Lehdenjakajan hommat

misukisu34

Onko kellään tietoa,että saako mainosten jakamishommasta vain kuukaudessa palkkaa n.39e,josta on vähennetty jo nuo verot yms.?
Kyllä kai siinä jokin peruspalkkakin on?
Ei kai kukaan haluaisi tehdä jakajan hommia 39e:n palkalla?

5

1903

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samir

Tuskin se ihan noin vähän on. Itse jaoin pari kertaa erästä ilmaisjakelulehteä ja siinä palkka määräytyi lehtien ja mainosten määrän perusteella. Jokaisesta lehdestä ja sen välissä olevista mainoksista sai jonkun tietyn verran rahaa.

Tuo 39e voisi kuulostaa juuri tuolta peruspalkalta, jonka lisäksi saa rahaa jaetuista lehdistä. Riippuu tietenkin varmaan firmasta. Kannattaa ehkä kysyä suoraan sieltä.

Se on kuitenkin tosiasia, että suhteessa työmäärään, palkka on aivan naurettavan pieni. Ei lehtiä jakamalla rikastumaan pääse.

• olla

Itse kun jaoin mainoksia yhden kesän (oikean työn ohella, jolloin verottaja vei palkasta suuren osan), jäi parhaanakin kuukautena käteen alle 30 euroa. Työtä oli tosin vain kerran viikossa, ja pieni jakopiiri, mutta se palkka koostui kuitenkin vain niistä jaetuista mainoksista.

Kannattaa ennemmin harkita sanomalehtien jakelua tai postin varhaisjakelua, joista saa oikean tuntipalkan mahdollisine yölisineen.

• Misukisu

Mikä on Postin varhaisjakelu? Ja palkka?

• edellinen
        Misukisu kirjoitti:

Silloin kun itse olin postin varhaisjakelussa, jaoin aamuisin pari tuntia lähinnä Helsingin Sanomia (ei siis Helsingissä, jossa se varmaan jaetaan jo yöllä?). Tuntipalkka jotain 6-7 euroa lisiä.

• Lehtimies76
        Misukisu kirjoitti:

Lehtien varhaisjakelussa pääkaupunkiseudulla n. 7,5 euroa on aloittelijan "tuntipalkka" yölisä 30% tulee automaattisesti päälle eli n. 10€/h.
        Aloittelija saa normaalisti 3-4 tunnin paketin, jonka jakamiseen aluksi meneekin sen verran, ja josta 26 työpäivän kuukausivauhdilla tienaa jopa tonnin/brutto.
        Kuka siis viitsii 6 kertaa viikossa nousta puoliltaöin ja nukkua muulloin kuin työajan, joskus silloinkin, kokeilkoot ihmeessä ja kirotkoot. Itse oon kokeillut ja kironnut 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1546
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      957
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      374
      956
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      914
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      831
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      588
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      165
      584
    Aihe