siis missä kohtaa kaulaa? Ihan tässä alakuopassako? Tuntuuko kilppari ihon läpi, vaikkei olisi struumaa? Onko se pehmeä vai onko se kova kyhmy?
Mietin vaan, että onkohan tämä struumaa vai jotain muuta "lihaa" tässä kaulan alaosassa? Ei ole mitään pattia, kyhmyä eikä sellaista selkeää vaan jotenkin turvonnut olo kaulalla? Kun laitan pään rintaan kiinni, ni sitten ei kyllä tunnu mitään ku noi kaulan rustot vaan...
missä kilpirauhanen sijaitsee? Netistä löytää kyllä, mutta noin käytännössä
4
3553
Vastaukset
- hulluksi tulossa
mukaan mulla ainakin muljuu tässä kaulalla vaikka mitä jos oikeen tarkkaan katsoo. ELi eikös naisellakin ole aataminomena nähtävissä ja sen alla se joku muu rusto vähän pienempi. Kun nielaisen, ni kyllä mulla ainakin ne menee ylöspäin ja sitten toi koko kaulan lihakin menee. Mutta kun katsoin mun miehen kaulaa, ni kyllä silläkin "muljuu" siellä muutakin kuin aataminomena.
Taidan olla hullu. Jossain sanotaan,että kilppari on kaulan alaosassa, ihan kaulakuopan yläpuolella. Aataminomenahan on ihan ylhäällä.- ****
Kilppari ei oo keskellä vaan perhosen muotoisena molemmin sivuin eli älä siihen keskelle katso. Mene lääkäriin jos epäilyttää... moni lääkärikään ei sitä tunne koska kilppari on pieni ja tasainen yleensä.
- .....
Kilpirauhanen sijaitsee kaulan alaosassa. Minulla struuma ja kaula on niinsanotusti turpeen oloinen,ja on ihan turvoksissa.Kaulan alaosassa olevaa kuoppaa ei tunnu eikä huomaa ollenkaa, se on kadonnut. Struuma on minulla ainakin ihan pehmeä ei mitään kyhmyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876