Ostin biltemasta vahvistimen asennus-sarjan ja huomasin paketin avattuani, että johdot ovat liian ohuita. Vahvistimen manuaalissa suositeltiin 10mm johtoa ja nuo olivat 8mm. Onko vaarallista jos laitan nuo johdot vahvariin? Ei huvittaisi enää ostaa toista sarjaa. Palautuskaan ei taida enää onnistua , kun kerkesin jo avaamaan muovikotelon.
Liian ohuet johdot vahvariin
4
677
Vastaukset
- tohon
mennä sanomaa mitää onko suositeltavaa pistää noita johtoja siihen :S
mutta ainahan voit vähän halvemmalla myydä ne pois ja sit ostaa uudet ;)- voit
Kyllä voit laittaa. Ei ole vaarallista.
- Avain88
voit kirjoitti:
Kyllä voit laittaa. Ei ole vaarallista.
Ei mtn väliä minkä kokosta johtoo laitat, 2 millii ei tunnu misään, mutta jos isompia eroja tulee niin vahvistin/subbarit voi mennä rikki.
- Toys
Kunhan sulake on sopiva 8mm^2 johdolle. Jos virtaa kulkee enemmän kuin tarkoitettu saattaa piuha lämmetä liikaa. Ei tosin näillä eroilla käytännön merkitystä. Aikas pieni vahvistin sulla on. Mulla menee toiselle vaffarille 24mm^2 ja toiselle 50mm^2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713