Olen ajatellut hakea poliisikouluun ja todennäköiusesti pääsisin heittämällä sisään. Mutta millaista työaikaa tavan konstu tekee esimerkiksi jp;ssä tai lp,ssä? Yötyö ei oikein kiinnosta kovinkaan, ainakaan kovin usein, mutta menee kait se harvakseltaan yökin.
Työajat poliisissa?
11
17159
Vastaukset
- poliisissa tai ainakin meillä
2 yötä, 2 vapaata, 2 päivää ja 2 vapaata... eli 12h töissä
- gov33
Kiinnostaa kovasti, että missähän päin Suomea tuota 2 yötä, 2 vapaata ja 2 päivää -kiertoa tehdään 12:sta tunnin vuoroilla, kun kolmiviikoisjaksossa se kuitenkin pamahtaa aika hyvin noille ylitöille.
= 48h/vko x 3 = 144h/3vko!
Ei tosin haittais itteensä toi melkein 30 överiä joka jaksoon. Pysyis ainakin talous kunnossa... - ei mulla ainakaan...
Mulla ainakin on aamu, aamu, ilta, yö, 2 tai 3 vapaata. Se niin riippuu laitoksesta, kun jokainen laitos saa itse kerran sen päättää. Ja toki riippuu tehtävistäkin. Rikospuolella on lähinnä normaali päivätyö.
- sisään,,,
Jos niin hyvä olet, että pääsisit heittämällä sisään, niin eihän sinun tarvitse pyrkiä, tulevat kotoa sinua pyytämään.
Sitten poliisina voi tietysti sanella, millaisia työvuoroja suostut tekemään ja työpaikankin voit tietysti itse valita. - sisään...
ja samaa tietä heittämällä ulos...
- vaikka
Näinhän siinä kävisi, mutta saattaisihan se takertua ulosheitettäessä ovenpieliin kiinni.
- yövuorot
kiinosta ni unohda koko poliisikoulu kokonaan! Ainakin JP:n ja LP: osalta! RP:n puolellakin kyllä tehdään yövuoroja aika paljon!
- paljonko
yövuoroja lp poika tekee?
- riippuu paikasta
JP:ssä pääsääntöisesti 12h vuorot eikä mitään säännöllisyyttä, painottuu öihin. Kuukaudessa yksi vkl vapaana. Jossain laitoksissa tehdään kenttätöitä kolmessa vuorossa. RP:ssä vain päivävuoroja ja silloin tällöin töitä myös viikonloppuisin.
Jos et halua yötöitä tehdä, niin ei kannata alalle hakeutua.- Fysiikka
En sinuna niin kauheasti viitsisi keuhkota noista viitsimisistä. Olin aikoinaan pakkasvaratolla hommissa ja siellä oli -30 pakkasta kesät talvet. Työtahti oli nopea, jokaisen piti lastata vähintään 4000kg tavaraa joka päivä ja virheitä sai tulla alle 0,5% joten tarkkana pitä olla myös. Työtä tehtiin kolmessa vuorossa myös yöllä ja palkkaa sai aika paljon vähemmän kuin noista jetsoni hommista. Hyvä puoli hommissa oli, että siinä kehittyi aivan mieletön fysiikka. Yksikin kaveri laihtui yhdessä ainoassa kuukaudessa 15kg vaikka söi pelkki ranskalaisia ja pihvejä sen verran kovaa hommaa kato.
Kaikki vaan sen takia, että teidän poliisien einekset pilaannu ennenkuin ne päätyvät ruokalaan tai kauppaan.
LOL Jos en viitsisi tehdä yötöitä. Juupa juu...
- työtön skoude
Jos olet ihmisenä sellainen, että pääset heittämällä sisään poliisikouluun, pystyt varmasti menestymään monella eri alalla. Suosittelen lämpimästi vielä vakavaa harkintaa, sillä vuoden loppuun mennessä Suomessa tulee olemaan 500 työtöntä poliisikoulutuksen saanutta henkilöä. Tilanteeseen ei ole näkyvissä parannusta.
JP:ssä tehdään yötöitä säännöllisesti. Kaikille yötyö ei sovi alkuunkaan mutta jokainen joutuu sitä ainakin koulutuksen aikana tekemään. Työttömänä voi sitten nukkua aina kun tekee mieli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832