http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000228&posting=22000000025347611
Kokkola-palstaa häiriköinyt Helluntailaisena itseään pitävä mediamoguli Ruotsalainen joutui onneksemme nöyrtymään.
Näin röyhkeästi asiasta voi kirjoittaa kun Ruotsalainen on itse sanonut että helluntailaisuutta voi levittää millä tahansa palstalla.
Kaveri postas kyseiselle kaupunki-palstalle pitkään putkenaan viestejä joissa ei ollut mitään järkevää sanomaa tai ajatusta ja viestin perässä oli aina huudahdus "HALLE".
Reijo itse tietää mikä sai nöyrtymään mutta voi epäillä mitä mieltä sulaiset oli kun niitä alettiin vetää mukaan.
Ja Avainmediakin on taas ehkä laittanut liian innokkaalle suitsia suuhun.
Ja palstalla näyttää nousevan myös kansanmurhakeskusteluja ja siellä voi alkaa Baptistien liiketoimet kärsiä.
Ruotsalainen poistui takavasemmalle
8
317
Vastaukset
- jo babtistitkin
kansanmurhaajia? Jos ruandalainen sai armon babtisteilta, he ovat olleet yhtä fiksuja kuin Jeesus ryövärille.
- umpihetero
anteeksi nyt mutta ymmärsinkö oikein? sinusta siis se, että on saanut "armon" joltakin hihulijengiltä riittää? eli että kyseenomaista pastoria ei tämän jälkeen enää tarvitsi tuomita? tätäkö sinä tarkoitat? toivottovasti olen ymmärtänyt väärin...
- tarkoita, en osaa keskustella
umpihetero kirjoitti:
anteeksi nyt mutta ymmärsinkö oikein? sinusta siis se, että on saanut "armon" joltakin hihulijengiltä riittää? eli että kyseenomaista pastoria ei tämän jälkeen enää tarvitsi tuomita? tätäkö sinä tarkoitat? toivottovasti olen ymmärtänyt väärin...
täällä. Totta kai lain eteen rikoksista jokainen. Ajattelin vaan , että hänen taustojaan ei tiedetty.
En osaa keskustella täällä...
- sitä Kokkola-palstan
tekstiä ihmettelin. Ei kannata sillä tavalla evankelioida, että ihmiset vain yltyvät rienaamaan.
"Ei kannata sillä tavalla evankelioida, että ihmiset vain yltyvät rienaamaan".
---
Hyviä ohjeita antaa Paavali Kolossan kristityille.
Meillekin Paavalin esimerkki olisi hyödyksi:
" 4:3... rukoillen samalla meidänkin edestämme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta, jonka tähden minä myös olen sidottuna,
4:4 että minä sen ilmoittaisin, niinkuin minun tulee puhua.
4:5 Vaelluksessanne olkaa viisaat ulkopuolella olevia kohtaan, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä.
4:6 Olkoon puheenne aina suloista, suolalla höystettyä, ja tietäkää, kuinka teidän tulee itsekullekin vastata" (Kol. 4:3-6).
- erinomaisuudesta
Ruotsalaisen mielestä kaikki toiset kirjoittajat olivat saatanasta, ja muitakin samankaltaisia kuvauksia hän heitteli toisista ihmisistä. Vain hän itse oli pyhä ja hyvä ja palstan hyväntekijä ja muuta sellaista pullistelevasta egosta kertovia ilmaisuja.
Mutta sitähän uskikset ovatkin kirjoituksissaan ja hihhulit erittäin: MINÄ ja MINÄ ja MINÄ ja ...- pitäisi jaksaa
olla itsekriittinen ja mieluummin liian arka kuin rohkea. Evankeelistan ammatti on vaativa juttu.
- Reijo_R
...en voikkaan nyt poistua tuolta palstalta. Moni haluaa, että jatkan siellä valona ja suolana. Lisäksi pimeys heti nosti päätään ja valkeuden pitää vielä olla läsnä sillä missä on pimeyttä valo on sitä varten että se tuhoaa pimeyden. Jeesus on maailman valkeus.
Oli pekulta liian aikaista ilmoittaa tätä täällä. Jatketaan vain rinta rinnan siellä yhteiseloa. Kyllä se siitä suttantuu...
Evenkeliumia vaan rohkeasti esillä pitäen, sillä SIINÄ on Jumalan muuttava voima! HALLE! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165