Eli mistä löytyisi hyvä ja luotettava parturi/kampaaja. Erityisesti kiinnostaa puolipitkien hiusten värjäys? Paljonko maksaa?
Halvin
5
2096
Vastaukset
- vakioasiakas
Moikka,
mun mielestä ehdottomasti paras parturikampaamo Haminassa on Parturi Kampaamo Katja. Kaivokadulla, Sampopankin takana, Gebardin naapurissa. Mulla myös puolipitkät hiukset, joten on omakohtaista kokemusta. Värjäys, raidat, leikkaus loppu föönaukset 45 €. Edullisempaa saat kyllä etsiä. Suosittelen, että varaat aikasi Heinille, hänellä nuorekas näkemys ja ammattitaito kohdallaan!!!- juuri joo
Jälki ei ole häävi. Haminasta löytyy halvempikin mutta en muista nimeä =/
- vakioasiakas
juuri joo kirjoitti:
Jälki ei ole häävi. Haminasta löytyy halvempikin mutta en muista nimeä =/
Mulla ainakin joka kerta ollut todella onnistunut lopputulos, hääkampauksesta lähtien. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jos olet löytänyt mielestäsi paremman, niin hyvä!
- The BEST
en tiedä mutta Paras parturi on Matti Turman Satamakadulla
- useita vuosia käynyt
Haminan parhain kampaaja on ehdottomasti HiusHovi Kanuunan vieressä. Molemmat tytöt osaavat asiansa, ideat nuorekkaita ja tulokset ovat aina olleet onnistuneita niin mulla ku tutuillaki. Edullinenkin on, 59 eurolla saa värjäyksen ja leikkauksen. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun54118271Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482193Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3381665Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2821613Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671174- 1101153
- 541113
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l191036- 38918
- 67879