Suuttunut neitsyt (N)

Himmeli___

Eli neitsyt nainen on suuttunut minulle. Kuinka hänet saisi leppymään..? Aika pahastikkin on tainnut suuttua. Mitä tehdä? Anteeksi olen pyydellyt ja asioita olen selitellyt, miten ne minun näkökulmastani ovat.

Apua kaipailisin. :)

30

9961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nouseva jouskari

      Tunnusta olleesi väärässä. Tosin voi olla, ettei sekään auta, jos on tilanne kovin pahaksi päässyt

    • olennaista

      Olennaista on, mistä asiasta hän on suuttunut? Neitsyt on nimittäin periaatteen ihminen, ja jos olet esim. ystävä ja puukottanut häntä selkään, niin voi olla, että ystävyys loppuu siihen.

      Kehotan sinua olemaan "selittelemättä" (neitsyt ei selittelyjä kaipaa, koska teko puhuu puolestaan). Neuvoni on, kuten ed. vastaajallakin, tunnusta, että toimit väärin. Jos pystyt tässä olemaan vilpitön, neitsyt antaa sinulle takuulla anteeksi. Me neitsyet arvostamme rehellisyyttä yli kaiken. Tsemppiä koitokseen :)

    • impi itse

      Pelkkä anteeksipyyntö ilman selittelyjä riittää kunhan se tulee vilpittömästi ja niin että todella itsekkin ymmärrät että väärin tuli tehtyä :)

    • tiituska80

      neitsyt-nainen on todella julma niille, jotka häntä loukkaavat.. Etenkin noin raa'asti kuin sä olet tehnyt, ku ei edes suostu puhumaan kanssasi asiasta!

      Parasta on totella jo aiempien vastauksia, lopettaa turhat lätinät ja pyytää nöyrimmin ja aidosti anteeksi!

      • miiiiiiiiiii

        Todellakin yhdyn edellisiin vastauksiin. Jos neitsyttä on loukattu, puhuttu hänestä pahaa, puukotettu selkään tai varsinkaan valehdeltu on neitsyt todella pitkä vihainen. Tavallaan neitsyt ei ole edes vihainen vaan todella välinpitämätön, eikä häntä kiinnosta koko ihminen enää. Neitsyt voi antaa anteeksi, mutta muistaa aina. Sinänsä ikävä ominaisuus. Ei heru 100% anteeksi antoa.

        Jos tekosi ei ole mikään kovin suuri voi olla että neitsyt haluaa jättää asian siihen. Liika tunteista puhuminen ja selittely ei toimi. Myönnä tekosi, äläkä todellakaan valehtele!


      • neitsyt/leijona
        miiiiiiiiiii kirjoitti:

        Todellakin yhdyn edellisiin vastauksiin. Jos neitsyttä on loukattu, puhuttu hänestä pahaa, puukotettu selkään tai varsinkaan valehdeltu on neitsyt todella pitkä vihainen. Tavallaan neitsyt ei ole edes vihainen vaan todella välinpitämätön, eikä häntä kiinnosta koko ihminen enää. Neitsyt voi antaa anteeksi, mutta muistaa aina. Sinänsä ikävä ominaisuus. Ei heru 100% anteeksi antoa.

        Jos tekosi ei ole mikään kovin suuri voi olla että neitsyt haluaa jättää asian siihen. Liika tunteista puhuminen ja selittely ei toimi. Myönnä tekosi, äläkä todellakaan valehtele!

        Neitsyt on periaatteen ihminen, jolle on päivänselvää, mitkä loukkaukset ovat niin pahoja, ettei niitä pidäkään antaa anteeksi (tosin neitsyt kyllä antaa, jos toinen pyytää vilpittömästi anteeksi); näitä ovat juuri esim. selkään puukotus. Neitsyelle ystävyys on lähes pyhä asia.

        Neitsyt voi jatkaa suhdetta pettävän ystävän kanssa, mutta ei pidä tätä henkilöä enää ystävänään vaan pelkkänä tuttuna.


      • Honey-Cat
        miiiiiiiiiii kirjoitti:

        Todellakin yhdyn edellisiin vastauksiin. Jos neitsyttä on loukattu, puhuttu hänestä pahaa, puukotettu selkään tai varsinkaan valehdeltu on neitsyt todella pitkä vihainen. Tavallaan neitsyt ei ole edes vihainen vaan todella välinpitämätön, eikä häntä kiinnosta koko ihminen enää. Neitsyt voi antaa anteeksi, mutta muistaa aina. Sinänsä ikävä ominaisuus. Ei heru 100% anteeksi antoa.

        Jos tekosi ei ole mikään kovin suuri voi olla että neitsyt haluaa jättää asian siihen. Liika tunteista puhuminen ja selittely ei toimi. Myönnä tekosi, äläkä todellakaan valehtele!

        Kun neitsyt puhuu pahaa ja loukkaa?
        Onko satutetun siinäkin tapauksessa pyydettävä neitsyeltä anteeksi?


      • Neitsytmiehen avo
        Honey-Cat kirjoitti:

        Kun neitsyt puhuu pahaa ja loukkaa?
        Onko satutetun siinäkin tapauksessa pyydettävä neitsyeltä anteeksi?

        Neitsyeillä on kumma taipumus luulla että he saavat toimia miten lystäävät ja muut kerjäävät itku silmässä anteeksi. Läheisille kovin raskas tyyppi. Ei itse siedä mitään arvostelua, siis edes oikeutettua, mutta toisia hän voi kohdella miten haluaa.Neitsyt myös "katoaa"heti kun parisuhteessa jokin mättää, ei osaa selvittää ongelmia, jättää ne toiselle puoliskolle.Muuten hyvin rakastettava jos ei tule riitoja.


      • Mökö....
        Neitsytmiehen avo kirjoitti:

        Neitsyeillä on kumma taipumus luulla että he saavat toimia miten lystäävät ja muut kerjäävät itku silmässä anteeksi. Läheisille kovin raskas tyyppi. Ei itse siedä mitään arvostelua, siis edes oikeutettua, mutta toisia hän voi kohdella miten haluaa.Neitsyt myös "katoaa"heti kun parisuhteessa jokin mättää, ei osaa selvittää ongelmia, jättää ne toiselle puoliskolle.Muuten hyvin rakastettava jos ei tule riitoja.

        Olen neitsyt ja tunnistan käyttäytyväni noin.
        Juuri tuo, että läheisille raskas tyyppi. Niin taidan olla. Mun kanssa on lähes mahdoton riidellä.
        Mutta jälkeen päin tulee sitten kaduttua.
        Anteeksi on vaikea pyytää, tai myöntää olleensa väärässä.


      • Neitsytmiehen avo
        Mökö.... kirjoitti:

        Olen neitsyt ja tunnistan käyttäytyväni noin.
        Juuri tuo, että läheisille raskas tyyppi. Niin taidan olla. Mun kanssa on lähes mahdoton riidellä.
        Mutta jälkeen päin tulee sitten kaduttua.
        Anteeksi on vaikea pyytää, tai myöntää olleensa väärässä.

        Ei koskaan tämän kahdeksan vuoden aikana hän ole pyytänyt minulta mitään anteeksi. Se on aika rasittavaa, vaikka siihen tottuu ja oppii tietämään että hän ei vaan siihen kykene.Nykyään olen antanut "maistaa" omaa makeaa.Tiedän että hän rakastaa, mutta...Rasittava välillä kun itse olen avoin ja sosiaalinen.Jos on huono itsetunto,kannattaa kiertää neitsyt kaukaa,muuten ei hyvää seuraa.


      • Mökö.
        Neitsytmiehen avo kirjoitti:

        Ei koskaan tämän kahdeksan vuoden aikana hän ole pyytänyt minulta mitään anteeksi. Se on aika rasittavaa, vaikka siihen tottuu ja oppii tietämään että hän ei vaan siihen kykene.Nykyään olen antanut "maistaa" omaa makeaa.Tiedän että hän rakastaa, mutta...Rasittava välillä kun itse olen avoin ja sosiaalinen.Jos on huono itsetunto,kannattaa kiertää neitsyt kaukaa,muuten ei hyvää seuraa.

        Ymmärrän hyvin.
        Kovan tuskan takana se anteeksi pyytäminen on, mutta olen sentään siihen pystynyt, jos olen pahasti loukannut.
        Tuokin muuten on totta, että itsetunto pitää olla kunnossa, jos meinaa pärjätä neitsyen kanssa.
        Omalla vaimollani se on rautaa. On pärjännyt hyvin jo toistakymmentä vuotta, eikä kuulemma ikinä halua luopua.


    • on niin että

      Neitsyt suuttuu vain oikeasta syystä. Syyn pitää olla tosi paha ja luulen, että se on ollut viimeinen pisara. Jos olet menettänyt neitsyen luottamuksen, sitä on lähes mahdotonta saada takaisin. Se kalvaa mieltä aina.

    • Cryz(NeitsytN)

      ...mitä olet mennyt tekemään. Juuh, Neitsyt on todellakin helposti suuttuva varsinkin tilanteissa joissa kokee että on tehty naurunalaiseksi jollakinlailla tai jätetty vaille tietoa joka on myöhemmin siitä tiedonpuutteesta johtuen saattanut Neitsyen jotenkin naurunalaiseen tai noloon tilanteeseen...

      Hän ei siedä itse itseään ja kritisoi toimiaan kokoajan jo itse, joten miten luulet että hän kestää sitä myös ympäristöltään, ja jos joku muu huomauttaa hänen jostakin virheestään mitä Neitsyt itse ei epähuomiossa ole edes huomannut itsessään?

      Minä ainakin petyn ja muutun välinpitämättömäksi ihmiselle joka on minut nolannut tai kertonut esim. asioitani toiselle selkäni takana...

      Kun näet Neitsyt avautuu, hän tekee sen koko sydämellään, ja vilpittömästi, eikä siedä sitä että esim. nämä tiedot päätyvät "vääriin käsiin" tai "pikkulinnuille"...

      Jotkut Neitsyet jopa eivät ymmärrä huumoria mikä kohdistuu "painostavalla" äänellä kohtaan omassa minässä, jonka osa-alueella Neitsyt tietää itsekin olevan parannettavaa.

      Neitsyen on erittäin vaikea kohdata omia puutteitaan ja vajavaisuuksiaan.

      Ihmisten väistely on vain totuuden väistämistä meillä Neitsyillä.
      Saatamme olla jopa noloja jostakin asiasta niin että vältämme aiheesta puhumista ja kyseisten ihmisten tapaamista
      oman noloutemme väistämiseksi... karu totuus...

      • merineitsyt

        En allekirjoita tuota, että neitsyen ongelma olisi nimenomaan nolojen tilanteiden väistely. Mitä noloa siinä muuten edes on, jos joku puhuu selän takana toisen ihmisen "salaisuuksista"? Siitä lähinnä suututaan ja ehkä ollaan antamatta anteeksi, riippuu tilanteesta.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että neitsyt itsensä pahin kriitikko. Ja kun muut huomauttelevat puutteista, niin neitsyttä ärsyttää, koska hän on jo selvillä omista puutteistaan, eli ei halua niitä muilta kuulla.

        Jos kerron henkilökohtaisia asioita jollekin, niin lähden siitä, että kerrottu asia ei enää ole salaisuus. Se saattaa levitä eteenpäin. Ihmiset puhuvat ja juoruavat, ja se on myös inhimillistä. Realistina otan tämän huomioon, enkä ole niin tarkka tässä suhteessa. Pahansuopa puhuminen on asia erikseen, mutta sitä harrastavatkin vain ei-ystävät.


      • Cryz(NeitsytN)
        merineitsyt kirjoitti:

        En allekirjoita tuota, että neitsyen ongelma olisi nimenomaan nolojen tilanteiden väistely. Mitä noloa siinä muuten edes on, jos joku puhuu selän takana toisen ihmisen "salaisuuksista"? Siitä lähinnä suututaan ja ehkä ollaan antamatta anteeksi, riippuu tilanteesta.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että neitsyt itsensä pahin kriitikko. Ja kun muut huomauttelevat puutteista, niin neitsyttä ärsyttää, koska hän on jo selvillä omista puutteistaan, eli ei halua niitä muilta kuulla.

