Millaisia ongelmia matala/korkea verenpaine voi aiheuttaa? Millaisia oireet ovat?
Voiko oireisiin liittyä esim. sydämen tykytystä, huimaamista ja voimattomuutta?
Verenpaineesta aiheutuvat ongelmat
6
1493
Vastaukset
- verenpainetauti
35 vuotta.Ei se anna oireita,matala verenpaine huimaa.
- särkee päätä
jos verenpaine nousee melko vähänkin.
Silmät kirvelevät, jos verenpaine nousee enemmän ja joskus aikaisemmin, kun ei ollut lääkitystä, oli myös huimausta.
Sydämen tykytystä ja voimattomuutta se ei ole aiheuttanut.
Tyttärelläni on aina hyvin matala verenpaine, eikä hänellä ole mitään oireita. Joillekin voi tulla huimausta.- tulee tässä...
Mulla korkeimmat paineet on olleet luokkaa 180/80 eiä silloin ole ollut minkäänlaisia oireita.
Vastavuoroisesti matalimmat ovat olleet selvästi alle 100/50. Tuossa 90/45 lukemissa lakaa tulemaan huomausta ja sitten kun mennään tosi alas eli alle 80/40 (ollut muutaman kerran), niin päänsärkykin on melkoinen ja pystyssä ei pysty olemaan ollenkaan.
Lääkityksellä paineet pysyy keskimäärin 120/60 lukemissa.
- (haluaa tietoa)
Kiitos, kun vastasitte.
Ilmeisesti nämä mun oireet eivät sitten johdu verenpaineesta.
Voisikohan olla allergiaa? Täytyy vissiin käydä lääkärissä uudelleen.- -klup-
Mulla oli kyllä tasolla 160/120 päänsärkyä, pientä huimausta ja voimattomuutta. Tykyttelyä en muista olleen, mutta voisi kuvitella että sitäkin näissä vaivoissa ilmenee.
Ei olisi huono idea kysäistä lekurilta noista oireistasi?
- hyperten
mulla ainenkin 150/110 paineet jo alkavat päähän koskea ja rintaan puristaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1556316
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845