tuo härkämies. mitä se miettii?
Lähetän hänelle melkein päivittäin jotain viestiä, koska olen kiinnostunut, ja hän kyllä vastaa ja hymiöitä käyttää ja ihan mukavasti, mutta ei edistä tekstausta, eikä myöskään itse koskaan aloita sitä!!
En tiedä mitä ajatella. koulussa kyllä katsoo silmiin, mutta toisaalta näyttää flirttaavan (ja olevan flirtattuna) muita..
olen ihan sekaisin hänen ruskeista silmistään
mitä se ajattelee?
5
1315
Vastaukset
- jääräpäitä
Ei mitenkään ihmeellistä ettei aloita tekstailua. Itsekään en (vaikka olenkin härkänainen) aloita tekstailua juuri koskaan tai mitään edes mesessä. Omakohtainen syy se, etten halua varmasti häiritä ketään, ja toisaalta ujous aloittaa mitään.
- härkä
En todellakaan laita viestiä tai muuta, koska ajattelen häiritseväni toisen rauhaa. Tai sitten se on vain sitä ujoutta, tiedä sitä sitten.
- näinonjuu
ajattele mitään tai ketään muutaku itteesä!
- Oinastyttö**
Minulla on härkämies ja joskus silloin 16 vuotta sitten sain ihan tosissaan piirittää tätä herraa, että hänet sain. Harmi, ei ollut silloin kännyköitä :) Ujous vaivasi tätä miestäni vielä jonkun aikaa vaikka jo seurusteltiin. Ei nämä mitään helppoja nakkeja halua olla, joten pommita pommita vaan, kyllä se siitä luulis lämpenevän, kun kerran sulle vastailee ;) Onnea matkaan!
- masi
härkä ei "hyökkää" kuin ärsytettynä..näytä hänelle
tunteesi ja kiinnostuksesi..ja uudelleen ja uudelleen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728