Gutenbergs

Ryanairilla

Jollain on varmaan kokemuksia saapua Ryanair:lla klo 22.20 Riikaan ja jatkaa matkaa hotelli Gutenbergiin?
Eräs hotellin infosivu kertoo vastaanoton olevan auki 24h ja joku toinen kertoo, että
sisäänkirjoittautumisen on tapahduttava ennen klo 18.00? Myöhäisemmästä hotelliin saapumisesta on ilmoitettava hotelliin.
Tietysti varmin tapa olisi ilmoittaa hotelliin myöhäinen saapumisaika mutta ajattelin kysellä tapauksen parissa pyörineiden mielipidettä: -)
Kiitos asiallisista vastauksista!

6

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohteliasta

Ei liene suuri ongelma ilmoittaa hotelliin tulevansa myöhemmin. Kohteliasta ja ennen kaikkea varmistatte oman huonevarauksenne säilymisen.

• tehdä

mutta silti halusin ko. tilanteessa olleiden kokemuksia.

• aina saapumisajan

• ashjafhal
        tehdä kirjoitti:

mutta silti halusin ko. tilanteessa olleiden kokemuksia.

Eiköhän muut ole jo älynneet, että respan aukioloaika ja chekkausmääräaika ovat eri asioita. Mutta kuten tässä on jo jankutettukin, ilmoittamalla hotelliin "late arrivalista", he tietävät odottaa sinua vielä klo 18 jälkeen eivätkä myy huonetta jollekin toiselle.

• Löllerö

Sähköposti kulkee myös, helppoa ja kätevää, eikä edes maksa mittään.

• Mari K

En tiedä Gutenbergsin toimintatapaa, mutta yleisesti hotellihuone pidetään varattuna klo 18 asti, ellei asiakas ilmoita ns. late arrivalista. Siinä tapauksessa yleensä halutaan luottokortin tiedot varaukseen takaukseksi. Eli veloittavat yön hinnan luottokortiltasi, jos sitten kuitenkaan et saavu.
      Tämä on yleinen tapa kansainvälisesti, ainakin minun kokemukseni mukaan. Ja näin toimin itse Radi un Draugi -hotellin kanssa Riiassa. Tosin tilasin myös heiltä noudon kentältä hotelliin, että ovat siis tasan tarkkaan tietoisia saapumisajasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      88
      3607
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      881
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      811
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      800
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      60
      744
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      4
      734
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      697
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      676
    Aihe