hakenutkaan.

        Jälleen kolahtaa meikäläiseen.. Sinkkuna olen ollut lähes koko elämäni (30v), puolen vuoden suhteita ainoastaan.. Ne miehet, joista olen todella pitänyt ovat aina mut jättäneet.

        Juuri kukaan ei mua saa kiinnostumaan itsestään, koska tuntuu, etten saa vastakaikua älykkäiden keskustelujen puolesta miehiltä ollenkaan - ovat heti "kilpailumielellä" mun kanssa ja etsivät missä olisivat parempia kuin minä. Toteavat lopulta, että "löydät paremman, susta tulee onneton mun kanssa jne..."

        En kestä sitä, jos mies on liian yksinkertainen -tai vastuuntunnoton... Minä itse olen vastuullisessa työssä ja pidän keskusteluista, joissa on järkeä. Kaipaan myös mieheltä sitä, että pystyy "laittamaan mut aisoihin" muttei liiaksi sido mun vapautta (omat harrastkset pitää olla ja kaverit myöskin elämässä)

        Onko nää neitsyen piirteitä vaiko ihan vaan mun tunnevammasuutta...?


      • näin.
        Nimetön kirjoitti:

        Jälleen kolahtaa meikäläiseen.. Sinkkuna olen ollut lähes koko elämäni (30v), puolen vuoden suhteita ainoastaan.. Ne miehet, joista olen todella pitänyt ovat aina mut jättäneet.

        Juuri kukaan ei mua saa kiinnostumaan itsestään, koska tuntuu, etten saa vastakaikua älykkäiden keskustelujen puolesta miehiltä ollenkaan - ovat heti "kilpailumielellä" mun kanssa ja etsivät missä olisivat parempia kuin minä. Toteavat lopulta, että "löydät paremman, susta tulee onneton mun kanssa jne..."

        En kestä sitä, jos mies on liian yksinkertainen -tai vastuuntunnoton... Minä itse olen vastuullisessa työssä ja pidän keskusteluista, joissa on järkeä. Kaipaan myös mieheltä sitä, että pystyy "laittamaan mut aisoihin" muttei liiaksi sido mun vapautta (omat harrastkset pitää olla ja kaverit myöskin elämässä)

        Onko nää neitsyen piirteitä vaiko ihan vaan mun tunnevammasuutta...?

        Ainakin piirteesi täsmää myös minuun. En itsekkään jaksa yksinkertaista miestä tai oikeastaan edes yksinkertaista ystävää. Pidän myös järkevistä keskusteluista, avoimista sellaisista. En ymmärrä sitä, että omia mielipiteitään tuputetaan toiselle ja kilpaillaan keskustelemalla siitä kumpi on oikeassa ja voittaa "väittelyn". Tykkään puhua järkevistä asioista, mutten halua käännyttää ihmisiä, jos he ovat jo kantansa valinneet, pikemminkin vaihtaa mielipiteitä ja usein olen kiinnostunut miksi joku on jostakin asiasta kyseistä mieltä.

        Myös tuo "aisoihin laittaminen" täsmää myös. Miehellä pitää olla luonteenlujuutta ja tempperamenttiä. Kammoan kuitenkin läheisriippuvaisia ja minussa roikkuvia miehiä. Tämä viittaa siihen, että haluan myös pitää omat kaverini ja harrastukset ja tehdä itsenäisesti (ilman miestä) juttujani. Liika yhdessäolo ahdistaa ja vie mielenkiinnon.

        Neitsyt nainen


      • tunne vikainen
        Nimetön kirjoitti:

        Jälleen kolahtaa meikäläiseen.. Sinkkuna olen ollut lähes koko elämäni (30v), puolen vuoden suhteita ainoastaan.. Ne miehet, joista olen todella pitänyt ovat aina mut jättäneet.

        Juuri kukaan ei mua saa kiinnostumaan itsestään, koska tuntuu, etten saa vastakaikua älykkäiden keskustelujen puolesta miehiltä ollenkaan - ovat heti "kilpailumielellä" mun kanssa ja etsivät missä olisivat parempia kuin minä. Toteavat lopulta, että "löydät paremman, susta tulee onneton mun kanssa jne..."

        En kestä sitä, jos mies on liian yksinkertainen -tai vastuuntunnoton... Minä itse olen vastuullisessa työssä ja pidän keskusteluista, joissa on järkeä. Kaipaan myös mieheltä sitä, että pystyy "laittamaan mut aisoihin" muttei liiaksi sido mun vapautta (omat harrastkset pitää olla ja kaverit myöskin elämässä)

        Onko nää neitsyen piirteitä vaiko ihan vaan mun tunnevammasuutta...?

        sä kuulostat ihan multa. mulla menee usein suhteet ristiin.


      • Coppis

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä,ketään ei voi rakastaa ennen kuin oppii rakastamaan itseää !!!!Itse olen ollut jo pitkään yksikseni ja olen tehtyt selväksi et rakkaus on suurinta mitä ihminen voi saada ja antaa !! T: PuuKäärme


      • samaa mieltä
        Coppis kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä,ketään ei voi rakastaa ennen kuin oppii rakastamaan itseää !!!!Itse olen ollut jo pitkään yksikseni ja olen tehtyt selväksi et rakkaus on suurinta mitä ihminen voi saada ja antaa !! T: PuuKäärme

        Olen aivan samaa mieltä edellisten kanssa. Ei voi rakastaa oikeasti ketään muuta jos ei ensin rakasta itseään... Vaikka en ole neitsyt (olen vaaka) niin pitkän suhteen jälkeen on ollut mukava vain oppia elämään itsensä kanssa. Vaikka kuulostaa itsekkäältä mutta niin se vaan menee:)

        Alkaa vaan pahasti näyttää siltä ettei mullakaan kukaan kolahda niin paljoa että jaksaisin edes kuvitella mitään pitemmälle. En kyllä etsikkään ketään, mutta vaa-athan ovat tiedettevästi aina parisuhteessa eläviä:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe