hei!
tahtoisin saada tietoja kaikenlaisista polttarijutuista.. olen yrittänyt etsiä netistä mutta kaikkituntuu olevan vähän liian off mein rokkipupulle... jos voisitte ystävällisesti kertoa vaikka omistanne taikka mitä itse haluaisitte polttareihin tehdä.. kiitos jo etukäteen..
polttarikivaa
2
2497
Vastaukset
- minku81
Meillä oli polttareilla ohjelmana erotiikkaväline- esittely,kävimme kylpylässä ja sen jälkeen hieronnassa ja myös liitovarjoilemassa:)Tottakai lähdimme sitten kylälle. Polttari sankari oli tosi tyytyväinen ja muistelee jälkeenpäin ehkä eniten hauskaa seksiväline- esittelyä jossa hän sai itse esiintyä esittelijänä. Me otettiin tarkotuksella mies-esittelijä joka toi oman hohdon siihen hommaan.Meillä oli kaiken kaikkiaan helkkarin hauskaa voin suositella:) Esittelijä oli tälläiseltä firmalta kun Amorin apulaiset
- siiri123
olen kaaso ja joudun luonnollisesti järkkäämään polttarit.. mietin viime hetken kivaa polttareihin, ja sain lyhyellä varotusajalla esittelyn.. innolla odotetaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986