Wrestling One
W1 on painivarusteiden myyntiin erikoistunut yritys, jonka kautta mm. koko adidaksen painitossu sekä trikoo- mallisto on vihdoinkin saatavilla myös suomessa. Kauttamme voit tilata myös lämmittely asuja, korva- ja polvisuojia sekä paljon muuta painiin liittyvää.
Avaamme osoittteeseen: www.wone.fi lähi-aikoina verkkokaupan jonka kautta saat jatkossa kaikki tarvitsemasi tuotteet vaivatta suoraan kotiisi.
Ennen sivujen valmistumista voit tehdä tiedusteluja sekä tilauksia joko puhelimitse tai sähköpostitse:
Kim-Jussi Nurmela
050- 5477006
kim-jussi(at)nyqs.fi
Anu Kohtamäki
044- 0554506
ADIDAKSEN PAINIVARUSTE MALLISTO NYT SAATAVANA MYÖS SUOMESSA
www.wone.fi
2
401
Vastaukset
- Badass
Eikös tuotteiden/palveluiden mainostaminen ole täällä kiellettyä?
- kuuluu rikkoa sääntöjä
Pro wrestlingin ottelijoiden tasoerot ovat niin pienet, että on pakko fuskata ja rikkoa sääntöjä, jos tahtoo voittaa. Niin että pieni ohari kuuluu palstammme aiheen henkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912