Mahtaako joku vikkelä olla jo ruksannut sanoja ylös tuosta aivan mahtavasta, "Kuin taivaisiin" kappaleesta?
Kuin taivaisiin
6
7618
Vastaukset
- Klabbi
"Kuin taivaisiin sä nosta mua nyt jälleen
kuin taivaisiin taas päälle vuoren sen
elää voin kun kanssasi näin kuljen
kuin taivaisiin sun vierelläs mä meen"
Enempää en ikävä kyllä muista, mutta joku viisas varmasti täydentää.- teemylly
Wanha Fani.
Oltiin ruska-aikaan Luostolla vaimon kanssa 2006 ja päätettiin,että nyt ei tanssita.Otetaan tämä nyt konserttina.Niin tehtiinkin ja Kari vanhana kirjapainomiehenä,kuin myös minäkin otti vaimon kainaloon ja kuvaa otettiin.
- teemylly
Todellinen legenda.Luostolla tavattiin.
- WineDine
"Kun maahan oon mä lyöty, kuinka voisin--
mä löytää tien, en viittojakaan nää--
nyt maailmalta valmis vihdoin oisin--
----ja ainiaaksi jään..tai jotain- Rhanna
...kun näitä kappaleiden sanoja kyselette täällä, niin ei pidä pettyä jos vastauksi ei tule. Tekijänoikeuslaki määrää sen että sanoituksia ei kokonaisuudessaan saa enää netissä kirjoittaa/julkaista. Jos sanoituksia kokonaisuudessaan ilmestyy tänne, ne tullaan poistamaan joko sheriffin tai ylläpidon toimesta.
- kari fani
kuin taivaisiin löytyy karaokena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2462305Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151521Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141426Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711285Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221014Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177901Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62771Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101745