HärkäN & HärkäM

In love...

Tapasinpa ihanan miehen. Hän on täysin päinvatsainen, kuin edelliset kumppanini. Hän osaa keskustella ja pitää fyysisestä läheisyydestä. Tiedän, alussa on kaikki aina ihanaa ja niin edelleen, mutta tämä mies on erilainen, kuin muut tapaamani. Itse olen erittäin lämmin ja pidän siitä, että saan koskettaa ja että minua kosketaan. Olen erittäin huomionkipeä kumppanini suhteen. Olenkin miettinyt, että onkohan se härkien ominaispiirre; huomionkipeys ja läheisyydenkaipuu.. Tämä mies on siis myös härkä. Koskaan ennen en ole tavannut härkämiestä. Voikin olla niin, että vain härkänainen ja härkämies ymmärtävät toisiaan kaikista parhaiten...

14

2599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freya

      Oon lukenut jostakin, että härkänainen ja -mies eivät normisti toisiaan täydennä ja parisuhde ei toimisi. Mutta jospa se onkin kahden härän kohdalla sama kuin härällä ja skorpparilla, että joko sitä kipinää on ja palavasti tai ei ollenkaan?

    • HärkäM minäkin -84

      Juuri neitsytnaisesta eronneena voin sanoa, että vaikka härän ja neitsyen pitäisi sopia täydellisesti toisilleen, niin ei ole. Tai ainakaan tässä tapauksessa ollut. Härkä ja härkä taas tuntuisi itsestäkin hyvältä. Minäkin olen nuo härän ominaistuntomerkit täyttävä mies: huomionkipeä ja läheisyydenkaipuinen.. Kokoajan pitäisi olla halailemassa... =) Muutaman suhteen kokeneena tuntuu, että voiko kukaan muu kuin samalla tavalla tunteva tulla kanssani toimeen. Useasti kuulee, että naiset valittaa kun mies ei huomaa tarpeeksi. No toisin taitaa olla meidän härkämiesten kohdalla. Saamme naiset juoksemaan karkuun, kun hellimme, hieromme, halailemme ja pussailemme kokoajan. Onko muilla kokemusta aiheesta?

      • härknainen

        oli kauris ja juttu ei toiminut. En ole koskaan seurustellut härkämiehen kanssa. Mistäs sellaisia löytisi? Toimisikohan juttu parhaiten kahden härkäpäisen härän välillä?


      • härknainen
        härknainen kirjoitti:

        oli kauris ja juttu ei toiminut. En ole koskaan seurustellut härkämiehen kanssa. Mistäs sellaisia löytisi? Toimisikohan juttu parhaiten kahden härkäpäisen härän välillä?

        olisi aina paikallaan ;)


      • Sivusta seurannut.
        härknainen kirjoitti:

        olisi aina paikallaan ;)

        Vuosien aikana opin tuntemaan minäkin näitä härkäpariskuntia.Voihan hitsi että osaavat riidellä ja räkyttää kun pirut keskenään mitä pienimmästäkin asiasta saivat riidan aikaan että kylä raikui.Kumpikaan pari ei ollut yhdessä edes 3vuotta.Että se siitä Härkien yhteen sopivuudesta,kun alku huuma ja kiima haihtui,haihtui myös yhteisymmärrys....


      • HärkäM minäkin -84
        Sivusta seurannut. kirjoitti:

        Vuosien aikana opin tuntemaan minäkin näitä härkäpariskuntia.Voihan hitsi että osaavat riidellä ja räkyttää kun pirut keskenään mitä pienimmästäkin asiasta saivat riidan aikaan että kylä raikui.Kumpikaan pari ei ollut yhdessä edes 3vuotta.Että se siitä Härkien yhteen sopivuudesta,kun alku huuma ja kiima haihtui,haihtui myös yhteisymmärrys....

        Niinpä niin.. Pisti vaan kovasti miettimään nämä vastaukset, että kenessä on oikeasti vika? Onko totta että meille jokaiselle löytyy se "oikea", vai onko sittenkin niin että sen oikean tekee jokainen itselleen itse. Kysehän kuitenkin on toimeentulemisesta. Miksi joillakin ihmisillä on vain pitkiä suhteita takanaan? Miksi toiset huoraa kokoajan yhdenillanjutuilla? Yhteenvetona jokainen lienee oman onnensa herra..


      • JousimiesN

        Olen jousimies nainen ja seurustelen härän kanssa.Minä pidän siitä että mies halaa ja suukottaa olen myös hellyyden kipeä minäkin.Saan olla härkäni kainalossa ja viihdyn oikein hyvin.Ja sexikin sujuu ihanasti,mutta pieni mustasukkaisuus pistää härässä esiin turhan usein,vaikkei siihen ole mitään aihetta.Meillä on pieni luottamuspula meneillään.Ovatko härät liian omistushaluisia?


    • härkä ei sa härkää

      Härkä-Härkä kortissa luki :

      kiihkeä taivaallinen alku ja sitten on ihan tyhmää oloa loput.

      Liikennemyymälässä oli kortti telineessä sieltä saa lukea toisetkin ja ottaa opiksi.

      • N.neitsyt.

        Kyllähän herra härässä on paljonkin hyviä puolia,mutta,minä en ole oppinut ymmärtämään sitä ihmeellistä"mäkätystä"vähä joka asiaan jos kysyn vaikka jotain aivan tavallista asiaa niin hän vetää jutunjotenkin henkilökohtaisekseen,ai hänenkö syy,vika ym,ym,tajuatteko mitä tarkoitan,ja hänen kanssaan sais kyllä riidan vähä joka asiasta,mutta ninä vaikka neitsyt olenkin,en ole riidan haastaja,joudun sanomaan miehelle että nyt suu kiinni asia loppuun käsitelty.Muuten ahkera tekemään töitä mut mun naisena täytyy usein olla se"työnohjaa"kun vois itsekkin jonkun homman tehdä ihan multa kyselemättä,ja omakotitalossahan hommia löytyy,mut hän kun onkin "kaupungin kasvatti???


      • härkän
        N.neitsyt. kirjoitti:

        Kyllähän herra härässä on paljonkin hyviä puolia,mutta,minä en ole oppinut ymmärtämään sitä ihmeellistä"mäkätystä"vähä joka asiaan jos kysyn vaikka jotain aivan tavallista asiaa niin hän vetää jutunjotenkin henkilökohtaisekseen,ai hänenkö syy,vika ym,ym,tajuatteko mitä tarkoitan,ja hänen kanssaan sais kyllä riidan vähä joka asiasta,mutta ninä vaikka neitsyt olenkin,en ole riidan haastaja,joudun sanomaan miehelle että nyt suu kiinni asia loppuun käsitelty.Muuten ahkera tekemään töitä mut mun naisena täytyy usein olla se"työnohjaa"kun vois itsekkin jonkun homman tehdä ihan multa kyselemättä,ja omakotitalossahan hommia löytyy,mut hän kun onkin "kaupungin kasvatti???

        Ei se horoskooppimerkki ole niin oleellista kuin sama TAUSTA!


      • itsekin härkä
        N.neitsyt. kirjoitti:

        Kyllähän herra härässä on paljonkin hyviä puolia,mutta,minä en ole oppinut ymmärtämään sitä ihmeellistä"mäkätystä"vähä joka asiaan jos kysyn vaikka jotain aivan tavallista asiaa niin hän vetää jutunjotenkin henkilökohtaisekseen,ai hänenkö syy,vika ym,ym,tajuatteko mitä tarkoitan,ja hänen kanssaan sais kyllä riidan vähä joka asiasta,mutta ninä vaikka neitsyt olenkin,en ole riidan haastaja,joudun sanomaan miehelle että nyt suu kiinni asia loppuun käsitelty.Muuten ahkera tekemään töitä mut mun naisena täytyy usein olla se"työnohjaa"kun vois itsekkin jonkun homman tehdä ihan multa kyselemättä,ja omakotitalossahan hommia löytyy,mut hän kun onkin "kaupungin kasvatti???

        Tajuan täysin mitä tarkoitat. Mieheni kääntäessä sanomiseni toisin päin kuin olen tarkoittanut selitän asiaa uudelleen ja uudelleen... joskus juttu mutkistuu niin että tunnen oloni erittäin turhautuneeksi. Ahkeruutta löytyy minunkin miehestäni, mutta ei ole kauaakaan kun sanoin että "olisi kiva jos oma-aloitteisesti hoitaisit kotiaskareita".


      • härkä- n
        N.neitsyt. kirjoitti:

        Kyllähän herra härässä on paljonkin hyviä puolia,mutta,minä en ole oppinut ymmärtämään sitä ihmeellistä"mäkätystä"vähä joka asiaan jos kysyn vaikka jotain aivan tavallista asiaa niin hän vetää jutunjotenkin henkilökohtaisekseen,ai hänenkö syy,vika ym,ym,tajuatteko mitä tarkoitan,ja hänen kanssaan sais kyllä riidan vähä joka asiasta,mutta ninä vaikka neitsyt olenkin,en ole riidan haastaja,joudun sanomaan miehelle että nyt suu kiinni asia loppuun käsitelty.Muuten ahkera tekemään töitä mut mun naisena täytyy usein olla se"työnohjaa"kun vois itsekkin jonkun homman tehdä ihan multa kyselemättä,ja omakotitalossahan hommia löytyy,mut hän kun onkin "kaupungin kasvatti???

        en voi sanoa että elämä hänen kanssaan olisi pelkästään ruusuilla tanssimista. todellakin omia mielipiteitä on ja paljon.itse tottunut elämään oman pääni mukaan ja niin myös hän.puol vuotta olemme yhdessä kulkeneet ja todellakin sarvia on yhteen hakattu mutta silti en voi kuvitella eläväni ilman häntä enää..toivottavasti hän ajattelee samoin.tähän mennessä olen hieman myönnytellyt asioita ja eilen hän totesi että haluaa että kumppanilla on myös mielipiteitä no minä annoin ne ilmi tietenkin. sain hänet hiljaiseksi ja tänään en kerennyt häntä nähdäkkään kun hän oli lähtenyt joten taas mykkäkouluna täällä. muuten hän osaa olla todella ihana mies niin erilainen.menestys hänelle on todella tärkeää ja minusta hän odottaa että saa ystäviltään hyvää palautetta..eli minun pitää osata käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa. hän saa lyödä ystäväänsä mustasukkaisuuksissa mutta minä en saa sanoa mitään vaikka hänellä tyttöjä istuisikin sylissä ja loppujen lopuksi kaikki on aina naisen syytä vaikka hän ei olisi mitään sanonutkaan. maine menee kaiken edelle..hänen kanssaan on turvallinen olo. kai sitä voi sanoa "arjeksi" mikä meille myös nyt vaan pakkaa päälle..


    • Nordina

      ..ei kyllä härät toisilleen kovin hyvin sovi. Kokemusta on useammankin eri härän kanssa ja voin sanoa ettei se pitemmän päälle luonnistu. Alussa toki on mukavaa mutta jossain vaiheessa rupeaa ärsyttämään yksi jos toinenkin asia jota ei aiemmin tullut huomattua.

      • ?????

        Mutta täyttä asiaa,alussa härässä on jotain outoa, kiihoittavaa,mutta kun lopulla oppii hänet tuntemaan kunnolla niin juuri,rupee ärsyttämään .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe