Palasin Agadirista viime yönä. Olipa kiinnostava matka. Näin paljon uutta ympärilläni. Myös itsessäni. Kulttuurien törmäys on mielenkiintoista, samoin uskontojen.
Maksoin aikalailla oppirahoja tinkimisen jalossa taidossa, enkä varmaan osaa sitä vieläkään (enhän osaa torjua edes Apu-lehden tilausmyyjää.... :), mutta opin ehkä jotain.
Aurinko paistoi, tuuli oli tosi viilentävä, Marrakeshon markkinoiden jälkeen vietin unettoman yön, Essauouirassa odotettiin kuningasta, (mahtoikohan koskaan tulla).
Club la Kasbah Agadirissa oli kuin satelliitti avaruudessa , täysin irti ympäröivästä todellisuudesta. Ruoka ehkä vähän itseään toistava. Loistava porukka aktivoimassa vieraita, tosin itse käytin aikani kuljeskeluun rannalla ja kaupungilla.
Yllättäen mitään ongelmia yksinäisenä naisena matkustavana ei ollut. Porukassa ehkä olisin ollut enemmän turvassa kauppiailta.....
Luultavasti en matkusta sinne toiste. Minun on aika katsella taas muuta.
reissu on tehty
isa
0
513
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688