Gallup: Millä annoksella ootte laittaneet

Gonal F:aa??

Millä annoksella ootte pistelleet Gonal F tai muuta vastaavaa valmistetta ???
Mulla on nyt 75 IU viime kierrossa ja clomit, pregnyl mutta en raskautunut.

kertokaa, please.. t. kesäheinä

15

8007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milli -79

Moro !

Mulla alkoi hoito ensin primoilla ja nyt olen kolmatta päivää pistellyt gonalia 300 IU. Annos on aika hurja, mut ekassa hoidossa aloitin gonalilla 225 IU ja silloin tuli vain vähän muniksia.. siksi siis noinkin iso alotus annos.
      Pistelen ensi maanantaihin asti samalla annoksella ja tiistaina on uä1, jolloin annos voi muuttua.
      Onko sinulla mones hoito menossa ?

Milli

• varovaisella

annoksella clomia 50mgx1 ja sitten gonal f 75 IU päivittäin. tuli vasemmalle 5 follia, oikealle 4 joista yks oli johtofolli. ajoitettu yhdyntä pregnylin jälkeen muttei silti tullut tulosta!!! mutta oli vasta eka kerta ja pikkuannos gonalia. ens kierrossaa sama homma. toi näytti gynen mielestä niin hyvältä että suositteli että ottaisin gonalia pikkuannoksella tossa rinnalla. ihanaa kun on näitä apuja käytettävissä.. autetaan luontoa onnistumaan kuten nettisivuilla on sanottu...

• täällä

Aloitin viime keskiviikkona pistämään 225 IU per päivä, tiistaina kans eka ultra. Ollaan Milli samoilla aikatauluilla matkassa! :) Menossa ensimmäinen hoito.

JiX

• 225ky
        täällä kirjoitti:

Aloitin viime keskiviikkona pistämään 225 IU per päivä, tiistaina kans eka ultra. Ollaan Milli samoilla aikatauluilla matkassa! :) Menossa ensimmäinen hoito.

JiX

päivässä pistelen.Eka ultra olis keskiviikkona.Ollaan aikas samoilla viivoilla!

• Milli -79
        225ky kirjoitti:

päivässä pistelen.Eka ultra olis keskiviikkona.Ollaan aikas samoilla viivoilla!

Moi !

juu.. lähes samoilla aikatauluilla mennään..
        Onkos teillä jo massut turvoksissa ja nippailut alkaneet ?
        Itellä ei ole juurikaan vielä tuntemuksia.. vähän on muutaman kerran vihlaissut menkkamaiseen tyyliin vatsassa.

Olen täs miettinyt sitä, et ois pitänyt kirjoitella viime IVF-hoidosta vähä päiväkirjaa, niin tietäs vähä, et missä vaiheessa on mitkäkin oireet. Vaikka mulla oli hoito nyt helmikuussa, niin jotenkin sitä ei vain muista sitä, et millon alko mitkäkin tuntemukset.
        Muistelen, et viimeksi massu turposi aika lailla heti, kun aloitin gonalin pistämisen, mut nyt ei vielä turvotusta ole. No, parempi niin ( mut toivottavasti on tehonneet ).
        Kyl tää on taas niin jännää aikaa.. saa jännätä jokaista ultraa.

Kertoillaanhan kuulumisia ??

Milli

• Tytteli78
        Milli -79 kirjoitti:

Moi !

Itellä ei ole juurikaan vielä tuntemuksia.. vähän on muutaman kerran vihlaissut menkkamaiseen tyyliin vatsassa.

Olen täs miettinyt sitä, et ois pitänyt kirjoitella viime IVF-hoidosta vähä päiväkirjaa, niin tietäs vähä, et missä vaiheessa on mitkäkin oireet. Vaikka mulla oli hoito nyt helmikuussa, niin jotenkin sitä ei vain muista sitä, et millon alko mitkäkin tuntemukset.
        Muistelen, et viimeksi massu turposi aika lailla heti, kun aloitin gonalin pistämisen, mut nyt ei vielä turvotusta ole. No, parempi niin ( mut toivottavasti on tehonneet ).

Milli

Heippa!
        Mula oli kanssa edellinen ivf yritys helmikuussa. Munasolut ei kypsyneet silloin tarpeeksi punktiota varten.Silloinkin oli Gonal-f 225ky/pvässä. Tosin silloinen jarru(procren) oli liian tujua minulle ja vaikutti munasolujen kypsymättömyyteen. tuolloin aiemmin gonalista eitullut juurikaan mitään oireita.
        Nyt kp 5 on maha turvoksissa ja juilii niin vietävästi!!!.Johtuisiko vielä menkoista, kun on tuo ärhäkkä endo?!Ekat 2 päivää oli päänsärkyä.Huomenna pitäisi aloittaa taas uusi kynä.Hieman jänskättää keskiviikon ultra..

Tulen kertomaan kuulumiset keskiviikkona:)

Tytteli

• JiXX
        Milli -79 kirjoitti:

Moi !

Milli

Eka ultra mulla tänään. Vain kaksi follia ja tosi nopeasti kasvaneita. Aikataulua nopeutetaan rajusti, toka ultra jää pois ja perjantaina punktioon. Pelottaa, masentaa, jännittää, tunteet menee laidasta laitaan.

Maha on ollu turvoksissa, luulin että on munasarjat täynnä folleja pakotuksesta päätellen. Pää kipeä. Inhoan pistämistä koko ajan enemmän.

Toivottavasti sulla Milli parempi tsäkä.
        JiX

• Milli -79
        JiXX kirjoitti:

Eka ultra mulla tänään. Vain kaksi follia ja tosi nopeasti kasvaneita. Aikataulua nopeutetaan rajusti, toka ultra jää pois ja perjantaina punktioon. Pelottaa, masentaa, jännittää, tunteet menee laidasta laitaan.

Maha on ollu turvoksissa, luulin että on munasarjat täynnä folleja pakotuksesta päätellen. Pää kipeä. Inhoan pistämistä koko ajan enemmän.

Toivottavasti sulla Milli parempi tsäkä.
        JiX

Heips

juu..tänään oli toka ultra.. eipä mieltä taas lämmittänyt tuo käynti. Lekuri löyti multa vain 3 rakkulaa.. VI¤¤¤TAA niin maan perk..
        Sorry tuo kielenkäyttö, mut luulin kyllä, et kun gonalin annos on noin suuri, et siel ois nyt ollut enemmän, mut ei, niin ei.

Viimeksihän mulla oli kans vain muutama rakkula. Punktiossa oli kuusi ja viidessä oli munasolu, joista vain kaksi hedelmöitty. Ne molemmat siirrettiin ja nega tuli.
        Aattelin, et tästä hoidosta sais jotain vielä pakkaseenkin, mut aika huonolta näyttää.
        Eli, jos nyt ei taas onnistu, niin eiköhän sitä vielä syksyllä pidä yrittää uudelleen. Suututtaa vaan tää yhtenäinen rumba ja kelloon kyttääminen !!

Mites toisilla ?? Jollakin oli kans tänään ultra..oliko santralla ??

Jixx: Onnea sinulle punktioon !! Älä pelkää..kaikki menee hienosti ( onpahan sinulla jo ohi kaikki, kun meillä muilla on vielä punktio edessä :)

Mulla on muuten seuraava ultra perjantaina. Ai niin ja gonalin annos pysyy samana ja tänään aloitan myös oltraglunin.

Milli

• Milli -79
        Milli -79 kirjoitti:

Heips

juu..tänään oli toka ultra.. eipä mieltä taas lämmittänyt tuo käynti. Lekuri löyti multa vain 3 rakkulaa.. VI¤¤¤TAA niin maan perk..
        Sorry tuo kielenkäyttö, mut luulin kyllä, et kun gonalin annos on noin suuri, et siel ois nyt ollut enemmän, mut ei, niin ei.

Viimeksihän mulla oli kans vain muutama rakkula. Punktiossa oli kuusi ja viidessä oli munasolu, joista vain kaksi hedelmöitty. Ne molemmat siirrettiin ja nega tuli.
        Aattelin, et tästä hoidosta sais jotain vielä pakkaseenkin, mut aika huonolta näyttää.
        Eli, jos nyt ei taas onnistu, niin eiköhän sitä vielä syksyllä pidä yrittää uudelleen. Suututtaa vaan tää yhtenäinen rumba ja kelloon kyttääminen !!

Mites toisilla ?? Jollakin oli kans tänään ultra..oliko santralla ??

Jixx: Onnea sinulle punktioon !! Älä pelkää..kaikki menee hienosti ( onpahan sinulla jo ohi kaikki, kun meillä muilla on vielä punktio edessä :)

Mulla on muuten seuraava ultra perjantaina. Ai niin ja gonalin annos pysyy samana ja tänään aloitan myös oltraglunin.

Milli

kävin äsken pistää tuon orgalutranin.. olipa epämiellyttävä kokemus. Onko toisilla ollut vaikeuksia saada neula ihon läpi ja onko kirvely aivan normaalia ? On muuten hitsin paksu neula !!!

Milli

• JiXX
        Milli -79 kirjoitti:

kävin äsken pistää tuon orgalutranin.. olipa epämiellyttävä kokemus. Onko toisilla ollut vaikeuksia saada neula ihon läpi ja onko kirvely aivan normaalia ? On muuten hitsin paksu neula !!!

Milli

Hei Milli,

kävin kans justiin pistämäs Orgalutranin. Kirvelee yhä, ja sattui pistäminen paljon enemmän kuin Gonal. Huh huh, tuosta piikistä en tykkää.

Voi kun mullekin kasvaisi parissa päivässä vielä pari kivaa follia lisää, olisi mukava yllätys perjantaina... :D

Tsemppiä!!

JiXX

• täällä
        JiXX kirjoitti:

Hei Milli,

kävin kans justiin pistämäs Orgalutranin. Kirvelee yhä, ja sattui pistäminen paljon enemmän kuin Gonal. Huh huh, tuosta piikistä en tykkää.

Voi kun mullekin kasvaisi parissa päivässä vielä pari kivaa follia lisää, olisi mukava yllätys perjantaina... :D

Tsemppiä!!

JiXX

Moikka!
        Kävin tänään ekassa ultrassa.Oikealla puolella on endometriooman sekä kahden kystan lisäksi 4kpl n.9-11mm kokoisia muniksia.Kystat on tullu nyt pistosten aikana:( Vasemmalla tilanne olikin parempi.7kpl n.9mm kokoisia ja muutamia 11-12mm muniksia.Gonalin määrää nostettiin 300iu ja huomisesta alan pistämään sen rinnalla Cetrotidea.Perjantaina taas ultraan. Olo on todella tuskainen.Vatsa ja selkä on todella kipeät edelleen ja kipu säteilee myös vasempaan nivuseen.Onko teillä mitään oireita?

Tsemppiä pistoksiin ja ultriin:)

Tytteli

• Milli -79
        täällä kirjoitti:

Moikka!
        Kävin tänään ekassa ultrassa.Oikealla puolella on endometriooman sekä kahden kystan lisäksi 4kpl n.9-11mm kokoisia muniksia.Kystat on tullu nyt pistosten aikana:( Vasemmalla tilanne olikin parempi.7kpl n.9mm kokoisia ja muutamia 11-12mm muniksia.Gonalin määrää nostettiin 300iu ja huomisesta alan pistämään sen rinnalla Cetrotidea.Perjantaina taas ultraan. Olo on todella tuskainen.Vatsa ja selkä on todella kipeät edelleen ja kipu säteilee myös vasempaan nivuseen.Onko teillä mitään oireita?

Tsemppiä pistoksiin ja ultriin:)

Tytteli

Hei

Tyttelillähän on oikein mukavasti kasvanut rakkuloita, hyvä niin !
        Oireita ei minulla ole oikeestaan muuta, kun vatsan turvotus. Nyt onkin tänä päivänä turvotusta tullut lisää ja farkkuja ei pysty enään pitämään. Ei mulla oikeestaan viimeksikään ollut muita oireita, kun tuo turvotus ja pienet "nippailut".
        Minähän luulin ennen ekaa hoitoa, et minkähänlainen hormooni hirviö minusta tulee.. suotta pelkäsin :)

JIXX: Mulla kävi viimeksi niin, että viimosessa ultrassa ei näkynyt kuin 3 "oikean" kokoista rakkulaa ja lekuri sanoi, et pienemmät eivät kerkeä kasvamaan punktioon.. toisinpa kävi -> pienetkin kasvoivat, joten sulla on tosi hyvät mahkut, et pienemmätkin kerkee kasvamaan.
        Mihin aikaan sulla on punktio ? Sinähän varmaankin pistät tänään irrotuspiikin, vai ?

Milloin toisilla on suunniteltu punktio ? Itellä se on ensi viikolla, perjantaina tiedän sittä tarkan päivän.

Tsemiä vaan kaikille !!

Milli

• JiXX
        Milli -79 kirjoitti:

Hei

Tyttelillähän on oikein mukavasti kasvanut rakkuloita, hyvä niin !
        Oireita ei minulla ole oikeestaan muuta, kun vatsan turvotus. Nyt onkin tänä päivänä turvotusta tullut lisää ja farkkuja ei pysty enään pitämään. Ei mulla oikeestaan viimeksikään ollut muita oireita, kun tuo turvotus ja pienet "nippailut".
        Minähän luulin ennen ekaa hoitoa, et minkähänlainen hormooni hirviö minusta tulee.. suotta pelkäsin :)

JIXX: Mulla kävi viimeksi niin, että viimosessa ultrassa ei näkynyt kuin 3 "oikean" kokoista rakkulaa ja lekuri sanoi, et pienemmät eivät kerkeä kasvamaan punktioon.. toisinpa kävi -> pienetkin kasvoivat, joten sulla on tosi hyvät mahkut, et pienemmätkin kerkee kasvamaan.
        Mihin aikaan sulla on punktio ? Sinähän varmaankin pistät tänään irrotuspiikin, vai ?

Milloin toisilla on suunniteltu punktio ? Itellä se on ensi viikolla, perjantaina tiedän sittä tarkan päivän.

Tsemiä vaan kaikille !!

Milli

Hei Milli ja Tytteli,

luin kateellisena Tyttelin munissaalista, ei ihme jos tuntuu selässä ja vatsassa! Mullakin juilii oikeaa puolta ja siellä on ultran mukaan vain kaksi rakkulaa... toivottavasti niissä on jotakin myös sisällä ettei tule punktio turhan takia.

Punktio on huomenaamulla yhdeksältä... eilen illalla pistin Pregnylin, sekoilin ensin niiden ampullien kanssa ensin kun en osannut avata niitä. Mahanahka alkaa olla mustelmilla mutta tänään ei tarvitse pistää mitään! :)

Mä olen kyllä huomannut olevani vähän ailahtelevainen tällä viikolla, tosin tämä tilanne on niin stressaava että se voi olla suurin syy. Mieliala menee vuoristorataa ylös ja alas.

Tsemppiä!! :)

JiXX

• Tytteli78
        JiXX kirjoitti:

Hei Milli ja Tytteli,

luin kateellisena Tyttelin munissaalista, ei ihme jos tuntuu selässä ja vatsassa! Mullakin juilii oikeaa puolta ja siellä on ultran mukaan vain kaksi rakkulaa... toivottavasti niissä on jotakin myös sisällä ettei tule punktio turhan takia.

Punktio on huomenaamulla yhdeksältä... eilen illalla pistin Pregnylin, sekoilin ensin niiden ampullien kanssa ensin kun en osannut avata niitä. Mahanahka alkaa olla mustelmilla mutta tänään ei tarvitse pistää mitään! :)

Mä olen kyllä huomannut olevani vähän ailahtelevainen tällä viikolla, tosin tämä tilanne on niin stressaava että se voi olla suurin syy. Mieliala menee vuoristorataa ylös ja alas.

Tsemppiä!! :)

JiXX

Heippa!
        Huomenna olis taasen ultra.Toivottavasti noi munikset olis kasvaneet hyvän kokoisiksi.Ainakin kivut on vaan pahentuneet:( Punktio on ensi viikolla ja päivä sovitaan huomisella käynnillä.Aloitin tänään pistämään Gonalin rinnalla Cetrotidea.Juma mikä neula!!! Arvatkaapa joutuiko mies pistämään sen, ku olen ite tällainen mammari;)Mahanahka alkaa tosiaankin olla aikas hellä ja mustelmilla.

JiXX tsemppiä huomiseen punktioon :)
        Millille tsemppiä ultraan :)

Tulkaahan kertomaan huomenna kuulumiset!

Tytteli

• Milli -79
        Tytteli78 kirjoitti:

Heippa!
        Huomenna olis taasen ultra.Toivottavasti noi munikset olis kasvaneet hyvän kokoisiksi.Ainakin kivut on vaan pahentuneet:( Punktio on ensi viikolla ja päivä sovitaan huomisella käynnillä.Aloitin tänään pistämään Gonalin rinnalla Cetrotidea.Juma mikä neula!!! Arvatkaapa joutuiko mies pistämään sen, ku olen ite tällainen mammari;)Mahanahka alkaa tosiaankin olla aikas hellä ja mustelmilla.

JiXX tsemppiä huomiseen punktioon :)
        Millille tsemppiä ultraan :)

Tulkaahan kertomaan huomenna kuulumiset!

Tytteli

Heips vaan

Jeps.. eilen oli taas ultra ja lekuri näkikin nyt 5 " hyvän kokoista" rakkulaa. Aika jännä juttu, et viime hoidossa kans eri lääkärit näki eri verran rakkuloit.. no, onhan niitä tietty voinu kasvaa lisää tai ne toiset ovat piilotelleet toisten takana, mut, mut.. ihmettelen kyllä. no, onhan se hyvä, et siellä ois nyt ainakin ne viisi ja toivottavasti niissä ois vielä solut sisällä.
        Eli.. mulla on maanantaina punktio klo 11.30. Ei ainakaan vielä jännitä yhtään. Mahdollinen siirto ois sitten keskiviikkona :))
        Tänään pistelen klo 23.30 irrotuspiikin.

Mites Jix:n punktio meni ? Oliko molemmissa folleissa solut ? Sullahan on varmaankin maanantana siirto ?

Tytteli: Mikäs se tuo Cetrotidea on ? Onks se joku jarru-pistos ? ihan vieras aine minulle.
        Ole vaan hyvilläs, et kipuiluja on.. onpahan siellä massussa tapahtunut jotain :) Itellä ei oikein ole mitään kipuja ollut.. vatsa on vain turvoksissa.
        Sulla on hyvä mies, jos pystyy pistelee sinua. Mulla melkein pyörtyy, ku kattoo, kun ite pistän itteeni, heh,heh. On ne nuo miehet sitten niin heikkoja :)

Hei, mites teillä on limakalvot kasvaneet ? Itellä oli jo tiistaina 8 mm ja sama homma eilen. Eikös se kasva enää näin loppuvaiheessa enää yhtään? Kyselin kyl lekurilta, mut hän vain sano, et hyvä koko on. Joten kaippa se niin sittä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe