Eli esittelisin tässä yhden parhaista tähän astisista nettipeleistä. Sekoitus toimintaa ja roolipeliä.
Peli on melko addiktinen ja hyvä peli.
Tässä nyt myös kehitetään hahmoa tappamalla toisia pelaajia Duel tappeluissa. Tapoista saa rahaa ja rahalla voi ostaa uusia vaatteita, aseita, katanoita, tikareita yms. Mutta myös tarvitset tietyn lvlin voidaksesi käyttää tiettyjä aseita tai pukuja. Myös Claani on mahdollinen, ja on tehty ihan Claani taisteluille oma serveri missä sitten Claanit ottavat yhteen. Pelissä on myös tiettyjä liikesarjoja joista on apua taisteluissa. Voit myös juosta seiniä pitkin ja tehdä aivan hulluja voltteja. Suosittelen peliä lämpimästi kaikille CS ja roolipelien pelaajille. Ota minuun yhteyttä pelissä niin voit vaikka päästä mun claaniin. Nimeni on pelissä Lisu ja voit ottaa minuun yhteyttä seuraavasti: odotushuoneen chatissa kirjoita: /whisper Lisu (Ja tähän viestisi.) Niin ja sitten vielä tärkein: Pelin sivu on Gunz.ijji.com ja siellä sitten rekisteröidyt ja eiku vaan Happy playing.
Toivottavasti oli selkeä esitys. :)
By: Lisu
Ijji Gunz: The Duel
Gunz Lisu
5
345
Vastaukset
- argh!!!!
Sun viestin takia joskus alotin tän pelin pelaamisen kehityin hyvin ja sit kyllästyin, lopetin.. hemmetti! nyt taas näin tän viestin ja latasin pelin!!! Oon taas koukussa.. >.< Että pitikin sun pistää joskus tää viesti tänne =P
- Xianfistem
P.S. Toivottavasti tapaan sut sit pelissä..- wamppi69
VOI LOL NUBUT, MUN NIKKI ON WAMPPI OWNAAN TEIJÄT KAIKKI PELAAN BACK2BASICS ELI RANK2 KLAANI OOTTE KAIKKI NOBOI
- wamppi69
HAKKERit oN ELämÄn SUOla!!!!!!
- KICK-FLIP
hae mut kaveriks nicci on KICK-FLIP
- Anonyymi
Olisiko mahdollista saada tarroja osoitteeseen kuhmo 88900 metsäkatu 18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108