Repäisykivut?

Alussa

Heräsin siihen keskellä yötä kun mahaa "repäisi" kahdesti vaihtaessani asentoa. Pelästyin ihan, niin se tuntui rajulta... Onko tämä normaalia?

Myöskin: tuntuuko teillä semmoista masussa jotain tuntoa vaan että sormella voisi osoittaa sen kohdan tarkalleen missä joskus "tuntuu" kuin sisältä päin sormella tuikattaisiin? Sori en osaa selittää tätä ollenkaan. Väsyttää ja silmät on ihan "sumussa". Kiitos jos joku tajuaa ja viitsii vastata :-)

7

4693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..totaa..

Mulla tuntuu joskus, että pistää johonkin kohtaan vatsaa, jonka voisin sit sormella osottaa että "tohon kohtaan pistää".... se on tuntunut eniten sivulla alavatsassa joskus, mutta olen ajatellut että se johtuisi siitä kun kohtu venyy ja "raivaa tietään" tuolla... ja ties mitä lihaksia sun muita tuolla kulkeekaan...?
      Sitten nyttemmin on tullut, että joskus jos sivuttain makaa, niin vähän tuntuu että joku "lihas ois tavallaan venymätilassa".. kun toi masu alkaa kasvaa.. vaikea selittää tosiaan.. ei kyl mitään kauheaa repäisyä oo tullu ainakaan vielä mulla vastaan..

Mutta kaikennäköstä masu -juttua sitä on saanu kokea täsä :)
      Viikkoja mulla on nyt 13 1

• rv16

Mulla oli vastaavia repäisykipuja alussa. Minä voin osoittaa sormella yhden usein kipeytyvän tai aristava paikan mahastani:). Se on vasemmalla puolella alavatsassa. Tämä kohta on usein arka tai sitä jomottaa. Välillä tuntuu, että kohtu olisi siltä kohtaa täydempi. Outoa.

• alkoi nämä

repäisykivut? Ihan alussa ennen plussaustako jo?

• rv16
        alkoi nämä kirjoitti:

Minulla alkoi muistaakseni joskus rv8 tietämillä, noin kuukausi plussauksen jälkeen.

• maami
        rv16 kirjoitti:

Minulla alkoi muistaakseni joskus rv8 tietämillä, noin kuukausi plussauksen jälkeen.

Mulla alko repiminen tuolla rv 7 ja nyt vkolla 11 jatkuvat. Tuntuu niinkun lihaksia revittäs irti mahan tienoilta. Tarvi kun käännähtää vähän niin jopa sattuu.

• maami
        maami kirjoitti:

Mulla alko repiminen tuolla rv 7 ja nyt vkolla 11 jatkuvat. Tuntuu niinkun lihaksia revittäs irti mahan tienoilta. Tarvi kun käännähtää vähän niin jopa sattuu.

Niin, ja on se normaalia. Kudokset siellä venyvät ja
        muuntuvat kohdun kasvun myötä.

• Nipsu24
        alkoi nämä kirjoitti:

Hei!
        Mulla alkoi jo ennen plussausta. Välillä jossain tietyissä asennoissa vihlaisi niin kovin, että tuli kyyneleet silmiin ja piti mennä kyyryyn...tuolloin ajattelin, että kylläpäs ne kuukautiset alkaa kovalla kivulla, mutta näin jälkeenpäin tiedän, että liittyi raskautumiseen=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe