Ranskassa ollaan vierailtu muuten muttei rantalomalla. Rantalomaa ollaan kyllä vietetty Espanjassa, Turkissa, Kreetalla, Kyproksella jne. Mutta koska Ranska on niin mieluinen kohde, ajateltiin lähteä sinne rantalomalle löhöilemään ja olla möllöttämään. Luultavasti syyskuussa. Onko liian myöhäinen aika? Luulisi ainakin etelässä olevan vielä lämmintä.
Kertokaa kokemuksistanne! Ja suositelkaa tarkempaa kohdetta. Tällä kertaa ei kiinnosta ajelu ympäriinsä eikä kaupunkikohteet eikä nähtävyydet, vaan mielessä ihan silkka laiskottelu.
Rantaloma Ranskassa
4
917
Vastaukset
- Çe ça
Itse olen ollut rantalomalla Colliuressa espanjalaisten ystävien kanssa. Ihana paikka! Viimeisiä kyliä Ranskasta Espanjaan katsottuna siis. Siellä on myös Argeles sur Mer, Port Vendres etc. Lentäen pääset RyanAirilla Gironaan josta autolla Colliureen ajaa n 1.5 h. Suosittelen ehdottomasti, syyskuu on hyvä kuukausi kun paikalliset ei ole lomalla mutta ilmat on hyvät.
- keskösee
Löytyy helpommin kun kirjoittaa näin: Collioure
- enemmän
Ranska on paljon muutakin kuin se ranta. Jos rannalle haluat niin menkää vaikka kanarian saarille. no joo, onhan tietysti St tropez, menkää sinne.
- Toscanisti
Jos rantalomaa syyskuussa hakee ja haluaa välttää Rivieran voisi Biarritz olla hyvä vaihtoehto. Rantapaikkana se on paljon ranskalaisempi kuin Riviera. Saitti on www.biarritz.fr.
Pohjoisempana löytyy Vendee-alue, jossa on monia pieniä ja pienehköjä rantapaikkoja. Saitti on http://www.littoralatlantique.com/uk/?&langue=uk
Eli siitä vaan surffaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle212684Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71657Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1141603Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471533Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911474Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106