Onko kellään tietoa,että saako mainosten jakamishommasta vain kuukaudessa palkkaa n.39e,josta on vähennetty jo nuo verot yms.?
Kyllä kai siinä jokin peruspalkkakin on?
Ei kai kukaan haluaisi tehdä jakajan hommia 39e:n palkalla?
Lehdenjakajan hommat
5
1854
Vastaukset
- samir
Tuskin se ihan noin vähän on. Itse jaoin pari kertaa erästä ilmaisjakelulehteä ja siinä palkka määräytyi lehtien ja mainosten määrän perusteella. Jokaisesta lehdestä ja sen välissä olevista mainoksista sai jonkun tietyn verran rahaa.
Tuo 39e voisi kuulostaa juuri tuolta peruspalkalta, jonka lisäksi saa rahaa jaetuista lehdistä. Riippuu tietenkin varmaan firmasta. Kannattaa ehkä kysyä suoraan sieltä.
Se on kuitenkin tosiasia, että suhteessa työmäärään, palkka on aivan naurettavan pieni. Ei lehtiä jakamalla rikastumaan pääse. - olla
Itse kun jaoin mainoksia yhden kesän (oikean työn ohella, jolloin verottaja vei palkasta suuren osan), jäi parhaanakin kuukautena käteen alle 30 euroa. Työtä oli tosin vain kerran viikossa, ja pieni jakopiiri, mutta se palkka koostui kuitenkin vain niistä jaetuista mainoksista.
Kannattaa ennemmin harkita sanomalehtien jakelua tai postin varhaisjakelua, joista saa oikean tuntipalkan mahdollisine yölisineen.- Misukisu
Mikä on Postin varhaisjakelu? Ja palkka?
- edellinen
Misukisu kirjoitti:
Silloin kun itse olin postin varhaisjakelussa, jaoin aamuisin pari tuntia lähinnä Helsingin Sanomia (ei siis Helsingissä, jossa se varmaan jaetaan jo yöllä?). Tuntipalkka jotain 6-7 euroa lisiä.
- Lehtimies76
Misukisu kirjoitti:
Lehtien varhaisjakelussa pääkaupunkiseudulla n. 7,5 euroa on aloittelijan "tuntipalkka" yölisä 30% tulee automaattisesti päälle eli n. 10€/h.
Aloittelija saa normaalisti 3-4 tunnin paketin, jonka jakamiseen aluksi meneekin sen verran, ja josta 26 työpäivän kuukausivauhdilla tienaa jopa tonnin/brutto.
Kuka siis viitsii 6 kertaa viikossa nousta puoliltaöin ja nukkua muulloin kuin työajan, joskus silloinkin, kokeilkoot ihmeessä ja kirotkoot. Itse oon kokeillut ja kironnut 10 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839