sain orgasmin synnyttäessä!

onnellinen

kuulun niihin erittäin harvinaisiin naisiin jotka saavat orgasmin synnyttäessä! aivan mahtava kokemus, mutta ei siis tietenkään pelkän orgasmin takia vaan sen takia, että nyt minulla on aivan ihana ja suloinen lapsi! toivottavasti muutkin synnytykset menisivät näin upeasti jos hankin lisää lapsia!

22

8736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias tuleva äiti

      Haluaisitko kertoa tarkemmin siitä... itse en ole tiennyt enkä edes ikinä kuullut että se olisi mahdollista...

      • ???

        Olen kaksi lasta kivulla alateitse synnyttänyt ja orgasmi oli kyllä kaukana siitä. Se oli synnytys, eikä mikään seksuaalisen nautinnon huipentuma. Minulla.
        Olisi siis varsin mielenkiintoista kuulla minustakin, miten ihmeessä joku voi synnytyksen aikana, synnytyksen yhteydesä saada orgasmin?? Ja millaisesta seksistä noin muuten nautit?


      • kaikkea sitä...
        ??? kirjoitti:

        Olen kaksi lasta kivulla alateitse synnyttänyt ja orgasmi oli kyllä kaukana siitä. Se oli synnytys, eikä mikään seksuaalisen nautinnon huipentuma. Minulla.
        Olisi siis varsin mielenkiintoista kuulla minustakin, miten ihmeessä joku voi synnytyksen aikana, synnytyksen yhteydesä saada orgasmin?? Ja millaisesta seksistä noin muuten nautit?

        "millaisesta seksistä noin muuten nautit?"

        Sama tuli mieleen...vaikka vaikea uskoa, että edes pahin mahdollinen masokisti voisi saada nautintoa synnytyskivuista. Aloittajan kannattaa kokeilla seuraavaksi amputaatioleikkausta ilman anestesiaa jospa hän siitäkin saisi orkut. Mutta huono provohan tämä on, miksi oikeastaan edes vaivaannuin vastaamaan.


    • Synnyttäjä

      Sain toisen lapseni 11 vuotta sitten ja olin itse silloin sitä mieltä, että sain orgasmin, kun lapsi oli kokonaan syntynyt. Asiasta en ole puhunut kenellekkään, koska olen ollut sitä mieltä, että se ei ole mahdollista... Synnytyksen loppu kalvojen puhkaisun jälkeen oli nopea, lieneekö sillä ollut vaikutusta asiaan?!

      Minulla on juuri tähän toiseen poikaani erityinen suhde, joka ei varmastikaan johdu synnytyksen erikoisuudesta :)

      Pidän seksistä, saan useimmiten orgasmin rakastellessa, siis mielestäni olen seksualisesti ihan normaali.


      Olipa hauska kuulla, että tämä tosiaankin oli mahdollista, itse olen asiaa joskus aina mielessäni ihmetellyt.

      • keke

        varhaista insestiä ! Vai voitko väittää muuta?


      • Synnyttäjä
        keke kirjoitti:

        varhaista insestiä ! Vai voitko väittää muuta?

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi :)

        Mukavaa kevään jatkoa sinullekin!


    • mvi

      enpä taida uskoa, orgasmi liittyy seksiin ja synnytys on kaukana siitä

    • mari

      täytyy kyllä sanoa että kuulostaa ällöttävältä! En kans käsitä miten semmoses tilantees voi saada?? Lapsi seksi jotenkin etoo mua.. ei pahalla.

      • luonnollista

        Eihän se ole lapsi*seksi. Synnytys on synnytys ja lapsi tulee alapäästä ulos joka on naisen seksuaalinen paikka. Tietenkin se on mahdollista. Minulla ensimmäinen lapsi sektiolla tullu ja nyt toista odottelen, viikko laskettuun ja tunsin ku lapsi laskeutu alemmas ja koin muutaman minuutin pituisen orgasmin kaltaisen tunteen. Jokainen tuntee asiat omalla herkkyydellä ja se on luonnollista. Tabu on vaan tässä tiellä. Monet kokee näin mut ei uskalla puhua..onneksi suomalaisetkin pikku hiljaa pääsevät vanhan ajan kasvatus hirviöistä eroon...


    • ui jui

      mä en kyllä orgasmeja ole synnytyksessä saanut.
      sulla täytyy olla tosi löystynyt alapää yi ???

    • tuleva äiti 79

      toi on ihan älytöntä ja iljettävää!!en ole itsekään kuullu että orkasmia voi saada synnytyksesssä meinaan eihän siinä sekstailla vaan synnytetään lasta ja synnytys ja seksi on ihan eri asia!itse olen 35 vk ja laskettu aika on kesäkuun 18 pv.uskon ja tiiän et mulle ei ainakaan tollasta älytötntä tapahdu.ja ei synnytysvalmennuksissakaan ole sanottu.vaan sanottu ihan muuta asiaa...

    • SM nainen

      Kipu ja orgasmi on aika lähellä toisiaan.

      Kun pillua piiskaa oikein niin pieni kipu vaihtuu isoksi nautinnoksi ja lopulta orgasmiksi.

      Kokeilkaa joskus S/M:ää niin tiedätte

      • Janna

        onko teidän sessioissa useinkin myös näitä synnytyksiä??
        Taidat olla suht kipee tyyppi


    • jip

      Mahtaako enää tavallinen muna tuntua miltään, kun on päässyt synnytysorgasmien makuun?

    • Tuleva äiti

      Tämä kuulostaa ehkä hieman tyhmältä mutta oletko varma että sait orgasmin?
      Miten sait sen? Missä tilanteessa?

      En ymmärrä miksi tuota yläpuolella pidetään niin sairaana. No, minä en pidä.

    • synnyttänyt

      Minä en saanut synnytyksessä orgasmia, mutta kyllä se oli ajoittain hyvinkin seksuaalinen tapahtuma. Olemme seksuaalisia ihmisiä. Nykyinen tekopyhä ja kaksinaismoralistinen maailma tekee luonnollisista asioista jotenkin hävettäviä ja likaisia. Monilla naisilla (ja miehillä) on kummallinen suhde vartaloonsa ja toistenkin ruumiillisuuteen. Aivankuin olisimme jotain barbeja joilla on jossain g-piste ja se siitä...
      Oikeastaan seksuaalisuus on meissä ihan joka puolella, nautintoa voi saada niin kovin monella tasolla ja aistilla.

      Nautin omasta kehostani (ainakin suurimman osan ajasta) se ei ole minulle vieras ja epäilyttävä. Nautin olla raskaana ja tuntea kehoni muutokset. Nautin tuntiessani synnytyksen alkavan, elin supistusten mukana, yritin mukauttaa mieltäni rajuihin muutoksiin -oikeastaan yritin unohtaa mieleni ja olla vain fyysisenä olentona, ei pelätä kipuja vaan tutkailla niitä, antaa niille tilaa... Käytin vapaasti ääntäni rentouttaakseni jännittyvää kehoani (aivan kuten teen rakastellessanikin).
      Nautin kun sain kostean pienen olennon paljaalle iholleni. Nautin imetyksestä ja nautin kun vielä kolmen vuoden jälkeenkin pieni olento kaipaa mun ihon kosketusta pimeinä yön tunteina ja kuinka hän rentoutuu välittömästi kun tuntee mun lämpöisen ihon. Me ollaan fyysisiä ihmisiä ja se on ihanaa...

    • kätilö125167

      lapsen avulla hankittu orgasmi on seksuaalista hyväksikäyttöä josta tulee rangaista mitä ankarammin. mieluiten munasarjojen poistolla

    • jhlö

      Katsokaapa dvd Orgasmic Birth. Ilmiö on siis ihan yleinen ei kummallinen. Ja orgasmihan ei varsinaisesti vaadi seksiä vaan lihastyötä. Ja synnytyksessä todella lihakset tekee työtä monellakin tapaa. Uskon myös että synnytyksen aikainen orgasmi on monessa mielessä erilainen kuin muussa yhteydessä saatu orgasmi.
      Mutta täytyy kyllä ihmetellä noiden ihmisten asennetta, joista orgasmin mahdollisuus synnytyksen aikana on jollain tapaa iljettävää. Kovin olette kärkkäitä tuomitsemaan asian, josta teillä ei ole mitään käsitystä!?

    • jaeikunsynnyttämään!
      • jaeikunsynnärille

        Mulle kyllä tuttu ilmiö ekaa synnyttäessä,mutta eihän orgasmi sama asia todellakaan ole kun seksissä.Siis ei tunnu samalta,koska synnytyksessä kipu aika voimakkaasti mukana ja se kipu aika kaukana mistään orgastisesta nautinnosta. Kun lapsen pää oli tullut ulos/tulossa niin siin kohtaa semmonen samanlainen FYYSINEN tunne kuin orgasmissa tai samankaltainen.


    • kehäkukkanennen

      Kateelliset ne täälllä vain mölyää. Kyllä lapsen imettämisen aikana koin varsinkin alussa aika seksuaallisiakin tunteen vivahteita. Seksuaallisuus ja seksi eivät ole sama asia. Seksuaalinen mielihyvä on mielihyvää ja koin lapseni imettämisen alkuaikoina mielihyvää imettämisestä, joka muistutti paljon seksin aikana tulevaa mielihyvää. Samoin koen pienissä määrin myös hieronnassa tms. Ei se tarkoita, että haluaisin paneskella hierojani, saatika missään nimessä lapseni kanssa.

      Kyllä minä mielummin ottaisin orgasmin tunteita synnytykseen, kuin sen kivun mitä itse kävin läpi. Ei sekään tarkoita, että synnytyksessä orgasmin tunteita saa, että siinä mitään seksifantasioita käytäisiin päässä läpi....

    • hoblaa

      Eikös se ole vain kropan tapa lievittää kipua? Siis se jos sattuu saamaan orgasmin?

      Lapsi painaa oikeita kohtia tullessaan ulos synnytyskanavasta ja samalla lihakset tekee töitä. Olisin onnellinen jos oma synnytys menisi noin, että siitä voisi jopa nauttia =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe