Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Samuin

hintataso?

Lukasin aurinkomatkojen oppaasta, että Samuilla hintataso on korkeampi kuin mantereen kohteissa. Olen viettänyt aiemmat lomani Pattayalla mutta enää ei se "betoniviidakko" kiinnosta vaan nyt tahdon palmuja, hiekkarantaa ja kauniita maisemia johon Samui taitaa olla paras vaihtoehto..? Korjatkaa jos olen väärässä. Pattaya taitaa olla Thaimaan kohteista se kaikkein halvin hintatasoltaan ja Samui varmaan sieltä kalleimmasta päästä niin minkäköhänlaisissa hintaeroissa pyöritään esim Ruuan, juomien, vaatteiden ym. suhteen. Tuskimpa ne erot mitään suuria on mutta kaikki pitää ottaa huomioon lomabudettia suunnitellessa..

Asiallisia vastauksia kiitos.

4

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

      Kummassakin paikassa on käyty, Pattajalle ei ikinä, Samuille toisenkin kerran vielä. Hintataso on hieman korkeampi Samuilla, mutta ei kuitenkaan päätä huimaava. Ehkä 20% kalliimpi, mutta sen edestä parempaa palvelua, maisemia jne.

    • EI PATTAYALLE ENÄÄ

      Tein myös ensimmäiset Thaimaan matkani Pattayalle mutta kerran kaveri houkutteli lähtemään Phukettiin sen jälkeen en ole voinut edes kuvitella lähteväni enää pattayalle. Nyt olen reissannut ympäri Thaimaata ja Pattaya on ollut ehkä se surkein paikka missä olen käynyt. Minuakaan ei "betoniviidakko" kiinnosta vaan meri ja palmut.

    • ...

      7/11:ssa hinnat olivat 10-15% korkeampia.

      Ostoksiahan ei Samuilla juurikaan kannata tehdä jos viettää aikaa myös Bangkokissa. Jos meinaa jotain ostaa, kannattaa mennä Nathoniin. Ruokapaikkoja on luonnollisesti monenlaisia, edulliisa ruokapaikkoja löytyy ainakin Chawengilta.

    • käynyt

      Samui tosi hyvä mesta. No, jos hintatso hiukan korkeampi, kuin esim. Pattayalla, laatu kyllä korvaa sen. Vaikka matkaankin yksin miehenä, Pattaylla tää tyytöbisnes kyllä hyökkää silmille, oke jokainen ajatelkoon omilla aivoillaan. Mimmejähän löytyy joka paikasta.
      Joku kehuo Chawengin paikkoja, itse molemmissa paikoissa aikaa viettäneenä valitsen nykyään aina Lamain. Ei niin paljon jengiä, kuitenkin menoa, jos haluaa. Ja lähisaaret Koh Phangan ja Koh Tao, sinne, et varmaan pety. Vaihtoehtona sanoisin kyllä Koh Changin, jossa löytyy vielä ihan oikeasti rauhaa, upeita rantoja ja pikkusaaria lähistöllä. Ei ehkä yöllä sellaista menoa, mutta riippuu matkustatko yhdessä vai erikseen.Hyvää matkaa sinulle, kumpikin vaihtoehto voittaa moninkerroin Pattiksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe