Netistä pitäisi löytyä kaikki mitä tarvitaan, kuuleman mukaan, mutta olen nyt kyllästymiseen asti kolunnut erilaisia sivuja läpi etsien tuohon thundercattiin käsi/huoltokirjaa tms.
En ole mikään tekniikan ihme, mutta käsikirjan tms kanssa kyllä pikkuhuollot ja tarkastukset ym varmasti onnistuisi(?).
Löysin toki ostettavan käsikirjan, taisi maksaa siinä 30€ paremmalla puolen, mutta ensihätää riittäisi kyllä ilmainen nettiversiokin A4:lla. Niin ja pyörä on mallia 2002.
Linkkejä voi laittaa tulemaan jos sellaisista tietoa tai jos sattuu hyllyssä olemaan ylimääräinen käsikirja niin osotetta näkyviin niin otan yhteyttä, asun 02 alueella.
Yamaha YZF600R käsikirja
-M26
3
961
Vastaukset
- Trally
Käyttäjän käsikirjan, jonka saa muistaakseni Yamahan maahantuojan sivuilta...
- mara_
http://www.thundercat.nl
sieltä downloads ja manuals
"Thundercat/Fazer Haynes Manual"
terv, mara- Taze_
Kiitos todella paljon! Alkoi itselläkin jo usko loppua että tohon ei löydy tota manualia, vaikka jokaiseen muuhun pyörääni olen sen suht vaivatta löytänyt! Eli suuret kiitokset sulle mara_ ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895