Olenko kaksonen vai rapu. syntymäaika on 21.6? Toisessa lehdessä olen rapu ja toisessa lehdessä kaksonen. no voi ainakin lukea kummatkin sitten.
Olenko kaksonen vai rapu
4
1083
Vastaukset
- olisi...
Jos tiedät kellonajan syntymähetkelläsi, kannattaa tehdä koko astrologinen karttasi. Esim. tuolla voi tehdä :)
http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal
Itsekin olen syntyny just sillai et jossain lehdis oon härkä, jossain kaksonen, mutta ton tehtyäni sain tietää että olen kaksonen. Jos olisin muutamaa tuntia aiemmin syntyny olisin härkä. Oon kyllä aina tienny olevani kaksonen, ei tuo härkä sitten nappaa ei yhtään.
- since- 77 - Kaksonen, nippanappa...
Juu, kannattaa ottaa selvän että mihin kellonaikaan olet syntynyt, ja missäpäin maailmaa, itse olen 21/06 aamulla syntynyt, eli olen kaksonen... :) Kyllä se selviää, toinen saitti missä voit käydä on www.astrocenter.com , sieltä saan joskus aika nappiin meneviä horoskooppeja - ja sen kautta saat myös selville että mihin ryhmään kuulut....
- kaksonen vaan rapu!!
kaikkein tyypillisin versio RAVUSTA!! herkin ja oikukkain....
- mistä roikkuu
Äitini on ainakin kaksonen ja on syntynyt 21.6.1964 kaksonen muuttui ravuksi tuona päivänä kuulemma klo 12:00. Merkki riippuu ilmeisesti syntymäkellonajasta ja vaihtelee vuosittain.
Suosittelen vierailemista astro.fi sivustossa. Siellä voi tehdä oman karttansa ja siitä saa pikatulkinnan ilmaiseksi josta näkee mikä se horoskooppi nyt onkaan.
www.astro.fi>kartat>tee kartta>syötä tietosi>luo kartta>pikatulkinta
ja tuo kartan tekeminen ainakin pitäisi olla ilmaista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882