Mahtaako joku vikkelä olla jo ruksannut sanoja ylös tuosta aivan mahtavasta, "Kuin taivaisiin" kappaleesta?
Kuin taivaisiin
6
7599
Vastaukset
- Klabbi
"Kuin taivaisiin sä nosta mua nyt jälleen
kuin taivaisiin taas päälle vuoren sen
elää voin kun kanssasi näin kuljen
kuin taivaisiin sun vierelläs mä meen"
Enempää en ikävä kyllä muista, mutta joku viisas varmasti täydentää.- teemylly
Wanha Fani.
Oltiin ruska-aikaan Luostolla vaimon kanssa 2006 ja päätettiin,että nyt ei tanssita.Otetaan tämä nyt konserttina.Niin tehtiinkin ja Kari vanhana kirjapainomiehenä,kuin myös minäkin otti vaimon kainaloon ja kuvaa otettiin.
- teemylly
Todellinen legenda.Luostolla tavattiin.
- WineDine
"Kun maahan oon mä lyöty, kuinka voisin--
mä löytää tien, en viittojakaan nää--
nyt maailmalta valmis vihdoin oisin--
----ja ainiaaksi jään..tai jotain- Rhanna
...kun näitä kappaleiden sanoja kyselette täällä, niin ei pidä pettyä jos vastauksi ei tule. Tekijänoikeuslaki määrää sen että sanoituksia ei kokonaisuudessaan saa enää netissä kirjoittaa/julkaista. Jos sanoituksia kokonaisuudessaan ilmestyy tänne, ne tullaan poistamaan joko sheriffin tai ylläpidon toimesta.
- kari fani
kuin taivaisiin löytyy karaokena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704