Millaisia ongelmia matala/korkea verenpaine voi aiheuttaa? Millaisia oireet ovat?
Voiko oireisiin liittyä esim. sydämen tykytystä, huimaamista ja voimattomuutta?
Verenpaineesta aiheutuvat ongelmat
6
1514
Vastaukset
- verenpainetauti
35 vuotta.Ei se anna oireita,matala verenpaine huimaa.
- särkee päätä
jos verenpaine nousee melko vähänkin.
Silmät kirvelevät, jos verenpaine nousee enemmän ja joskus aikaisemmin, kun ei ollut lääkitystä, oli myös huimausta.
Sydämen tykytystä ja voimattomuutta se ei ole aiheuttanut.
Tyttärelläni on aina hyvin matala verenpaine, eikä hänellä ole mitään oireita. Joillekin voi tulla huimausta.- tulee tässä...
Mulla korkeimmat paineet on olleet luokkaa 180/80 eiä silloin ole ollut minkäänlaisia oireita.
Vastavuoroisesti matalimmat ovat olleet selvästi alle 100/50. Tuossa 90/45 lukemissa lakaa tulemaan huomausta ja sitten kun mennään tosi alas eli alle 80/40 (ollut muutaman kerran), niin päänsärkykin on melkoinen ja pystyssä ei pysty olemaan ollenkaan.
Lääkityksellä paineet pysyy keskimäärin 120/60 lukemissa.
- (haluaa tietoa)
Kiitos, kun vastasitte.
Ilmeisesti nämä mun oireet eivät sitten johdu verenpaineesta.
Voisikohan olla allergiaa? Täytyy vissiin käydä lääkärissä uudelleen.- -klup-
Mulla oli kyllä tasolla 160/120 päänsärkyä, pientä huimausta ja voimattomuutta. Tykyttelyä en muista olleen, mutta voisi kuvitella että sitäkin näissä vaivoissa ilmenee.
Ei olisi huono idea kysäistä lekurilta noista oireistasi?
- hyperten
mulla ainenkin 150/110 paineet jo alkavat päähän koskea ja rintaan puristaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099