härät rules

sarska.

minusta on kiva olla härkä horoskoopiltani. härkä on kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme.

11

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkäN

      Hei,ei kaikki härät kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärmeitä ole...sinä voit olla:).Itse olen tyytyväisempi HÄRKÄ-ROTTANA-PARAS(vielä näin meidän härkien kesken psst.:)Soriii...)Mut härät rulettaa!

    • minä ainakin

      olen kukko. Kiinalaiset h.merkithän määräytyvät syntymävuoden mukaan.

    • olla

      että härkämiehet rules. Mutta..ikävä kyllä naishärät EI ruleta, vaikka mitenpäin kattelis.

      • ?????

        Mikä vika härkänaisissa??


      • hahahaaaaaaa
        ????? kirjoitti:

        Mikä vika härkänaisissa??

        ilmeisesti joku naishärkä on ollu sille ilkee. ;D


      • olla kenellekään
        hahahaaaaaaa kirjoitti:

        ilmeisesti joku naishärkä on ollu sille ilkee. ;D

        ilkeitä, ellei meitä ole ensin jollain tavalla loukattu. Ei suututa helposti ja ainakin itse olen helposti anteeksiantava jos vaikka jotain pientä loukkausta onkin päässyt tapahtumaan.


      • Puskii
        olla kenellekään kirjoitti:

        ilkeitä, ellei meitä ole ensin jollain tavalla loukattu. Ei suututa helposti ja ainakin itse olen helposti anteeksiantava jos vaikka jotain pientä loukkausta onkin päässyt tapahtumaan.

        Samaa mieltä, en suutu helposti, pitkä pinna, asiasta sanon ja jos ei hahmotu niin en jää samaa seinää puskemaan. Eli toiselle puolelle aitaa on päästävä. Olen naimisissa vesimiehen kanssa ja hyvin menee kummallakin!

        Loukkaamisesta: annan anteeksi. Pienet loukkaukset sivuutan, isommat anna anteeksi jos pyydetään. Pyydän itse anteeksi sekä tahattomat että tietoiset loukkaukset, koska oleellista on se, onko toinen kokenut tulleensa loukatuksi. Jos on mahdollista, muttan käytöstäni. Jos ei, se tarkoittaa, ettn haluakaan ja silloin väit viilenevät. Sama pätee myös toisinpäin eli jos ei vuorovaikutus pelaa ja toinen osapuoli ei ota tunteitani ja sanomisiani huomioon, ei ole tulevaisuutta. Välinpitämättömyyttä en sulata, se on soronnoo, en myöskään jaksa taistelua. Mieluummin älyllistä vuorovaikutusta ja harmoniaa minulle, kiitos.


    • masi

      härät ovat aistikkaita, luotettavia, herkkiä, ahkeria, todella luotettavia.. kaveria ei petetä..

      • sallah..

        On kiinalaisen mukaan metalli-rotta itse olen,puu-kukko,välillä räiskyy,mut yhteistyö sujuu kun mää oon Bossi.


      • ovat

        itsekkäitä, epäluotettavia, narsisteja, itseä ei jätetä.


      • Härkänainen
        ovat kirjoitti:

        itsekkäitä, epäluotettavia, narsisteja, itseä ei jätetä.

        ..itsesi? Itsestään olisi jokaisen hyvä pitää huolta, henkilökohtaisesti en arvosta LIIKAA uhrautuvaisuutta. Se ei anna tyttärille terveellistä naisen mallia. TERVETTÄ omanarvontuntoa kannattaa vaalia.Vasta sitten voi pitää toisesta huolta kun on ensin kyennyt pitämään itsestään huolta. Kohtuus kaikessa.

        Narsismi on aika ääridiagnoosi. En usko että horokoopin perusteella tälaisa luokitteluja voi tehdä, narsismi syntyy kasvatuksen tuloksena. Tai jää syntymättä. Sen sisarsairaus on liika uhrautuvuus, toisen kautta eläminen joka on ihan yhtä vaarallista kuin narsismi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe