Eli millainen on härän ja härän liiton mahdollisuudet
Härät
6
1413
Vastaukset
- härkänainen
Siis Härkä ja liitto.. Härkänainen olen ja liitolle tosiaan 100% kumppani toiselle. Eli siitä saa kyllä luotettavan kumppanin itselleen.
Härkä on sanojensa mittainen ja pysyy päätöksissään ei suinpäin ryntäile sen jälkeen kun hänet saannut omax.
Hän ehkä vahoillinen joissain asioissa ja vaalii ystäviään joten sen sun pitää huomioida liitossanne....
Lempeä ja iloinen olemukseltaan ja ei huonoja päiviä olekkaan hänellä ;)
Rehellinen asioissaan ja pyrkii elämään liittonsa sopusoinnussa, riitelee harvoin, välttää riidat mielummin..
Mutta vaikka suhde kriisissä, niin ei lähde herkästi huonostakaan suhteestaan, ellei ihan pakko!- neitsyt kumppani
Olen samaa mieltä kanssasi.
Luotettava kumppani, pitää lupauksensa ei ryntäile, vaikka olisi kovassakin puristuksessa.
Vakaa ja vanhoillinen, käytetään myös hyväksi.
Auttaa aina tosiystäviänsä. Ojentaa toiselle vaikka viimeisen leipäpalasen.
Tasoittaa monen riitoja, oikeudenmukainen huomaa
kyllä, vaikka ei aina sano ääneen.. - Hdgh
Samanlaisia kokemuksia myös.
Todella uskollinen kumppani, johon taatusti voi luottaa.
Etsii aina ratkaisut ongelmiin, eikä pakene.
Kuvauksesi on todella osuva. - Hdgh
Hdgh kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia myös.
Todella uskollinen kumppani, johon taatusti voi luottaa.
Etsii aina ratkaisut ongelmiin, eikä pakene.
Kuvauksesi on todella osuva.ja jalat maassa tyyppiä.
- härkänainen
Hdgh kirjoitti:
ja jalat maassa tyyppiä.
jalat maassa ja se ehkä on ihan hyvä asia monessakin suhteessa.
- masi
kaksi härkää yhdessä on aika "laimeeta" sillä kumpi niistä villitsee..??härkä täytyy villitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913