Lukasin aurinkomatkojen oppaasta, että Samuilla hintataso on korkeampi kuin mantereen kohteissa. Olen viettänyt aiemmat lomani Pattayalla mutta enää ei se "betoniviidakko" kiinnosta vaan nyt tahdon palmuja, hiekkarantaa ja kauniita maisemia johon Samui taitaa olla paras vaihtoehto..? Korjatkaa jos olen väärässä. Pattaya taitaa olla Thaimaan kohteista se kaikkein halvin hintatasoltaan ja Samui varmaan sieltä kalleimmasta päästä niin minkäköhänlaisissa hintaeroissa pyöritään esim Ruuan, juomien, vaatteiden ym. suhteen. Tuskimpa ne erot mitään suuria on mutta kaikki pitää ottaa huomioon lomabudettia suunnitellessa..
Asiallisia vastauksia kiitos.
Samuin
4
1595
Vastaukset
- vaihtoehto
Kummassakin paikassa on käyty, Pattajalle ei ikinä, Samuille toisenkin kerran vielä. Hintataso on hieman korkeampi Samuilla, mutta ei kuitenkaan päätä huimaava. Ehkä 20% kalliimpi, mutta sen edestä parempaa palvelua, maisemia jne.
- EI PATTAYALLE ENÄÄ
Tein myös ensimmäiset Thaimaan matkani Pattayalle mutta kerran kaveri houkutteli lähtemään Phukettiin sen jälkeen en ole voinut edes kuvitella lähteväni enää pattayalle. Nyt olen reissannut ympäri Thaimaata ja Pattaya on ollut ehkä se surkein paikka missä olen käynyt. Minuakaan ei "betoniviidakko" kiinnosta vaan meri ja palmut.
- ...
7/11:ssa hinnat olivat 10-15% korkeampia.
Ostoksiahan ei Samuilla juurikaan kannata tehdä jos viettää aikaa myös Bangkokissa. Jos meinaa jotain ostaa, kannattaa mennä Nathoniin. Ruokapaikkoja on luonnollisesti monenlaisia, edulliisa ruokapaikkoja löytyy ainakin Chawengilta. - käynyt
Samui tosi hyvä mesta. No, jos hintatso hiukan korkeampi, kuin esim. Pattayalla, laatu kyllä korvaa sen. Vaikka matkaankin yksin miehenä, Pattaylla tää tyytöbisnes kyllä hyökkää silmille, oke jokainen ajatelkoon omilla aivoillaan. Mimmejähän löytyy joka paikasta.
Joku kehuo Chawengin paikkoja, itse molemmissa paikoissa aikaa viettäneenä valitsen nykyään aina Lamain. Ei niin paljon jengiä, kuitenkin menoa, jos haluaa. Ja lähisaaret Koh Phangan ja Koh Tao, sinne, et varmaan pety. Vaihtoehtona sanoisin kyllä Koh Changin, jossa löytyy vielä ihan oikeasti rauhaa, upeita rantoja ja pikkusaaria lähistöllä. Ei ehkä yöllä sellaista menoa, mutta riippuu matkustatko yhdessä vai erikseen.Hyvää matkaa sinulle, kumpikin vaihtoehto voittaa moninkerroin Pattiksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163