rapu, tunteet ja

seksi

Olen tosi monista paikoista lukenut ja saanut yleisesti sellaisen käsityksen, että ravuille on tärkeää että ne tunteet ovat mukana siellä sängyssä ja ettei ravut suinpäin ole hyppäämässä sänkyyn ihan kenen tahansa kanssa.

Jotenkin siihen tyyliin luki jossain, että on vaikeaa päästä ravun kuoren sisälle, ellei ole luottamusta ja vertauksena oli se, että kun rapu luottaa, rapu poistaa kuorensa samalla kun riisuu vaatteensa eli on valmis seksiin.

En tunne kovin montaa rapua, ainoastaan muutaman ja hekin ovat miehiä mutten ole kovin selvillä heidän seksikäyttäytymisestään. Kiinnostaisi vain tietää, onko tällä väittämällä mitään todellisuuspohjaa?

19

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapun-75

      Mulla on aina ollut noin. Avoliitto väärän miehen kanssa(ei luottamusta) oli lähes seksitön. Nyt uuden miehen kanssa, tunnen olevani nymfomaani vielä puolen vuoden jälkeenkin, kerta päivässä ei riitä. Ja kaikkea uutta on kokeiltava!

    • rapu -51

      Suurinpiirtein noin se menee kyllä

    • rapunainen62

      Luottamus ja rehelliset tunteet - niin taivaallinen seksi on totta!

    • satski¤

      Tunnen yhden rapumiehen jolle tunteet ei merkkaa mitään vaan pettää vaimoaan ihan surutta.

      • olla joukossa

        joku mätämuna, niin se on joka merkissä.


    • nököinen

      ravut ei halua muuta kuin alistaa naista ja tyydyttää itseään

      • rapumies.

        eikö??
        ....no kirjoittajan raflaava kommentti.

        :)


      • RapuMiekkonen

        Joka väittää tuollaista, et rapu mies haluu vaan alistaa naista... ei tiedä ravuista tuon taivaallista.. Taikka sitten on sattunu se tosi mätämuna sun koriis..


      • veksi (rapu)
        RapuMiekkonen kirjoitti:

        Joka väittää tuollaista, et rapu mies haluu vaan alistaa naista... ei tiedä ravuista tuon taivaallista.. Taikka sitten on sattunu se tosi mätämuna sun koriis..

        Ravut ainakin arvostavat naisia, rapumiehet oikein suuttuvat, jos naisia kohdellaan väärin.


      • valitettavasti
        veksi (rapu) kirjoitti:

        Ravut ainakin arvostavat naisia, rapumiehet oikein suuttuvat, jos naisia kohdellaan väärin.

        kohdalleni on sitten osunut vissiin se mätämuna kun arvosti naisia niin paljon että ei uskaltanut sanoa edellisiä suhteita poikki. Meitä oli hänen vaimo(asumuserossa), extyttöystävä(joka luuli seurustelevansa vielä) ja minä.


    • on pitkä kokemus

      rapumiehestä.
      En kyllä voi moittia...ravulla kyllä on tunteet pelissä mukana.Ja tärkeät ovatkin.
      Tuttava ja ystäväpiirissä on paljon rapumiehiä ja täytyy sanoa että yksi ihannimmista merkeistä vaikka vaikea välillä onkin.Sulkeutuu sinne kuoreensa aika ajoin.
      Omasta ravustani voin vain sanoa että on erittäin herkkä,tunteilla menevä,lojaali,rakastava,uskollinen,luotettava kaikin puolin,romanttinenkin,osoittaa todella rakastavansa ja petipuolella kyllä tunteet välittyy jos vain hän kokee olonsa turvalliseksi.
      Ja hyvin on pyyhkinyt jo 15 vuotta.Joten ei valittamista....Lykkyä pyttyyn itsellesi ravun kanssa!

      • rapumies.

        On se hetki,,,
        Mitä rapumiehen tehtävä?

        Mikä on ihaninta rakastelun jälkeen, jonka mies voi naiselleen osoittaa?
        Mistä tulisitte onnelliseksi,
        oltuanne rakkaudesta sängyssä rapumiehen kanssa?

        Itse olen kokematon ja arka, miten käyttäytyisin, en haluaisi olla kuin se mikä olen, mutta ehkä jotain voisitte kertoa?

        Terv. Suomen arin rapumies.


      • rapumies.
        rapumies. kirjoitti:

        On se hetki,,,
        Mitä rapumiehen tehtävä?

        Mikä on ihaninta rakastelun jälkeen, jonka mies voi naiselleen osoittaa?
        Mistä tulisitte onnelliseksi,
        oltuanne rakkaudesta sängyssä rapumiehen kanssa?

        Itse olen kokematon ja arka, miten käyttäytyisin, en haluaisi olla kuin se mikä olen, mutta ehkä jotain voisitte kertoa?

        Terv. Suomen arin rapumies.

        Tarkoitukseni oli asettaa kysymys pääotsikon alle yleiskeskusteluun, sorry, mutta vastannette tähänkin.


      • alkup.kysyjä
        rapumies. kirjoitti:

        On se hetki,,,
        Mitä rapumiehen tehtävä?

        Mikä on ihaninta rakastelun jälkeen, jonka mies voi naiselleen osoittaa?
        Mistä tulisitte onnelliseksi,
        oltuanne rakkaudesta sängyssä rapumiehen kanssa?

        Itse olen kokematon ja arka, miten käyttäytyisin, en haluaisi olla kuin se mikä olen, mutta ehkä jotain voisitte kertoa?

        Terv. Suomen arin rapumies.

        että hellyyttä. Riittää kun olet siinä naisen lähellä, etkä ole heti samantien kaukosäädin kädessä tv:tä katsomassa, tai muutenkaan kiirehtimässä mihinkään. Rakastelun jälkeinen läheisyys on jatkoa sille rakastelulle. Halaa, pussaa, ota kainaloon, silittele...mitä vaan. Tietenkin voit silloin odottaa myös naiselta samanlaista kohtelua itsellesi. Eihän se ole ainoastaan mikään miesten "velvollisuus".


      • rapumies.
        alkup.kysyjä kirjoitti:

        että hellyyttä. Riittää kun olet siinä naisen lähellä, etkä ole heti samantien kaukosäädin kädessä tv:tä katsomassa, tai muutenkaan kiirehtimässä mihinkään. Rakastelun jälkeinen läheisyys on jatkoa sille rakastelulle. Halaa, pussaa, ota kainaloon, silittele...mitä vaan. Tietenkin voit silloin odottaa myös naiselta samanlaista kohtelua itsellesi. Eihän se ole ainoastaan mikään miesten "velvollisuus".

        Tuo molemminpuolisuus, jess.
        Kiitos, oli selvä vastaus, sais tuon ujouden vielä pois...


      • rapu nainen
        rapumies. kirjoitti:

        On se hetki,,,
        Mitä rapumiehen tehtävä?

        Mikä on ihaninta rakastelun jälkeen, jonka mies voi naiselleen osoittaa?
        Mistä tulisitte onnelliseksi,
        oltuanne rakkaudesta sängyssä rapumiehen kanssa?

        Itse olen kokematon ja arka, miten käyttäytyisin, en haluaisi olla kuin se mikä olen, mutta ehkä jotain voisitte kertoa?

        Terv. Suomen arin rapumies.

        kaikki tapahtuu itsestään ja luonnostaan jos oikeesti rakastamme toisiamme,ole vain ja ainoastaan oma itsesi.jos lähdet näyttämään taitojasi kuulopuheiden perusteella niin sanonpahan vaan että mettään menee.et voi olla sisimmässäsi onnellinen jos yrität olla joku muu sängyssä ja sen ulkopuolella.


      • skorppari 49
        alkup.kysyjä kirjoitti:

        että hellyyttä. Riittää kun olet siinä naisen lähellä, etkä ole heti samantien kaukosäädin kädessä tv:tä katsomassa, tai muutenkaan kiirehtimässä mihinkään. Rakastelun jälkeinen läheisyys on jatkoa sille rakastelulle. Halaa, pussaa, ota kainaloon, silittele...mitä vaan. Tietenkin voit silloin odottaa myös naiselta samanlaista kohtelua itsellesi. Eihän se ole ainoastaan mikään miesten "velvollisuus".

        Tuota hellyyttä sun muuta koskettelua olisi todella kaivannut, mutta rapumies ei osannut yhtään sitä antaa. Rapumies on perheelleen omistautuva, mukava, mutta ainakaan seksi sängyssä ei toiminut - liian intohimotonta ja liian vähän.


      • on kyllä
        skorppari 49 kirjoitti:

        Tuota hellyyttä sun muuta koskettelua olisi todella kaivannut, mutta rapumies ei osannut yhtään sitä antaa. Rapumies on perheelleen omistautuva, mukava, mutta ainakaan seksi sängyssä ei toiminut - liian intohimotonta ja liian vähän.

        hellä ainakin omasta kokemuksestani. Eli siinä sen taas huomaa, että kaikki on kuitenkin yksilökohtaista, eikä välttämättä millään lailla sidoksissa siihen aurinkomerkkiin. Paljon vaikuttaa muutkin, kuten esim. nousumerkki, sekä horoskooppien ulkopuoliset asiat.


    • rapu nainen

      pitää paikkansa,seurustelin 17.v leijona miehen kanssa ja seksi meillä oli alussa kivaa mutta vuosien varrella en ehkä älynny antaa tarpeeksi huomioo ja sitten alkoi ilmestyy kaikkea ylimäärästä.vakuuteltiin et kaikki on ok vaikka ei ollu ja siihen se sit kaatu ei voinu luottaa ni seksikin lopahti ja niin perhe elämäkin.en voisi kuvitella juoksevani tuolla vapaana ku taivaanlintu vaan nyt olen ja odotan jotain.jos jonkun löydän niin mun pitää luottaa siihen täysin ennen ku annan juurikaan mitään.itse en petä ja olen muutenki kiltti rapu mutta jos loukataan niin saksin kyllä samantien halki poikki pinoon.käsityksesi ja vertauskuva osui ainakin minuun täydellisesti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe