Kun skannasin koneelle yhden piirtämäni kuvan, niin siinä oli vain kaksi jotain 'tallennuspaikkaa'
pc ja pdf. tallensin sen PDF -tiedostona, mutta nyt en pysty avaamaan sitä missään kuvanmuokkaus-ohjelmassa. voiko joku auttaa?
MIten skannattua kuvaa voi käyttää?
elenabeauty
7
694
Vastaukset
- coopert81
ei olisi kannattanut tallentaa pdf:ksi,tallenna pc:lle joksikin muuksi tiedostomuodoksi,vaikka Jpeg:ksi,ja voit avata sen sitten jollain kuvankäsittelyohjelmalla
- tallennusformaatti
Tallenna kuva järkevässä formaatissa, kuten tif,bmp,jpg. Pdf on väärä formaatti. Millä ohjelmalla yritit tallentaa skannattua kuvaa?
- elenabeauty
otsikko
- elenabeauty
kíitti neuvoista. :D Olen aika huono käyttämään koneita. heh
- aukeavat
vaivattomasti Photoshop, Illustrator ym Version Cue ohjelmissa.
- Print24
Avaa PDF:t esim. Photoshopilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882