on24.fi:stä uudet sohvat?

uudet huonekalut

Onko kukaan ostanut tuolta on24.fi:stä huonekaluja? Millaisia kokemuksia teillä on? Aion hankkia uudet sohvat ja tuolta saisi huomattavasti halvemmalla aivan samanlaiset sohvat kuin mitä täällä Suomessakin myydään. Halu säästää rahaa on kova, mutta pelottaa tuolta tilata. Onko laatu yhtä hyvä?

10

6404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä vaikkapa Sotkassa

      Itse kauhistelin muutama viikko sitten sohvien huikeita hintoja... Kunnes menin Sotkaan. Sieltä löytyi heti sopiva sohva. Sai kokeilla millaista siinä on istua ja nyt voin olla varma että minulle on tulossa juuri sellainen sohva kun mitä halusin.
      Myös esim. Suomi soffa myy edullisesti ulkomaisia sohvia. Kyllähän niitä netistäkin saa, mutta koska sohva on niin iso osa kodin sisustusta ja tulevaa "kotielämää" on minulle ainakin tärkeää että saan kokeilla ja katsella sohvaa ennen ostoa.

      käy vaikka täälä: http://62.44.243.30/sotka/index.php?tuoteryhma=20
      iso valikoima!

      • hudde

        Kyseisessä paikassa todellakin on hinnat todella korkealla.


    • NainenVantaa

      Minä en kyllä tohtisi ostaa sikaa säkissä. Sohvissa ja tuoleissa on huikeita eroja, joten suosittelen kyllä koeistumista ennen hankintaa.

      Nykyisen sohvani löysin juuri käymällä istumassa lukuisia vaihtoehtoja. Tähän kun istuin, tunsin tulleeni kotiin - eikä ole tarvinnut katua.

      • tuntuma sohvista

        Ostin kalustekartanosta Jyväskylän läheltä Möbreltrion valmistaman Iida sohvakaluston ja oli yllätys miten hyvä oli istua. Kiersin varmaan 10 paikkaa ennenkuin uskalsin ostaa ja hinta oli mielestäni kilpailukykyinen. Isot eivät ole aina parhaita. En uskaltaisi ostaa istumatta sohvakalustoa. Vertasin vanhaani joka oli hyvä nyt voin sanoa ei se ollutkaan hyvä vaan olin siihen rakastunut.


      • Anonyymi

    • ...

      Meille on sieltä tilattu tavaraa, yksi nojatuolikin. Olisin palauttanut jos en olisi tykännyt livenä, ei täältä syrjäkyliltä huvita lähteä noihin kauppoihin kiertelemään. Kaverit kanssa tuolta tilanneet, ja kaikilla hyviä kokemuksia. Suomalainen firmahan sekin on?

    • Täti 56v

      Olen juuri ostanut uuden parisängyn yöpöydät ja voin sanoa että kyllä kannatti. Jos jostain syystä sattuisit saamaan vioittuneen huonekalun (huom kuljetuksessa) niin sinulle korvataan aivan uusi tilalle. Joten minulla ainakin on pelkästään hyvää sanottavaa.

    • minä vaan

      Moikka!
      Voin lämpimästi suositella ON24-talosta sohvien ostamista. Itselläni pian 5 vuotta vanhat Boston-nahkasohvat kotona. Aivan mielettömän mukavat istua ja pysyneet todella hyvässä kunnossa, vaikka on lapsi ja koira talossa, jotka molemmat riehuvat ja makoilevat sohvalla. Helppo pitää puhtaana ja mikä hienointa, vaivatonta saada ne kotiin. Kannattaa kokeilla, hyvää tavaraa ja halvalla!!!

    • Ei enää koskaan

      Vanha viestiketjuhan tämä on ja sohvat on varmasti jo hankittu. Pakko kuitenkin sanoa, että neljä kuukautta sitten tilaamani kulmasohva saapui eilen ja kokemus oli kaikkea muuta kuin positiivinen. Paketit haisivat kummalliselta ja syy paljastui nopeasti - sohva oli homeessa! On24:n asiakaspalveluun soittaessani työntekijä oli erittäin epäystävällinen ja puolustelukannalla. Jouduin itse selvittämään sohvien takaisin kuljettamista, saa nähdä milloin rahat palautetaan tililleni. Tällä hetkellä on onneksi alennusmyynnit Suomen liikkeissä ja vastaavia huonekaluja saa jopa halvemmalla kuin ko. nettikaupasta. Liike muuten EI ole suomalainen, tavarat toimitetaan Viron kautta. Valmistusmaa lienee Kiina ja siellä nähtävästi lapset hoitavat paketoinnin, sen verran ala-arvoisesti se oli hoidettu.

    • gytt

      Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka toinen viikko yhden euron.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe