blacbirdin käyntionkelma

rastas musta

kertokaas joku viisaampi mitä tehdä.noin satanen lasissa ja vääntää kahvan pohjaan niin "kakoo ja otta heikosti kierroksia,pikkuvaihteella kun ei niin "vastusta niin häikkää ei juuri huomaa,sekä vapaalla kaasutellessa ottaa kierroksia normaalisti ja käy nätisti.tämä siis heti kauden avauslenkillä,uutta bensaa lisätty,ei auttanut.talveksi ei ollu laitettu stbilointiainetta tai muuta sellaista mutta konetta käytetty kyllä.onko kaasarit kalkkeutunut vanhasta bensasta tms,meneekö oire ohi vai...?? kitos.

10

2146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BBird

      Itselle tuli samanlaista vikaa talven aikana. Luulen että syy on vaihtamassani K&N vapaavirtaus ilmansuodattimessa. Ihan viritys ammattilaisilta asti kuulin että pistää seokset sekaisin. Ja muuten minulla on kaasari versio.
      Ruiskuhan on sitten paljon helpompi säätää uusiksi.

    • rastas musta

      pyöräni on alkuperäisosilla ja kaasarimalli.

      • BBird

        Pitäs jaksaa ottaa tankki irti ja vaihtaa paperinen suodatin takasin ja jos tämän jälkeen oireet ei helpota niin ...
        Ollaan ainakin samassa veneessä.
        Miten sulla toimii 7 tonnin jälkeen ?


      • rastas musta
        BBird kirjoitti:

        Pitäs jaksaa ottaa tankki irti ja vaihtaa paperinen suodatin takasin ja jos tämän jälkeen oireet ei helpota niin ...
        Ollaan ainakin samassa veneessä.
        Miten sulla toimii 7 tonnin jälkeen ?

        hyvin se toimii yli 6 tuhannen jälkeen,pitänee käydä tilaamassa aika kaasareiden säätöihin..


      • seppö
        rastas musta kirjoitti:

        hyvin se toimii yli 6 tuhannen jälkeen,pitänee käydä tilaamassa aika kaasareiden säätöihin..

        laittakaahan pensan sekaan ensin polttoaine järjestelmän puhistus aine.esim fortea tai mp liikkeistä saatavaa moto power 1 stä.hapettumat lähtee ja nykimiset loppuu


      • shadow600cc
        seppö kirjoitti:

        laittakaahan pensan sekaan ensin polttoaine järjestelmän puhistus aine.esim fortea tai mp liikkeistä saatavaa moto power 1 stä.hapettumat lähtee ja nykimiset loppuu

        Mun shadowis on saman kuuloosta vikaa :( että sit ku löydätte vian ja saatte pyörät kuntoon nii naputelkaa toki tietonne tänne, josko oon samas venees teiän kaa..


      • rastas musta
        shadow600cc kirjoitti:

        Mun shadowis on saman kuuloosta vikaa :( että sit ku löydätte vian ja saatte pyörät kuntoon nii naputelkaa toki tietonne tänne, josko oon samas venees teiän kaa..

        tais olla vika vanhassa bensassa,ainakin nyt parin tankkauksen jälkeen toimii jo aivan erilailla,pitänee silti käydä synkronoimas kaasarit kun sitä tuskin tehty koskaan..


    • timi

      pyörä on säädetty tehtaalla vakio osille,mopo penkkiin säädettäväksi,toimii sen jälkeen paremmin kun vakio.....edellyttää tietenkin ammattilaista eikä mitään nyrkkipajaa
      http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=450883&status=F&id_bike_type=2&id_make=29&id_model=1184&id_sub_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2003&yto=&efrom=1100&eto=&eng_type=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=2@id_make=29@id_model=1184@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2003@yto=@efrom=1100@eto=@eng_type=@search=Hae

      • timi

        ai nii sul oli vakio peli,jään estoo litra täyteen tankkii,jo vain rupee naukumaan,kokeilin joskus vanhaan katanaan...


    • taöveksi motonetin k

      en pistänyt stabilointiainetta bandiittiini ja nyt on koko alkukevään käynyt huonosti nykien ajossa,huollossa säädettiin ruiskut kohdilleen ei mitään apua,mutta nyt kolmanenen tankillisen jälkeen avasin ja tarkistin kaikki mahdolliset paikat,niin oli mennyt valkoisiksi tahmeaksi bensa monissa kohdin,niin ei ihme että nyki näinkin pitkään,puhdistin kaikki ne kohdat,joissa sitä mömmöä oli,niin jo taas toimii moitteetta,olisiko syynä bensanlaadun heikkeneminen,kun ajoin koko kesän 95e bensalla ja ennen edellisessä käytin 98 oktaanista ja laitoin motonetista ostettua satabilointianetta,niin vältyin tuolta valkoiselta tahmamaiselta mömmöltä ja kertaakaan ei nykinyt,pakko se on vanhuksia uskoa ,että jos säilöö epätasaisessa lämpötilassa,niin kosteus tulee vajaaseen tankkiin ja silloin lisäaineen lisäys on oltava kunnossa,jotta se ei keväällä kostaudu nykimisenä,kaverini piti samassa tilassa samanlaista pyörää ja laittoi sitä ainetta motonetista ostamaansa,niin sillä ei sitä tahnaa ollut missään ja keväällä se pääsikin ilman huolia ajamaan heti,kun itse juoksentelin noilla huoltokorjaamoilla tyhmänä kyselemässä vikoja mutta selkeää vastausta en saanut,koska joka korjaamo antoi erilaisia vinkkejä miten tulisi säilyttää pyyörä yli 6 kuukauden ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe