Itse hain lukemaan ympäristöteknologiaa hämeenlinnaan. Onko kellään kokemuksia kyseisestä koulutusohjelmasta. Olisiko töitä tarjolla tulevaisuudessa.
Ympäristöteknologia
3
749
Vastaukset
- on...
Itse valmistuneena ympäristöinssinä voin sanoa, että vähän huuhaa-ala koko ympäristöteknologia.
Alasta kertonee aika paljon, että luokallani aloittaneista n. 45 oppilaasta 10 valmistui. Meillä ainakin peruskursseja oli laidasta laitaan, eikä mitään oppinut kunnolla. Työpaikat on todella rajalliset ja koulutusta vastaavia työpaikkoja löytyy lähinnä pk-seudulta. Jälkiviisaana voin sanoa, että olisi kannattanut lähteä lukemaan vaikka rakennusinssiksi, jossa yhtenä suuntautumisvaihtona on yhdyskuntatekniikka, joka on kuitenkin aika lähellä ympäristötekniikkaa. Raksainsseille löytyy vaan paljon paremmin töitä. Mutta tämä on vain minun kokemukseni, joku toinen voi olla eri mieltä.- prömm
hain itse kuopioon, savoniaan, ympäristöteknologiaa lukemaan. lukioaikoina olin aika surkea matemaattis-luonnontieteellisissä -aineissa, mutta toi ympäristöteknologia kiinnostaa jonkun verran.
en oo vielä aloittanut lukemaan valintakokeisiin, mut onhan täs viel aikaa :D - koulutuksesta
Oon tässä aivan samaa mieltä. Töitä ei ainakaan tällä hetkellä ole paljoa ja taitaa tosiaan olla pk-seutu joka vois jotain mahdollisesti tarjota.
Valmistuin kyseisestä koulutusohjelmasta 2005 ja nyt olen työssä jo toisella alalla. Siinä mielessä ihan tyytyväien, että työpaikka silti löytyi heti valmistuttua vaikka se ei koulutusta vastaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923