voiko nenän väliseinämä itsestään yhtäkkiä mennä vinoon ja tukkeuttaa osittain toisen nenäaukon?
vajaa viikko sitten tunsin kuinka vasen sierain alkoi olla koko ajan vähän tukossa ja niistäminen ei auttanut. pari päivää en kiinnittänyt siihen huomiota sen enempää, kunnes eilen huomasin sen väliseinämän olevan ihan vinossa, kun ennen se on ollut aina suunnilleen suorassa. ja nyt tuntuu, että se vaan vinoutuu itsestään hitaasti lisää.
miten kannattaa toimia? mitä hoito/leikkaus maksaa ja missä se onnistuu? muilla kokemuksia vastaavasta? ja en siis ole saanut siihen mitään osumaa, vaan itsestään alkanut tuollainen muutos. oon parikymppinen ja miespuolinen. vastauksia olis kiva saada.
nenän vino väliseinämä tjsp
6
614
Vastaukset
- varmaan itsestään
voi alkaa vinoutua. Ootko varma ettei siellä oo vaan iso finni, mulla kerran oli :) ja aiheutti samat oireet.
- voi pee
olen kyllä varma, että ei ole. :)
sen vinouden oikein näkeekin peilistä katsomalla tai sit kun kokeilee.
muistin vielä eilen tuon aloitusviestin kirjoittamisen jälkeen, että pari päivää ennen tuota nenän tukkoisuuden huomaamista, tuli vähän verta nenästä niistäessä, ja vaan toiselta puolelta, eli siltä oikealta puolelta, joka nyt on "suurentunut"...
- tunne voi
johtua siitä, kun limakalvot turpoavat pahasti. Ainakin minulla koko nenäkalusto on silloin tukossa ja kaikkia on pelkkää paksua turvotusta, joka tuntuu kovalta. Silloin ulos ei pääse ainakaan poskionteloista sinne kertynyt mätä. Apua saa
-allergialääkkeistä: vähentävät turvotusta ja
-limaa juoksevammaksi saavista lääkkeistä.- voi pee
kiitos vastauksesta sullekin, mutta en usko, että se tollaista voisi olla. kun se vaan tuntuu jotenkin muuttuneen itsestään vinoksi...
- hhhhhhhhhhhhhh
voi pee kirjoitti:
kiitos vastauksesta sullekin, mutta en usko, että se tollaista voisi olla. kun se vaan tuntuu jotenkin muuttuneen itsestään vinoksi...
Nenäsi pitäisi olla murtunut, jotta väliseinä yhtäkkiä muuttaisi paikkaansa.
- Vinonenä
Hei! Tämä on vanha ketju mutta minulla on kyseinen ongelma. Olen tosi saanut iskun nenään, ja sen seurauksena väliseinämä on vinoutunut(lääkörilin oli sitä mieltä että vino on). En saanut kuin kortisoni nenäsumutetta; eihän se siihen mitään auta että toinen sierain jatkuvasti tukossa kun ilma-aukko niin kapea vinouden takia. Minulla on kuitenkin kovia päänsärkyjä, ehkå juuri tämän nenän takia, olen pölyallerginen enkä ole about kymmeneen vuoteen pärjännyt ilman nenäsumutteita.. Alkaa kyllöstyttämään ja siksi haluaisinkin tietoa väliseinän leikkausista, hinnasta, kivusta, toimivuudesta..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289