Olisin lähdössä yhdistelmämatkalle Bangkok-Samui toukokuun lopulla,onkohan tuosta sateesta kuinka pelkoa sitten.....Entäpä olisiko ketään muuta yksin matkaavaa?
samuille toukokuun lopussa
6
1151
Vastaukset
- matkailija sinkku
Voi sadella joskus, ei haittaa, varsiaiset monsuunit tulee vasta paljon myöhemmin, ajoittainen biletysseura kelpaa, yksin olen matkalla.Olen koko toukukuun siellä, lähen veke kesäkuunalussa, ellen jatka vielä oleilua siellä.
Olisin ihan kiinnostunut mahdollisesta seurasta, en mikään älyn kova bilettäjä mutta välillä..olen 29-vuotias neitokainen kihloissa oleva...
Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen
- Löydät mut täältä
dreamer77 kirjoitti:
Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen
Mul sähköpostiosoiteongelmia, mut löydät mut tästä AM:n hotellista, 3.5.- 1.6. välisenä aikana, kysy saria.. Rohkeesti mukaan vaan., nähdään ja terkut kaikille Thaikkulaan menijöille!!!!
- Matti matkaaja
Uskoisin, etta vetta tulee reilusti. Itse tulin 2 paivaa sitten Krabille pakoon Samuin yli viikon kestaneita sateita. Samuilla alkanee pian sadekausi.Tosin sataa taallakin Krabilla nyt. Taytynee lahtea pohjoista kohti.
- kate 76
heippa!!!!!!
itse tulin reisusta krabi samui 2 pv sit ja koko 2 vk oli yhtä sadetta...kuumaa oli mut krabil satoi koko ajan ja samuille tultaes kans vaik loppuloma olikin kauniinpaa..mut joka pv satoi tosi paljon..harmitti kun oli valkonen kun takas tuli..ja kaik muutkin konees valkoisia....
sade ei kuitenkaan pilannut lomaa..yhtä ihanaa oli silti...itse oli ekaa kertaa taimaassa.
oikein ihanaa lomaa sulle....se kuumuus antaa sateet anteeksi....eikä välttämättä sada...se on silti täydellistä..pidä hauskaa ja nauti...bkk ei ole sit mikään unelma...saasteet harmitti..itse oli vain päivän siel ja riitti.kierrä samuil saari..löydät kivoja rantoja..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240