Valtran nappikytkin

nappivalinta??

Mikähän lie vikana ko kytkinpoljin saattaa aika ajoin jiähä noin puoleen väliin eikä palaudu kokonaan ylä asentoon ennenko tempasee jalalla...liekkö joku nappikytkimen mekanismi menossa viduiks??

5

4029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha vergu

tai foorti. Valmetit klenaa aina.

• valmetmiäshenkeenjavereen

Mikäs ihmeen teininapero se on isukin tietokoneelle päässyt kun noin asiattomia kirjoittaa. Jäikö äitiltä vaipat vaihtamati ja nyt suututtaa kun on jo kylmäntuntuinen tavara housussa!?

Koneista ei se ainakaan tajua, saatikka kirjoittaa asiaa. Isukkiko se on sanonut että verku ja voorti on ne parhaat?

jos ei osaa asiaa kirjoittaa niin on sitten hiljaa...

Tämmöset saunan taakse, housut kinttuun ja remmiä!

Ja asiaan, Eli voisiko näihin asiallisiin viesteihin kirjoittaa koneen mallin, iän ja varusteet. Valttereita kun on classikki, hitekki ja atvanse.

Luulisin, että ongelma on pedaalin palautin jousessa. Näin ainakin on omalle kohdalle sattunut, ja ongelma loppui jousen vaihdolla. Jos se on se monikeppimalli niin epäilen jotain vikaa siinä sähkösysteemissä, joka kytkintä hoitaa... Parempi ehken kysäistä merkkiliikkeestä kuin täältä teinipojilta!

Terv. jonkinnäköinen tietäjä...

• valtsu klenaa!
        valmetmiäshenkeenjavereen kirjoitti:

Mikäs ihmeen teininapero se on isukin tietokoneelle päässyt kun noin asiattomia kirjoittaa. Jäikö äitiltä vaipat vaihtamati ja nyt suututtaa kun on jo kylmäntuntuinen tavara housussa!?

Koneista ei se ainakaan tajua, saatikka kirjoittaa asiaa. Isukkiko se on sanonut että verku ja voorti on ne parhaat?

jos ei osaa asiaa kirjoittaa niin on sitten hiljaa...

Tämmöset saunan taakse, housut kinttuun ja remmiä!

Ja asiaan, Eli voisiko näihin asiallisiin viesteihin kirjoittaa koneen mallin, iän ja varusteet. Valttereita kun on classikki, hitekki ja atvanse.

Luulisin, että ongelma on pedaalin palautin jousessa. Näin ainakin on omalle kohdalle sattunut, ja ongelma loppui jousen vaihdolla. Jos se on se monikeppimalli niin epäilen jotain vikaa siinä sähkösysteemissä, joka kytkintä hoitaa... Parempi ehken kysäistä merkkiliikkeestä kuin täältä teinipojilta!

Terv. jonkinnäköinen tietäjä...

kun kattoo palstan aloituksia niin huomaa valtran kytkin, valtran jarrut, valtra sitä ja tätä.. kyllä olis vaan parasta unohtaa ne vallut ostaa kunnon koneet niinku verku tai voorti niin ja viiattikin on hyvä. Valtsust klenaa koko ajan. Valtsu miehet on hirveen äkäsiä aina uhkaamassa remmeillään kun niitten koneet on aina hajallansa ja osat niin kalliita.

Kyllä mä oon kuullu että valtsuja tehdään niin lyhyitä sarjoja että oikein toimivaa konetta ei ehdi tulla edes mallisarjan lopulla.

• t0noo
        valtsu klenaa! kirjoitti:

kun kattoo palstan aloituksia niin huomaa valtran kytkin, valtran jarrut, valtra sitä ja tätä.. kyllä olis vaan parasta unohtaa ne vallut ostaa kunnon koneet niinku verku tai voorti niin ja viiattikin on hyvä. Valtsust klenaa koko ajan. Valtsu miehet on hirveen äkäsiä aina uhkaamassa remmeillään kun niitten koneet on aina hajallansa ja osat niin kalliita.

Kyllä mä oon kuullu että valtsuja tehdään niin lyhyitä sarjoja että oikein toimivaa konetta ei ehdi tulla edes mallisarjan lopulla.

Mutta kerroppas sitten Valtsu klenaa, että miksi useassa valmetissa/valtrassa on mittarissa reippaasti yli 10 000h, mutta verkussa näkyy normaalisti kun olen selannut lehtiä ja nettiä niin 4000-6000 tuntia, tosin joissaihan on hidas mittari, mutta niin on vanhemmissa valmeteissakin!

Ainiin itseltä löytyy tasapuolisesti verkkua ja valmettia, ja yhtä paljon niissä "vikaa" on. noin kerran 5 vuodessa jotain hieman suurempaa. Huollosta se riippuu miten koneet kestää ja osittain myös käyttäjästä. ;)

• Valtrassas

vielä se Aataminaikuinen yksilevykytkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe