Olisin lähdössä yhdistelmämatkalle Bangkok-Samui toukokuun lopulla,onkohan tuosta sateesta kuinka pelkoa sitten.....Entäpä olisiko ketään muuta yksin matkaavaa?
samuille toukokuun lopussa
6
1107
Vastaukset
- matkailija sinkku
Voi sadella joskus, ei haittaa, varsiaiset monsuunit tulee vasta paljon myöhemmin, ajoittainen biletysseura kelpaa, yksin olen matkalla.Olen koko toukukuun siellä, lähen veke kesäkuunalussa, ellen jatka vielä oleilua siellä.
Olisin ihan kiinnostunut mahdollisesta seurasta, en mikään älyn kova bilettäjä mutta välillä..olen 29-vuotias neitokainen kihloissa oleva...
Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen
- Löydät mut täältä
dreamer77 kirjoitti:
Ilmoittelehan tarkemmat yhteytiedot, jos haluat että treffataan.Tämä auttanee päätöstäni,keskiviikkona pitää pääättää vahvistanko matkan varauksen
Mul sähköpostiosoiteongelmia, mut löydät mut tästä AM:n hotellista, 3.5.- 1.6. välisenä aikana, kysy saria.. Rohkeesti mukaan vaan., nähdään ja terkut kaikille Thaikkulaan menijöille!!!!
- Matti matkaaja
Uskoisin, etta vetta tulee reilusti. Itse tulin 2 paivaa sitten Krabille pakoon Samuin yli viikon kestaneita sateita. Samuilla alkanee pian sadekausi.Tosin sataa taallakin Krabilla nyt. Taytynee lahtea pohjoista kohti.
- kate 76
heippa!!!!!!
itse tulin reisusta krabi samui 2 pv sit ja koko 2 vk oli yhtä sadetta...kuumaa oli mut krabil satoi koko ajan ja samuille tultaes kans vaik loppuloma olikin kauniinpaa..mut joka pv satoi tosi paljon..harmitti kun oli valkonen kun takas tuli..ja kaik muutkin konees valkoisia....
sade ei kuitenkaan pilannut lomaa..yhtä ihanaa oli silti...itse oli ekaa kertaa taimaassa.
oikein ihanaa lomaa sulle....se kuumuus antaa sateet anteeksi....eikä välttämättä sada...se on silti täydellistä..pidä hauskaa ja nauti...bkk ei ole sit mikään unelma...saasteet harmitti..itse oli vain päivän siel ja riitti.kierrä samuil saari..löydät kivoja rantoja..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849