Club 3D GeForce 7600GT vanhalle emolle.

Makke2

Käykö Club 3D GeForce 7600GT vanhahkolle agp-emolle suoraan, ilman ylimääräisiä virtajohtoja? (riittää kun vaan "tökkää" paikalleen). Entinen näyttis radeon 9550. Ja kannattaako ylipäätään vaihtaa näytönohjainta, kun 1700MHz celeron, 512mb 256mb, poweri 250w?

6

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tolle prossalle riittää ihan hyvin toi ohjain, mikä on jo koneessa.

Elis, ei kande ja toi powerikin on liian piän tolle GT ohjaimelle.

• Daword

aika ihmeen yleinen toi 9550 ati ja myydään vielä uutenakin yli 50e hintaan.

mutta joku ati 9500pro olis ihan hyvä tollaseen koneeseen.. se oli muutenkin aika hyvä ja tehokas näyttis kun ekaa kertaa julkastiin
        8piippuu löytyy =D

yltää nopeudessa 9600XT tasolle. 9700 meneeki sitten jo ohitse.

• Daword

joo 7600gt vaatii lisä virta liittimen AGP väyläisenä.. pci-e väyläisenä ei tarvitse lisä virta johtoa.

Prossusi on sen verran hidas että vaihto 7600GT olisi vain pahaa pullon kaulan tekemistä koneeseesi elikä pelisi pätkisivät sitten prosessorin takia.

myöskään powerisi ei riitä tuolle näytönohjaimelle ja ilmeisesti 12v linjan ampeerit on aika rajalliset myöskin.

joten 7600GT kannattaa unohtaa kokonaan.

mikäli haluat hiukan lisää nopeutta näyttikselle niin suosittelisin lähinnä ati 9600XT ati 9500Pro ati 9700Pro

noilla on jo hiukan eroa tuohon atin 9550 korttiin ja toiminee powerillasi eikä tulisi mitään merkittävii pullonkauloja.

• Makke02

Kiitokset hyvistä ohjeista! Pitääkin vilkkuilla tuonne huuto.netin suuntaan...

• ajurit
        Makke02 kirjoitti:

Kiitokset hyvistä ohjeista! Pitääkin vilkkuilla tuonne huuto.netin suuntaan...

Lisätehoa vanhaan Raatoon saat lataamalla uudet draiverit, googleta vaikka "Omega Drivers"; päihittää ATIn oman Catalystin.

• Makke03
        ajurit kirjoitti:

Lisätehoa vanhaan Raatoon saat lataamalla uudet draiverit, googleta vaikka "Omega Drivers"; päihittää ATIn oman Catalystin.

Omegoilla sais enemmä tehoja irti? Koskaan en oo niitä kokeillu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe