minulla oli n. 6 vuotta sitten 'juttu' vaakamiehen kanssa, joka meni päin prinkkalaa alta aikayksikön. Olemme nähneet näiden kuuden vuoden aikana useasti, koska kuulumme samaan ystäväpiiriin. vain muutamia sanoja on vaihdettu puolin jos toisin.
silti tunnen ilmassa jotain muutakin, eikä hän uskalla katsoa minua silmiin. jos näin käy, hän katsoo heti poispäin... mutta kuitenkin, jos välillämme on useampi metri, vaihdamme katseita tiuhaan ja tiiviisti. tunne, kun olemme samassa huoneessa on käsinkosketeltava!!
mahtaako tämä vaakaherra olla kiinnostunut, vaikka pisti itse välit poikki silloin aikoinaan?
Kysymys vaakamiehille
pikkuinen kalatar
4
920
Vastaukset
- vastausta
Mistä muut voisivat tuon tietää. Kysy siltä herralta itseltään.
- vaaka-m
kyllä hän on sinusta kiinostunut sillä olen itsekin
kokennut saman.- little vaakawomen
Tottakai hän on kiinnostunut.Itse asiassa sitä ilmentyy kaikilla vaa`oilla.uus rakastumista.Minä itse olin vielä toisen kanssa ja ihastuin uudelleen.Meidän välillä on vieläkin kipinää mutta ei me uskalleta mitään tehdä.Joku pvä mene kysymään suoraan.En ole varma uskaltaako vaaka itse.:)
- Jesbutin_
Jos tapailette vain ystäväpiireissä hän ei ehkä uskalla näyttää muille että hän on kiinnostunut sinusta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770