Elikkä akvaariossani uiskentelee palettikala pariskunta ja niiden aikuinen poika. Turhan aggressivisia reviiristään nämä kalat(lähinnä pariskunta) akvaariooni, joka ei kuitenkaan ole kovin suuri. Välillä aina näkyy poikasia pariskunnalla, mutta sitten ne katoavat(parempiin suihin?) Vain tämä yksi poikanen on kasvanut isoksi asti.
Mutta itse asiaan. Mihinkähän saisin nämä 3 kalaa luovutettua. Ottavatko eläinkaupat hyvinkin vastaan palettikaloja? (sillä nehän lisääntyvät aika vauhtia) Ja kun kalat eivät ole mtn nuoriakaan enää. Pariskunta n.2-3v ja poikanen n.1v. Muuten ihan mukavia kaloja, mutta tila ei riitä ja muut kalat kärsivät ainaisesta kiusaamisesta. Lopettaakkaan en näitä kaloja raaski :)
Mikä neuvoksi? On tässä alueella muutamakin akvaariokalakauppa, mutta ajattelin ensin kysyä muilta kokemuksia samankaltaisista tapauksista.
Palettikaloista
eroon..
2
391
Vastaukset
- RRR
Tuonne lahjoitetaan palstalle tai /ja kokeile kaupata niihin akvaliikkeisiin...
Tarjontaa saattaa kyllä olla aikas lailla ?? - kalat majailee?
voisin sen pariskunnan ottaa jos eivät hirveän kaukana asusta,kun en autoa omista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832