Keräilen Sarpanevan maljakoita. Crassus ja Crokus maljakot kiinostaisi. Löytyykö kellään tai olisiko joku nähnyt missä olisi myytävänä. Signeeraus pitää olla. Ilmoita hinta.
Vastaukset 5
- Eswald
Melkein kaikilla kirpputoreilla.
ks. myös Huutonet
Pyytävät 5...50 euroa.
Olen ihmetellyt kun näissä kaikissa mitä olen katsellut (myös Nardus ja Rubus) on suuaukoissa aina lohkeamia.
Onkohan syynä huolimaton viimeistely vai mikä.- LasiFriikki
Joo kirppiksillä oon pari nähnyt ja niissä molemmissa oli suuaikoissa lohkeamia.Syyksi epäilisin lähinnä huolimatonta käsittelyä en niinkään viimeistelyä. Signeerauksia ei myöskään löytynyt.
- boost
LasiFriikki kirjoitti:
Joo kirppiksillä oon pari nähnyt ja niissä molemmissa oli suuaikoissa lohkeamia.Syyksi epäilisin lähinnä huolimatonta käsittelyä en niinkään viimeistelyä. Signeerauksia ei myöskään löytynyt.
Mutta en myy.Keräilen itekki. Crassuksesta maksoin 25 virheetön ja TS signeeraus. Crokuksestakin maksoin 25 ja sekin on signeerattu.
- a
boost kirjoitti:
Mutta en myy.Keräilen itekki. Crassuksesta maksoin 25 virheetön ja TS signeeraus. Crokuksestakin maksoin 25 ja sekin on signeerattu.
Sama vastaus kuin boost: Crocuksesta maksoin 14€,Crassuksesta 20€ ja Narduksesta huutokaupassa 5€, kaikki sign.
- a
Sama vastaus kuin boost: Crocuksesta maksoin 14€,Crassuksesta 20€ ja Narduksesta huutokaupassa 5€, kaikki sign. Tosin jos hinta löytyy kohdalleen kaikista yhteensä, niin ehkäpä hommaan toisen Wirkkalan kanttarellin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532