mitä tehdä kun ei tunne yksinkertaisesti mitään tunteita? Jos joku sanoo että pitää miusta en tiedä, mitä tunnen. Saatan sanoa kiitos ja vaihdan puheenaihetta. Vihaan tätä, sillä muut pitävät minua kylmänä ja tunteettomana. Saatan itkeä, saatan tuntea jotain pientä, joka ei kuitenkaan näy. Esim; kerran kun kissani kuoli, itkin kyneliä, mutten tuntenut mitään. ikäänkuin kyyneleet olisivat tulleet tyhjästä. Tämä on ainainen ongelma :/
En tunne, en tiedä.
4
1377
Vastaukset
- tunteitasi
mulla oli aivan sama juttu. Jotkut tunteita käsittelevät kirjat ovat erinomaisia luettavia. Sitten voit miettiä, miksi reagoit näin tai noin. Päiväkirjan kirjoittaminen auttaa myös oivaltamaan asioita. Jälkeenpäin voi oivaltaa, vaikka kirjoittaessa ei siltä tuntuisi. Kirjoita kuvaillen tunteistasi tunnepäiväkirjaa.
- tunteesi
kovan muurin taakse. Suosittelisin keskusteluterapiaa. Onko lapsuutesi ollut sellainen, ettei ollut "varaa" näyttää tunteitaan?
- Feelings
tunteesi kirjoitti:
kovan muurin taakse. Suosittelisin keskusteluterapiaa. Onko lapsuutesi ollut sellainen, ettei ollut "varaa" näyttää tunteitaan?
Lapsena/nuorempana olin avoin kuin peipponen, mutta aika herkkä, ujo ja jokseenkin arka. en oikee teidä onko lapsuudessani ollut varaa näyttää tunteita yms.
- vaikuttaa
Feelings kirjoitti:
Lapsena/nuorempana olin avoin kuin peipponen, mutta aika herkkä, ujo ja jokseenkin arka. en oikee teidä onko lapsuudessani ollut varaa näyttää tunteita yms.
hormonitasapainoon negatiivisesti ja sitä kautta tunnetiloihin niin että kaikki tuntuu joko tasapaksulta tai sitten nainen tulee aggressiiviseksi.
Oletan että olet nainen, siksi esitin tämän vaihtoehdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143