samuille toukokuun lopussa

dreamer77

Olisin lähdössä yhdistelmämatkalle Bangkok-Samui toukokuun lopulla,onkohan tuosta sateesta kuinka pelkoa sitten.....Entäpä olisiko ketään muuta yksin matkaavaa?

6

1189

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija sinkku

Voi sadella joskus, ei haittaa, varsiaiset monsuunit tulee vasta paljon myöhemmin, ajoittainen biletysseura kelpaa, yksin olen matkalla.Olen koko toukukuun siellä, lähen veke kesäkuunalussa, ellen jatka vielä oleilua siellä.

• Olisin ihan kiinnostunut mahdollisesta seurasta, en mikään älyn kova bilettäjä mutta välillä..olen 29-vuotias neitokainen kihloissa oleva...

• Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen

• Löydät mut täältä
        dreamer77 kirjoitti:

Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen

Mul sähköpostiosoiteongelmia, mut löydät mut tästä AM:n hotellista, 3.5.- 1.6. välisenä aikana, kysy saria.. Rohkeesti mukaan vaan., nähdään ja terkut kaikille Thaikkulaan menijöille!!!!

• Matti matkaaja

Uskoisin, etta vetta tulee reilusti. Itse tulin 2 paivaa sitten Krabille pakoon Samuin yli viikon kestaneita sateita. Samuilla alkanee pian sadekausi.Tosin sataa taallakin Krabilla nyt. Taytynee lahtea pohjoista kohti.

• kate 76

heippa!!!!!!
      itse tulin reisusta krabi samui 2 pv sit ja koko 2 vk oli yhtä sadetta...kuumaa oli mut krabil satoi koko ajan ja samuille tultaes kans vaik loppuloma olikin kauniinpaa..mut joka pv satoi tosi paljon..harmitti kun oli valkonen kun takas tuli..ja kaik muutkin konees valkoisia....
      sade ei kuitenkaan pilannut lomaa..yhtä ihanaa oli silti...itse oli ekaa kertaa taimaassa.
      oikein ihanaa lomaa sulle....se kuumuus antaa sateet anteeksi....eikä välttämättä sada...se on silti täydellistä..pidä hauskaa ja nauti...bkk ei ole sit mikään unelma...saasteet harmitti..itse oli vain päivän siel ja riitti.kierrä samuil saari..löydät kivoja rantoja..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe