Käykö Club 3D GeForce 7600GT vanhahkolle agp-emolle suoraan, ilman ylimääräisiä virtajohtoja? (riittää kun vaan "tökkää" paikalleen). Entinen näyttis radeon 9550. Ja kannattaako ylipäätään vaihtaa näytönohjainta, kun 1700MHz celeron, 512mb 256mb, poweri 250w?
Club 3D GeForce 7600GT vanhalle emolle.
6
907
Vastaukset
Tolle prossalle riittää ihan hyvin toi ohjain, mikä on jo koneessa.
Elis, ei kande ja toi powerikin on liian piän tolle GT ohjaimelle.- Daword
aika ihmeen yleinen toi 9550 ati ja myydään vielä uutenakin yli 50e hintaan.
mutta joku ati 9500pro olis ihan hyvä tollaseen koneeseen.. se oli muutenkin aika hyvä ja tehokas näyttis kun ekaa kertaa julkastiin
8piippuu löytyy =D
yltää nopeudessa 9600XT tasolle. 9700 meneeki sitten jo ohitse.
- Daword
joo 7600gt vaatii lisä virta liittimen AGP väyläisenä.. pci-e väyläisenä ei tarvitse lisä virta johtoa.
Prossusi on sen verran hidas että vaihto 7600GT olisi vain pahaa pullon kaulan tekemistä koneeseesi elikä pelisi pätkisivät sitten prosessorin takia.
myöskään powerisi ei riitä tuolle näytönohjaimelle ja ilmeisesti 12v linjan ampeerit on aika rajalliset myöskin.
joten 7600GT kannattaa unohtaa kokonaan.
mikäli haluat hiukan lisää nopeutta näyttikselle niin suosittelisin lähinnä ati 9600XT ati 9500Pro ati 9700Pro
noilla on jo hiukan eroa tuohon atin 9550 korttiin ja toiminee powerillasi eikä tulisi mitään merkittävii pullonkauloja.- Makke02
Kiitokset hyvistä ohjeista! Pitääkin vilkkuilla tuonne huuto.netin suuntaan...
- ajurit
Makke02 kirjoitti:
Kiitokset hyvistä ohjeista! Pitääkin vilkkuilla tuonne huuto.netin suuntaan...
Lisätehoa vanhaan Raatoon saat lataamalla uudet draiverit, googleta vaikka "Omega Drivers"; päihittää ATIn oman Catalystin.
- Makke03
ajurit kirjoitti:
Lisätehoa vanhaan Raatoon saat lataamalla uudet draiverit, googleta vaikka "Omega Drivers"; päihittää ATIn oman Catalystin.
Omegoilla sais enemmä tehoja irti? Koskaan en oo niitä kokeillu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197