13.4-07 Perjantai

Se ois kolmastoista ja perjantai mutta raitis kuitenkin.

9

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

      Raittiina, hiukan on tuota taikauskoa?

    • Papio1

      Raitis perjantai 13. päivä. Tanssit sisätiloissa, ei ulos lainkaan. Lidel'istä haettu vichyä six päkki ...eilen.

    • aahoohoo

      Vaan liikkeelle sitä on lähettävä vaikka tuo päivämäärä on pahaenteinen - varotoimet on vaan muistettava.

      Minullakin on vajaan kymmenen minuutin kävelymatka töihin ja siinä ajassa kerkee tapahtua vaikka sun mitä onnettomuutta - esim meteoriitti pamahtaa nuppiin ja en omista minkäänlaista kypärää minkä laittais suojaamaan kalloo.

      Vaan nokkela keinon keksii. Teräskattiloista on mitä valita: on kahdella kahvalla ja yhdellä - pitää vaan peilailla kumpi malli sopii muuhun pukeutumiseen. Kaikkein paras päänsuojahan olis valurautapata vaan nyt on tyydyttävä siihen mitä kaapista löytyy.

      Selvänä ja valppaana tää päivä.

      • KaljaKaisa

        Eihän tyhjä lato kattoo kaipaa, heh heh.Sama se mulla on.
        Ja muuten sydämellistä sydänviikkoa kaikille,sehän on ens viikko.


      • aahoohoo
        KaljaKaisa kirjoitti:

        Eihän tyhjä lato kattoo kaipaa, heh heh.Sama se mulla on.
        Ja muuten sydämellistä sydänviikkoa kaikille,sehän on ens viikko.

        minäki viimein tulin. Olin vaan vähän huolissani jos kampaus menis sekasi.


    • Nyt alkaa vissiin hermot palata normaali olotilaan, kun tuli nukuttua parituntia iltapäivällä. Nyt vasta ymmärrän, miten sheriffi pystyy nukkuu päivällä. Kyllä tässä pikkuhiljaa herää, kun juo vain kahvia ja jäätelöä kyytipojaksi. Raitista viikonloppua kaikille jotka ovat hereillä.

    • åpoi

      niin täytyykö olla myös?

      • aahoohoo

        ensimmäinen kerta kun putosin kärryltä. Itseasiassa putosin ennen kun kerkesin edes kyytiin.

        Kerro oraakkeli mitä sanoit.


    • Raitis minäkin

      Kyllä tässä on menny uudet vuodet, joulut, jussit vappu selvinpäin. 1v 7kk. äkkiä aika menny kun on ollu kivaa... ainaki enimmän osan aikaa. mutta vaikeat päivätkin menee paremmin kun ei ota joka vitutukseen olutta tai muuta viinaksia.. Raitista ihanaa elämää meille kaikille! en ehtiny dipoliin tänään, mutta tuleehan kesäpäivätkin vielä...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe