Keräilen Sarpanevan maljakoita. Crassus ja Crokus maljakot kiinostaisi. Löytyykö kellään tai olisiko joku nähnyt missä olisi myytävänä. Signeeraus pitää olla. Ilmoita hinta.
Timo Sarpanevan Crassus ja crokus maljakot
5
1855
Vastaukset
- Eswald
Melkein kaikilla kirpputoreilla.
ks. myös Huutonet
Pyytävät 5...50 euroa.
Olen ihmetellyt kun näissä kaikissa mitä olen katsellut (myös Nardus ja Rubus) on suuaukoissa aina lohkeamia.
Onkohan syynä huolimaton viimeistely vai mikä.- LasiFriikki
Joo kirppiksillä oon pari nähnyt ja niissä molemmissa oli suuaikoissa lohkeamia.Syyksi epäilisin lähinnä huolimatonta käsittelyä en niinkään viimeistelyä. Signeerauksia ei myöskään löytynyt.
- boost
LasiFriikki kirjoitti:
Joo kirppiksillä oon pari nähnyt ja niissä molemmissa oli suuaikoissa lohkeamia.Syyksi epäilisin lähinnä huolimatonta käsittelyä en niinkään viimeistelyä. Signeerauksia ei myöskään löytynyt.
Mutta en myy.Keräilen itekki. Crassuksesta maksoin 25 virheetön ja TS signeeraus. Crokuksestakin maksoin 25 ja sekin on signeerattu.
- a
boost kirjoitti:
Mutta en myy.Keräilen itekki. Crassuksesta maksoin 25 virheetön ja TS signeeraus. Crokuksestakin maksoin 25 ja sekin on signeerattu.
Sama vastaus kuin boost: Crocuksesta maksoin 14€,Crassuksesta 20€ ja Narduksesta huutokaupassa 5€, kaikki sign.
- a
Sama vastaus kuin boost: Crocuksesta maksoin 14€,Crassuksesta 20€ ja Narduksesta huutokaupassa 5€, kaikki sign. Tosin jos hinta löytyy kohdalleen kaikista yhteensä, niin ehkäpä hommaan toisen Wirkkalan kanttarellin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953