Mitäs luulette joko uskaltaisi istuttaa elämänlangat ulos??? Ovat sisällä hyviä ja vahvoja kasveja ja yli metrin pitkiä.
Elämänlankaa
6
852
Vastaukset
- lamppu40
Toki voit laittaa ulos,mutta mutta joudut kyllä ottamaan ne sisälle yöksi,sen verran on kyllä kylmää...ja jotenkin muistelen että se kukka ei pitänny yhtään tuulesta,lehdet alko lerpattaa oitis..ja nyt on ollu kovin tuulista...
- se että
vasta touko-kesäkuun vaihteessa eteläisemmässäkin Suomessa kannattaa istuttaa ulos muuta kuin orvokkeja, jotka kestävät kylmää tai jotain muuta kylmää jonkun verran kestävää.
malttakaa mielenne, odottakaa 6-7 viikkoa !- lamppu40
kyllä mun mielestä voi laittaa kukat ulos jo JOS on aurinkoinen paikka,,aurinkoisessa paikassa on asteita ihan tarpeeks kukan säilyvyydeks.
- lamppu40
itlläni on nyt jo 10 senttiset hajuherneet ja kesäkurpitsat ulkona yötki,eikä mitään ole tapahtunnu...toki pitää pitää huoli jos pakkanen tulee,niin sit sisälle.
- varmaan, arvaan...
Minä asun Etelä-Suomessa, enkä aio edes kylvää vielä kesäkurpitsaa tai hajuhernettä. Ehkä joskus toukokuun alussa.
- lamppu40
varmaan, arvaan... kirjoitti:
Minä asun Etelä-Suomessa, enkä aio edes kylvää vielä kesäkurpitsaa tai hajuhernettä. Ehkä joskus toukokuun alussa.
mulla on kuule kovaa vauhtia tulos moiset rehut,rohkeutta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875