Yamaha YZF600R käsikirja

-M26

Netistä pitäisi löytyä kaikki mitä tarvitaan, kuuleman mukaan, mutta olen nyt kyllästymiseen asti kolunnut erilaisia sivuja läpi etsien tuohon thundercattiin käsi/huoltokirjaa tms.

En ole mikään tekniikan ihme, mutta käsikirjan tms kanssa kyllä pikkuhuollot ja tarkastukset ym varmasti onnistuisi(?).

Löysin toki ostettavan käsikirjan, taisi maksaa siinä 30€ paremmalla puolen, mutta ensihätää riittäisi kyllä ilmainen nettiversiokin A4:lla. Niin ja pyörä on mallia 2002.

Linkkejä voi laittaa tulemaan jos sellaisista tietoa tai jos sattuu hyllyssä olemaan ylimääräinen käsikirja niin osotetta näkyviin niin otan yhteyttä, asun 02 alueella.

3

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trally

Käyttäjän käsikirjan, jonka saa muistaakseni Yamahan maahantuojan sivuilta...

• mara_
      • Taze_

Kiitos todella paljon! Alkoi itselläkin jo usko loppua että tohon ei löydy tota manualia, vaikka jokaiseen muuhun pyörääni olen sen suht vaivatta löytänyt! Eli suuret kiitokset sulle mara_ ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe