Lukasin aurinkomatkojen oppaasta, että Samuilla hintataso on korkeampi kuin mantereen kohteissa. Olen viettänyt aiemmat lomani Pattayalla mutta enää ei se "betoniviidakko" kiinnosta vaan nyt tahdon palmuja, hiekkarantaa ja kauniita maisemia johon Samui taitaa olla paras vaihtoehto..? Korjatkaa jos olen väärässä. Pattaya taitaa olla Thaimaan kohteista se kaikkein halvin hintatasoltaan ja Samui varmaan sieltä kalleimmasta päästä niin minkäköhänlaisissa hintaeroissa pyöritään esim Ruuan, juomien, vaatteiden ym. suhteen. Tuskimpa ne erot mitään suuria on mutta kaikki pitää ottaa huomioon lomabudettia suunnitellessa..
Asiallisia vastauksia kiitos.
Samuin
4
1574
Vastaukset
- vaihtoehto
Kummassakin paikassa on käyty, Pattajalle ei ikinä, Samuille toisenkin kerran vielä. Hintataso on hieman korkeampi Samuilla, mutta ei kuitenkaan päätä huimaava. Ehkä 20% kalliimpi, mutta sen edestä parempaa palvelua, maisemia jne.
- EI PATTAYALLE ENÄÄ
Tein myös ensimmäiset Thaimaan matkani Pattayalle mutta kerran kaveri houkutteli lähtemään Phukettiin sen jälkeen en ole voinut edes kuvitella lähteväni enää pattayalle. Nyt olen reissannut ympäri Thaimaata ja Pattaya on ollut ehkä se surkein paikka missä olen käynyt. Minuakaan ei "betoniviidakko" kiinnosta vaan meri ja palmut.
- ...
7/11:ssa hinnat olivat 10-15% korkeampia.
Ostoksiahan ei Samuilla juurikaan kannata tehdä jos viettää aikaa myös Bangkokissa. Jos meinaa jotain ostaa, kannattaa mennä Nathoniin. Ruokapaikkoja on luonnollisesti monenlaisia, edulliisa ruokapaikkoja löytyy ainakin Chawengilta. - käynyt
Samui tosi hyvä mesta. No, jos hintatso hiukan korkeampi, kuin esim. Pattayalla, laatu kyllä korvaa sen. Vaikka matkaankin yksin miehenä, Pattaylla tää tyytöbisnes kyllä hyökkää silmille, oke jokainen ajatelkoon omilla aivoillaan. Mimmejähän löytyy joka paikasta.
Joku kehuo Chawengin paikkoja, itse molemmissa paikoissa aikaa viettäneenä valitsen nykyään aina Lamain. Ei niin paljon jengiä, kuitenkin menoa, jos haluaa. Ja lähisaaret Koh Phangan ja Koh Tao, sinne, et varmaan pety. Vaihtoehtona sanoisin kyllä Koh Changin, jossa löytyy vielä ihan oikeasti rauhaa, upeita rantoja ja pikkusaaria lähistöllä. Ei ehkä yöllä sellaista menoa, mutta riippuu matkustatko yhdessä vai erikseen.Hyvää matkaa sinulle, kumpikin vaihtoehto voittaa moninkerroin Pattiksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833