eli jos tilaa terveyskeskukseen ajan jännittämisen takia niin määräävätkö he psykiatrille vai saako lääkkeet jos itse haluaa?onko lääkkeet kalliita ja esim. turvottaako ne?kuinka kauan sitten annostus kestää jos esim. menee kylään ja haluaa ettei jännittäisi kahvipöydässä tai ruokapöydässä?ja miten lääkärille esittää asia ajatteleeko ne hulluksi?mistään ei varmaan saa mitään ilman lääkärin reseptiä.hyvää kevättä.
miten helposti propralia saa?
7
6272
Vastaukset
- saat Propralia
hyvinkin helposti, koska se on helppo ja halpa lääke, joka ei myöskään aiheuta riippuvuutta toisin kuin bentsot. Ei turvota, hintaa en tarkasti muista. Psykiatrille ei sen takia tarvitse lähettää, lähettämisen tarpeen ratkaisee jännittämisen yleinen vaikeus ja vointi muuten. Todennäköisesti pärjäät tavallisella terveyskeskuslääkärillä. Eikä sua hulluksi luulla :) Propralin vaikutusaikaa en tarkkaan muista, mutta se oli aika lyhyt, joitakin tunteja. Sitä voi ottaa useamman kerran, esim. 3-4 kertaa päivässä, joten jos on koko illan pituinen kyläily, voit käydä vaikka wc:ssä nappaamassa uuden tabun tarvittaessa.
- vaikutusaika
tuohon kommenttiin liittyen
propral on pitkävaikutteinen lääke, vaikutus kestää ainakin 5 tuntia
- esim....
C.- kappeleen purkki 40 mg:m tabletteja maksaa KELA-korvauksen jälkeen n. 5 euroa!
Ja ei sen beetasalpaajan määräämiseen mitään psykiatria tarvita. - oona
Itse kävin legurin juttusilla, kun edessä oli niinkin vähäpätöinen asia kuin pienen esitelmän pitäminen koulussa. Pelkkä ajatuskin sai voimaan pahoin ja mietin jo kaikki mahdolliset tekosyyt millä voisin jättää sen esitelmän väliin. Mutta sitten tulin järkiini ja varasin ajan lääkärille. Lääkäri oli kovin ymmärtäväinen ja määräsi todella helposti propralia. Ei siis tarvittu mitään psygiatria, vaan ihan terveyskeskuslääkäri auttoi. Propral onkin kuulema monen esiintyvän taiteilijan pikku salaisuus. Hinta hämmästytti suuresti pienuudellaan, 30kpl 10mg:n tablettia maksoi vajaat 6 euroa. Propralin vaikutus on aivan uskomattoman tehokas. Olen luonteeltani aika rauhallinen, varsinkin vieraassa porukassa. Propraalin vaikutuksen alaisena esiin pulpahtaa myös visusti piilossa olevat sosiaaliset piirteeni. Pystyn juttelemaan isollekin porukalle punastelematta ja jännittämättä. Vaikutus kestää pari tuntia, riippuen tietenkin määrästä. Mulle määrättiin puolikas - 1(tai tarvittaessa 2) 1-2 krt päivässä. Puolikkaasta ei apua paskaakaan..joten yhden voimalla meen vähemmän ahdistavat tilanteet ja kahdella pärjää pahimmakin esitelmät sun muut. Käytän lääkettä siis vain tarvittaessa. Kiitos sille viisaalle joka tuonkin pillerin keksi. Toivon vaan, etten jää siihen koukkuun. (Niin ei kylläkään lääkärin mukaan pitäisi voida tapahtua). Mutta..jos ei enää osaa ollenkaan mennä tilanteisiin ilman tuota pientä ja pippurista. Mutta suosittelen lämpimästi tuota kaikille jotka joutuvat kärsimään jännityksestä/punastelusta. Siitä todella on apua, mutta huonona puolena tietysti se, etteí se sitä vaivaa poista..auttaa vaan pirun hyvin sillä hetkellä. Zemiä sulle ja kaikille:)
- ois
Julkkikset käyttävät propraalia juuri esiintymis jännitykseensä, joten et ole hullu käväse lääkärissä kerro tilanteesi ja sillä selvä. Itse myös käytän propraalia tarvittaessa ja toimii eikä se ole kolmiolääke joten mitään vaaraa ei ole etkä jää koukkuun, mutta jos sinulla on alhainen verenpaine niin se hiukan haittaa, mutta itse otan esim. muutan lakun niin se tasoittaa. Lekuriin vaan.
- Propralissa on
sellainen huono puoli, että se aiheuttaa masennusta jos sitä alkaa käyttämään säännöllisesti.
Tarkista tämä asia ja pidä se mielessäsi.- paikkaansa.
Mulle on määrännyt yleislääkäri kyseisen lääkkeen, eikä hän maininnut asiasta mitään. Mulla on myös masennuslääkitys, eli propralia ei varmasti olisi määrätty tällaiselle tapaukselle, jos tuo pitäisi paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681175Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872