Huoltopöytäkirjassa on kohta:
Kampikammion tuuletus: tarkastus ja puhdistus
Mitä tää käytännössä tarkoittaa? Mitä toimenpiteitä pitää tehdä, jos itse tarkastaa ja puhdistais. S60 2.4(bensa) vm.2001
Kampikammio...
5
2986
Vastaukset
- ymmärtää.
Tarkoittaa ns. huohotinta. Eli kampikammiosta täytyy päästä sinne muuten kertyvä paine pois. Ennenvanhaan moottorin kyljessä oli putki, josta huohotus tapahtui. Mutta sieltä tuppaa tulemaan ehyestäkin moottorista aina hiukan öljyä, ainakin öljyn höyryä ulos, jota ei tiukentuneitten saastenormien mukaan saa johtaa maahan. Tuo tuuletus tarkoittaa tämän kampikammiosta tulevan höyryn/ilman johtamista moottoriin, jossa se palaa pois. Tarkastus ja puhdistus tuota tapahtumaa ohjaavan vettiilin "huoltoa". Jos huollatat autosi muutenkin liikkeessä, ei sitä kannata alkaa itse tekemään.
- irwin.
ei muuta kun raikkaassa kevätilmassa kampikammio auki ja annat tuulettua yli yön. samalla voit silmämäärin tarkastaa että näyttää kivalta. kyllä sitten taas volvo kulkee.
- meneepi
tarkasta silmämääräisesti, että kaikki on kunnossa, jos likaa löytyy niin puhdista irtolika pois. senjälkeen pese kampiakseli oxyactionilla, huuhtele, jonka jälkeen tuuletus.
- kampikammio
on tavattoman tunkkainen, usein jopa homeessa. Kyllä se pitää kuivatella ja tuulettaa huolella.
- super 007
näitä kusipäitä oikein sikiää...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882