Täytin juuri 16 vuotta ja syntymäpäivälahjakseni toivoin normaaleja nännejä. Mutta kun luin näitä sivuja, huomasin että monella muullakin lisäkseni on koholla olevat nännipihat. Voinko harrastaa seksiä vai onko miehistä vastenmielistä kun nännit eivät ole kehittyneet kunnolla? Vai voiko olla etteivät ne edes kehity, vaan jäävät tällaisiksi? Onko tällainen tilanne mahdollinen ja mitä voisin vastata jos jätkä riisuisi paitani ja kysyisi: "mikä sun nännejä vaivaa?" Tunnen muuten olevani valmis seksiin, mutta en halua että jätkäkaverini ajattelee että olen epämuodostunut!!
KOHOLLA OLEVAT NÄNNIPIHAT
7
3134
Vastaukset
- sadsda
ai sellaset nännit missä ei oo sitä nänniä,"nipukkaa"?
varmasti ovat poikakaveris mieleen- normaalit nännit?
"nipukka" on vain tummempi pieni alue nännipihassa. Itse nännipiha on monta senttiä koholla ulospäin rinnasta.
- ......................
normaalit nännit? kirjoitti:
"nipukka" on vain tummempi pieni alue nännipihassa. Itse nännipiha on monta senttiä koholla ulospäin rinnasta.
............
- saddssdds
normaalit nännit? kirjoitti:
kyllä varmasti poikakaveris pitää niistä ja eiköhän ne tuu viimeistään esiin ku oot raskaana(olettaen että ne edes on välttämättömät imettäessä? :B)
- zonezzz
jos oikein ymmärsin että sun nännipihas on sun "koko nänni" siis sellanen puikula oikein olen nähyt sellaisia janttereita, ja itseleeni ei kyllä kolahtanu
- ---
viimeinen kehitysvaihe rinnoilla olisi se
nännipihojen laskeminen samalle tasolle muun
rintojen ihon kanssa. kaikilla tätä vaihetta ei
kuitenkaan tule koskaan. eikä haittaa seksielämää,
jos se jätkäs susta muuten välittää niin pitää se
sun rinnoistaki ;D. - !!!+!
Kyllä ne nänninpihat yleensä laskevat, mutta näyttää siltä, että rintojesi kehitys on vielä kesken. Ja kun kehitys on kesken, ei hirveästi kannata vielä tuhlata ajatuksia seksihommiin. Kukaan mies ei tule arvostelemaan rintojasi, ei ainakaan, jos vähääkään pidät tasoa siinä, ketä päästät niitä ihailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847