        Jos kerron henkilökohtaisia asioita jollekin, niin lähden siitä, että kerrottu asia ei enää ole salaisuus. Se saattaa levitä eteenpäin. Ihmiset puhuvat ja juoruavat, ja se on myös inhimillistä. Realistina otan tämän huomioon, enkä ole niin tarkka tässä suhteessa. Pahansuopa puhuminen on asia erikseen, mutta sitä harrastavatkin vain ei-ystävät.

        ...taidat olla oikeassa tuossa... :/


      • Neitsyt N

        Todella hassua miten olet Cryz pistänyt omat ajatukseni viestiisi!!!

        Olen aina ajatellut et olen jotenkin outo tai jotain kun on sellaisia omituisia ominaisuuksia, mutta en näköjään olekaan.

        "Hän ei siedä itse itseään ja kritisoi toimiaan kokoajan jo itse, joten miten luulet että hän kestää sitä myös ympäristöltään, ja jos joku muu huomauttaa hänen jostakin virheestään mitä Neitsyt itse ei epähuomiossa ole edes huomannut itsessään?"

        Toi on siis niin totta. En voi sietää mitään kritiikkiä eivätkä muut ymmärrä, että kritisoin itseäni jatkuvasti kokoajan!

        Myös vältän noloja tilanteita, enkä suostunut esim käymään tutussa kaupassa, jos eräs henkilö oli kassalla koska häntä oli nolo kohdata. Kerran näin hänet siellä ja käännyin samantien ovesta ulos takas. Enemmän toi on kyl noloa mulle mutta...*nauraa*

        Mulla on kyllä hyvä itseironia, muttatoi pitää kyllä paikkaansa --->
        "Jotkut Neitsyet jopa eivät ymmärrä huumoria mikä kohdistuu "painostavalla" äänellä kohtaan omassa minässä, jonka osa-alueella Neitsyt tietää itsekin olevan parannettavaa."

        Olen nolo Neitsyt xD


    • neitsytnainen

      Sun pitää sanoa että syy on yksin sinussa ja pyydellä anteeksi monta kertaa.

      Neitsyt voi leppyä, muttei anna koskaan unohda eikä anna anteeksi, vaan kaivaa saman asian aina vaan esille vuosikymmenienkin päästä.

      • baara

        Riippuu täysin siitä, mikä on ollut syy suuttumiseen.

        Neitsyt ei anna koskaan anteeksi petollisuutta. Tällaisten asioiden ymmärtäminen voi olla joillekin vaikeaa, koska ei ymmärretä periaatteen merkitystä: Neitsyt ei petä ystäviään (ja pettämisellä tarkoitan nyt todellakin esim. selkäänpuukotusta ystävän taholta, tai muuta pahemman luokan petollisuutta), eli myöskään häntä ei pidä silloin pettää.

        Jos itse olet sitä tyyppiä, joka kieroilee muiden selän takana, mutta ei tajua tekevänsä mitään väärää, niin yritä ainakin ymmärtää toisen osapuolen suhtautumistapa. Mitä tahansa ei voi ystäville tehdä. Ja neitsyt, jos kuka, tietää tämän.


    • avohaava

      Ite olen neitsyt ja kun suutun jollekin, se vaivaa koko ajan. Haavoittuminen on herkkäalue, koska neitsyt ei halua haavoittaa toista itse. Toisaalta neitsyt ei osaa ite lähestyä vaikka haluaisikin sopia. Vaikee juttu, mutta rohkeutta mennä kattoon silmästä silmään, ja kerro, että välität hänestä aidosti, vaikka kaaos onkin tullut välillenne.

      • n eitsyt

        Loukkaantuminen liittyy usein siihen, että itse(neitsyt siis) on ollut ainakin osittain syyllinen siihen. Se pohtii sitä, mitä jäi huomaamatta, kun tällainen pääsi tapahtumaan. Yleensä neitsyt varoo kaikkea mikä johtaa sekaannukseen ja konflikteihin. Tämä taas johtaa ohjailuun ja se taas tulkitaan määräilyksi.Neitsyt on auttaja toisin kuin esim. leijona tai vesimies, jotka kyllä suojelevat toisia, mutta itsekkäistä syistä. Neitsyt on pyyteetön auttamisissaan. Ja onhan sanonta että "koira pelastuu siitä, mihin kissa ei joutuisikaan".


      • Nimetön
        n eitsyt kirjoitti:

        Loukkaantuminen liittyy usein siihen, että itse(neitsyt siis) on ollut ainakin osittain syyllinen siihen. Se pohtii sitä, mitä jäi huomaamatta, kun tällainen pääsi tapahtumaan. Yleensä neitsyt varoo kaikkea mikä johtaa sekaannukseen ja konflikteihin. Tämä taas johtaa ohjailuun ja se taas tulkitaan määräilyksi.Neitsyt on auttaja toisin kuin esim. leijona tai vesimies, jotka kyllä suojelevat toisia, mutta itsekkäistä syistä. Neitsyt on pyyteetön auttamisissaan. Ja onhan sanonta että "koira pelastuu siitä, mihin kissa ei joutuisikaan".

        ..olen minäkin ja neitsyt. Tuon puolen olen hyvin huomioinut itsessäsi. En kestä sellaisia ihmisiä, jotka ovat itseään täynnä/pinnallisia liitäjiä, pyrkivät olemaan ystäviä niin, että ainoastaan ovat sitä silloin kun tarvitsevat jotakin palvelusta minulta. Yksi ystävyyssuhde meni edellämainitunlaiseen naiseen, joka tämän lisäksi puhui vielä peetä miehelle minusta, jota tapailin (myöhemmin kuulin, että kun ei itse häntä saanut (häneltä saanut voisi kääntää, hän kun on tällainen tyrkyttäjä miehiä kohtaan ja saa kaiken minkä haluaakin))

        Sen verran paloi hihat, että vuoden päiviin en ole häntä huomioinut muutoin kuin moikkaamalla kun tulee vastaan eikä tosiaan itse uskalla lähestyä (kerran tämä nainen olisi joutunut myöntämään valehdelleensa - selitti vaan omaan napaansa tuijottaen, kun sain kiinni muttei tehnyt elettäkään anteeksi pyytäkseen, joten siitä lähtien muutenkin on välit olleet kylmät).


    • Neitsyttt

      Minulle ei riitä edes anteeksipyyntö jos on tarpeeksi pahasti selkään puukotettu. Parempi olla ilman "ystäviä", koska oikeita sellaisia ei tässä maailmassa enää ole.

      • Jepulisjep

        Neitsyt antaa anteeksi paljon ja lähes aina lopulta, mutta sitten kun se raja onnistutaan rikkomaan esim. juuri selkäänpuukottamalla, niin olet saanut suoritettua pienen ihmeen, eli menettänyt todella lojaalin ystävän.


      • känkkäränkkä

        Juu, olen samaa mieltä tuosta, mutta silti sitä on niin kiinnostunut kaikesta ja halua olla ihminen, että silti se vaivaa. Siis kun ei ole ystäviä. Minua suuresti vaivaa se, että ei ole koskaan löytynyt sitä sellaista lojaalia ystävää, joka tsemppais ja olis aidosti ja oikeesti kiinnostunut minusta ja mun asioista. Tuntuu että lähes aina kun oon lähentynyt ihmisiä niin takkiin tulee. Tympii jo niin ettei viiti enää yrittääkään. Kun ite tulee laitettua aina ittesä likoon ja alttiiksi arvostelulle jne. kun yritän olla vain vilpitön ja avoin........ hmmm


    • Neitsyt tyttö

      Kerro sille ihmiselle, kuinka paljon välität hänestä, jos hän on tyttöystäväsi=).. Ja painota sanaa.."Rakastan sinua".. Se merkitsee jo paljon=)..

      • Siideri

        en neitsyenä suutu kovin helposti.Arvostelu saa minut puolustuskannalle,en siis kestä arvostelua.
        Mutta,jos minua rassaa vuosia tai jatkuvasti tekee minulle joitakin ns. temppuja eli puhuu pahaa tai kohtelee huonosti tai ym tympeää.Itse menen kuin lukkoon,en pysty enää puhumaan ko.ihmiselle eli hän on ilmaa,kun raja ylittyy.Osaan olla puhumatta vaikka vuosia.Niinkuin nytkin olen ollut puhumatta ex-miehelle 6½ vuotta.ei ole ollut asiaa.
        Omasta mielestä annan helpostikin aikani anteeksi,jos toinen pyytää ja yritän vääntää asioita hyvään suuntaan.
        Mutta,jos jatkuvasti toinen heittää paskaa naamalle.minusta saa kyllä entisen kaverin ja voin sanoa,että olen hyvä kaveri.Puolustan aina ystäviäni,jos he ovat yhtä lojaaleja minua kohtaan.


      • neitsytnaikkonen
        Siideri kirjoitti:

        en neitsyenä suutu kovin helposti.Arvostelu saa minut puolustuskannalle,en siis kestä arvostelua.
        Mutta,jos minua rassaa vuosia tai jatkuvasti tekee minulle joitakin ns. temppuja eli puhuu pahaa tai kohtelee huonosti tai ym tympeää.Itse menen kuin lukkoon,en pysty enää puhumaan ko.ihmiselle eli hän on ilmaa,kun raja ylittyy.Osaan olla puhumatta vaikka vuosia.Niinkuin nytkin olen ollut puhumatta ex-miehelle 6½ vuotta.ei ole ollut asiaa.
        Omasta mielestä annan helpostikin aikani anteeksi,jos toinen pyytää ja yritän vääntää asioita hyvään suuntaan.
        Mutta,jos jatkuvasti toinen heittää paskaa naamalle.minusta saa kyllä entisen kaverin ja voin sanoa,että olen hyvä kaveri.Puolustan aina ystäviäni,jos he ovat yhtä lojaaleja minua kohtaan.

        ..aivan sama juttu mulla... Yritän jonkin aikaa ajatella, jos joku käyttäytyy paskasti mua kohtaa et "katotaan vielä" - sit siinä on käynyt niin, että kun selkään on puukotettu, käytetty hyväksi tms... niin olen lopettanut ystävyyden siihen. Löytyy tälläkin hetkellä muutama sellanen vanha "ystävä" joihin en ole pitänyt vuosiin yhteyttä ja ovat täysin ilmaa mulle jos vastaan tulevat (toinen puukotti selkään puhumalla paskaa/oli ystävä vaan jos tarvitsi palveluksia ja toinen "vei" ihastukseni nenäni edessä vaikka tiesi tunteistani heitä kohtaan...että...) Ja sen olen vielä huomannut, että pystyn olemaan niin kylmä heitä kohtaan etteivät yhden yrityksen jälkeen ole uskaltanut/halunnut edes yrittää enää jatkaa ystävyyttä/paikata.

        Joskus sitä miettii, että onko välillä liian "jyrkkä" mutta luonne ei vaan anna periksi antaa anteeksi... liian monta kertaa kokenut samat asiat samojen ihmisten kanssa niin ei ole enää halua kokea uudestaan ehkä..


    • neitsyyyt

      kettuuntunut ja petetty neitsyt on todella paha juttu:) N:n oikeudenmukaisuus on raastavan voimakasta. kuitenkin N kestää paljon ja aika parantaa. Riippuu tietysti mistä aiheesta ollaan suututtu.

      • ukuel

        ... tuli mieleen tosiaan tuosta oikeudenmukaisuudesta, että kun se on yks sellanen asia et siitä pitää pitää kiinni aina oli asia ku asia. Mä oon ihan rauhallinen neitsyt kaikin puolin, mitä nyt temperamenttia löytyy ja sanavoimaa tarvittaessa, mut koin yhden epäoikeuden kerran baarissa työntekijän osalta ja en muista milloin olisin niin paljon kimpaantunut- ihan itsekin yllätyin ja siinä sai sitten sivullisetkin osansa :/ (ja kyllä hävetti jälkeenpäin, vaikkakin se baarin työntekijä on edelleen mulle ihan punainen vaate jos menen ko. paikkaan...)


    • Anonyymi

      En Tiedä kaksi mun kaveria on neitsyt mutta on vain pieni muotoisia riitoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe